Pagina 9 van 203 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 5064 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Een werner Herzog avondje:

    Aguirre, Der Zorn Gottes: Geweldige film, over de spaanse kolonisten in zuid Amerika. Een groep soldaten horen over de legende van El Dorado en besluiten deze gouden stad te zoeken. Op een gegeven moment moeten ze splitsen en besluiten om vlotten te bouwen om een rivier af te gaan op zoek naar hulp. Deze tocht is vooraf al hopeloos, met o.a. muiterij, kanibalen etc. Geweldige beelden en een hele mooie film. 8.2/10

    Nosferatu Phantom Der Nacht: Ook deze film beviel mij goed, een heerlijk duister sfeertje. Het verhaal is allemaal wel vrij bekend maar is hier ook gewoon erg goed uitgewerkt. Ook leuk om te zien dat Ryk de Gooier hier een kleine rol in heeft. 8/10

    Kortom een heerlijk avondje
    Laatst aangepast door Wim S. : 31-08-2008 om 09:30

  2. #202

    Standaard

    Once upon a time in the west.

    Best een aardige film, maar niet zo heel geweldig als ik wel dacht van te voren.
    De muziek is ijzersterk.
    Maar de dame in de film viel me tegen.
    Henry Fonda, Jason Robards, en charles bronson spelen erg goed
    Al met al een 7
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #203

    Standaard

    CURSE OF THE UNDEAD

    MARK OF THE WEST / DE ONOVERWINNELIJKE DODER

    Prima mix van horror en western, een zeldzame ook want de enigen die me te binnen schieten zijn UNDEAD OR ALIVE, JESSE JAMES MEETS FRANKENSTEINS DAUGHTER, SUNDOWN: THE VAMPIRE IN RETREAT, BILLY THE KID VS DRACULA en in mindere mate NEAR DARK. Prima sfeer, goed akteren en een redelijk verhaal. Fans van westerns zouden deze eens moeten opsnorren

    7.5


  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Once upon a time in the west.

    Best een aardige film, maar niet zo heel geweldig als ik wel dacht van te voren.
    De muziek is ijzersterk.
    Maar de dame in de film viel me tegen.
    Henry Fonda, Jason Robards, en charles bronson spelen erg goed
    Al met al een 7
    Sorry, maar de beste film allertijden - het meesterwerk van Sergio Leone - schamper afdoen met een 7, daar kom je natuurlijk niet zomaar mee weg! De grandiose openingsscène alleen al is magistraal! Is het louter en alleen omdat Claudia Cardinale je tegenviel!? Verklaar je nader please :razz:
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #205

    Standaard

    High Noon

    Oude klassieker.
    Het gaat over een sherrif in een dorp die vreest voor zijn leven als een oude bekende die hij oit had opgesloten vroeger.

    De film komt uit 1952. Het beeld en geluid is zeer goed. erg goede overzetting naar dvd.

    De film zelf was ook zeer goed. De personages werden erg goed neer gezet door de acteurs, Erg goeie western. Had deze dvd zomaar gekocht omdat ik zin had in een western en kende deze nog niet maar het bleek een leuke aankoop te wezen.

    8/10

  6. #206

    Standaard

    True Lies (1994)

    Popcorn film? Ja! Leuk? Zeker!
    Ik heb gewoon zitten te genieten van deze film, actie scenes waren fantastisch, doen echt niet onder voor wat er tegenwoordig allemaal gedaan wordt. Er zit ook flink wat (droge) humor in. Ik zal niet zo ver gaan door te zeggen dat Schwarzenegger ook echt kan acteren maar in deze film doet hij het toch heel leuk.Tom Arnold steelt toch een beetje de show als sidekick van Arnold. Pretentieloos vermaak, het ging er prima in (samen met die zak wokkels)

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vond juist Ed Harris heerlijk als een bad ass motherfokker. Die vrouw speelde best aardig maar ook weer heel erg....tja......volgens alle stereotiepe kenmerken. Beetje vloeken, beetje vet haar, asociaal gedrag. Een type dat neer wordt gezet zonder enige positieve eigenschap. Dan is het vrij makkelijk om je tegen haar af te zetten. Die keuze aan het einde vind ik eerlijk gezegd niet zo bijster interessant. De zoektocht zelf naar het kind vond ik boeiender.
    Zo bad ass motherfokker was hij uiteindelijk niet. Of ben je die scene alweer vergeten?

    Hoe jij haar als stereotiepe kan omschrijven vind ik heel vreemd. Deze mensen bestaan of je dit wilt geloven of niet...

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Een werner Herzog avondje:

    Aguirre, Der Zorn Gottes: Geweldige film, over de spaanse kolonisten in zuid Amerika. Een groep soldaten horen over de legende van El Dorado en besluiten deze gouden stad te zoeken. Op een gegeven moment moeten ze splitsen en besluiten om vlotten te bouwen om een rivier af te gaan op zoek naar hulp. Deze tocht is vooraf al hopeloos, met o.a. muiterij, kanibalen etc. Geweldige beelden en een hele mooie film. 8.2/10

    Nosferatu Phantom Der Nacht: Ook deze film beviel mij goed, een heerlijk duister sfeertje. Het verhaal is allemaal wel vrij bekend maar is hier ook gewoon erg goed uitgewerkt. Ook leuk om te zien dat Ryk de Gooier hier een kleine rol in heeft. 8/10

    Kortom een heerlijk avondje
    Nosferatu vond ik echt geniaal. Alleen al die scene met die ratten in Delft...

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Nosferatu vond ik echt geniaal. Alleen al die scene met die ratten in Delft...
    Klopt, ik had soms al het idee dat er ook in Nederland werd gefilmd, alleen in Delft of ook meer plaatsen in Nederland?

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Klopt, ik had soms al het idee dat er ook in Nederland werd gefilmd, alleen in Delft of ook meer plaatsen in Nederland?

    Ik dacht alleen in Delft... Welke van Herzog staan nog op het programma?

  11. #211

    Standaard

    Oke, uhm ik denk volgende week woyzeck & Fitzcarraldo, ik heb de Herzog/Kinski box hier thuis liggen en deze ga ik eerst uit kijken en dan ga ik weer een nieuwe box van Herzog kopen want zijn stijl bevalt mij wel.

  12. #212

    Standaard

    Gisteren The Shawshank Redemption weer eens gezien. De film kijkt gewoon heerlijk weg en verveelt geen moment. Moet helaas wel onder doen voor The Green Mile en daarmee ga ik licht tegen de stroom in
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Sorry, maar de beste film allertijden - het meesterwerk van Sergio Leone - schamper afdoen met een 7, daar kom je natuurlijk niet zomaar mee weg! De grandiose openingsscène alleen al is magistraal! Is het louter en alleen omdat Claudia Cardinale je tegenviel!? Verklaar je nader please :razz:
    Claudia Cardinale en tegenvallen......hier klopt iets niet....

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Sorry, maar de beste film allertijden - het meesterwerk van Sergio Leone - schamper afdoen met een 7, daar kom je natuurlijk niet zomaar mee weg! De grandiose openingsscène alleen al is magistraal! Is het louter en alleen omdat Claudia Cardinale je tegenviel!? Verklaar je nader please :razz:
    Ja, dat wil ik ook wel even weten. Niet alleen is Cardinale in Once.. zo mooi dat het pijn doet aan de ogen, ze is ook perfect gecast voor de rol. Samen met Il Gattopardo is dit volgens mij haar beste rol. Om nog maar over de film zelf te zwijgen. Een meesterwerk van grootmeester Leone.

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Claudia Cardinale en tegenvallen......hier klopt iets niet....
    Bettina is een vrouw... :wink:
    Anders zou ik je inderdaad gelijk geven.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #216

    Standaard

    ik vond haar een beetje te.
    Maar ieder het zijne



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Bettina is een vrouw... :wink:
    Anders zou ik je inderdaad gelijk geven.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  17. #217

    Standaard

    Te? Te wat? Te aantrekkelijk? Te vrouwelijk? Te te te......te wat?? Ik ben oprecht nieuwsgierig.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Bettina is een vrouw... :wink:
    Anders zou ik je inderdaad gelijk geven.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Te? Te wat? Te aantrekkelijk? Te vrouwelijk? Te te te......te wat?? Ik ben oprecht nieuwsgierig.
    Ze kwam op mij niet geloofwaardig over. Te overdreven. de scene waar Frank met haar vrijt, daar zat ik me behoorlijk te ergeren, maar misschien deed ze alles voor lijfsbehoud
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #219

    Standaard

    DESTINATION INNER SPACE

    TERROR OF THE DEEP

    Ondanks dat dit filmpje niets nieuws bied en laat op gang komt wist hij mij te bekoren. Zodra het monstergedoetje begint is hij erg vermakelijk

    7.0


  20. #220

    Standaard

    Lost in Translation voor de vijfde maal bekeken.

    Oordeel zie onderschrift
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Te? Te wat? Te aantrekkelijk? Te vrouwelijk? Te te te......te wat?? Ik ben oprecht nieuwsgierig.
    Ah Melzz, ook een Cardinale fan. Is toch de mooiste vrouw die ooit op het witte doek is verschenen he? Dat haar, die ogen, die rondingen,... Ik ga 's checken of er al een topic over haar verschenen is. Is dit niet het geval, dan moeten we daar dringend werk van maken.

  22. #222

    Standaard

    Nixon (Oliver Stone, 1995) :: 8.0

    Anthony Hopkins excelleert als Richard Nixon, de enige Amerikaanse president in de geschiedenis die voortijdig in zijn ambt moest aftreden door het welbekende Watergate schandaal. Oliver Stone belicht dit levensverhaal in een 3,5 uur, wat erg lang is, maar weet imo toch de aandacht van de kijker vast te houden. Dat doet hij oa door het verhaal niet in chronologische volgorde te vertellen, maar met flashback naar het verleden. We zien Nixon als kleine jongen in korrelige zwart/wit beelden, hoe hij opgroeide in een arm, religieus gezin met het nodige drama. Momenten die het verdere leven van Nixon op een traumatische wijze zouden achtervolgen.
    Verder zien we belangrijke gebeurtenissen in de film via televisiebeelden, op de apparaten van die tijd. Eerst in zwart/wit, later in kleur.
    Prachtige film met een geweldige Hopkins en een verder meer dan degelijke cast. Zo vond ik Paul Servino ook geweldig als Henry Kissinger.

    De Blu-ray komt in dit geval niet vaak tot zijn recht, vanwege de flashbacks, maar is toch wel een verbetering ivm de DVD.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Ah Melzz, ook een Cardinale fan. Is toch de mooiste vrouw die ooit op het witte doek is verschenen he? Dat haar, die ogen, die rondingen,... Ik ga 's checken of er al een topic over haar verschenen is. Is dit niet het geval, dan moeten we daar dringend werk van maken.
    Ik sluit me hier graag bij aan
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=943888

    Voor zo'n 28 euro heb je de volgende films:

    Tarantula/The Mole People/The Incredible Shrinking Man/The Monolith Monsters/Monsters On the Campus/Cyclops/Cult of the Cobra/Land Unknown/The Deadly Mantis/Leech Woman

    Deze wil ik zelf ook binnenkort gaan aanschaffen. Nu samen in 1 collectie...per deel waren ze een stuk duurder, vooral toen ze erg moeilijk te krijgen waren.
    Zometeen ff bestellen. Zijn het ook een beetje toffe films?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Een film die er heel veel op lijkt is CALTIKI -THE IMMORTAL MONSTER (check mijn profiler voor dvd) en waarschijnlijk kan je THE BEAST FROM 20,000 FATHOMS ook waarderen



    CALTIKI zal waarschijnlijk je allereerste van Mario Bava zijn?
    Thanks
    En dat zal idd. m`n eerste film van Bava worden. Zometeen eens kijken of ik ze kan vinden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zometeen ff bestellen. Zijn het ook een beetje toffe films?
    Ja ze zijn allemaal erg leuk, maar het blijft een kwestie van smaak. THE INCREDIBLE SHRINKING MAN heeft de beste papieren bij het 'normale' volk



    INVASION OF THE STAR CREATURES

    MONSTERS FROM NICHOLSON MESA

    Deze parodie op b-films is zo vreselijk slecht dat het onbedoeld lachwekkend is en daardoor zelf een b-film is geworden en een hele slechte, of eigenlijk, een c-film

    Alleen voor mensen met sadomasochistische trekjes

    6.5

    Laatst aangepast door Erwin de Koning : 31-08-2008 om 21:51

Pagina 9 van 203 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •