Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 58 worden weergegeven.

Discussie: VanLeest

  1. #1

    Standaard VanLeest

    Beste,

    vanaf eind volgende week beginnen de VanLeest filmweken. VanLeest wil dan groot gaan met Blu-ray, en meer dan 300 titels standaard op voorraad in de winkels hebben liggen. Er komt ook een actie van 3 blu-ray's halen 2 betalen!

    Lijkt me wel interessant..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    Beste,

    vanaf eind volgende week beginnen de VanLeest filmweken. VanLeest wil dan groot gaan met Blu-ray, en meer dan 300 titels standaard op voorraad in de winkels hebben liggen. Er komt ook een actie van 3 blu-ray's halen 2 betalen!

    Lijkt me wel interessant..

    Ben benieuwd. Zijn er al 300 titels in Nederland dan ? Of zit hier import bij ?

  3. #3

    Standaard

    ik was gisteren bij vanleest. in Eindhoven, daar hadden ze wel erg veel blu rays prominent in de winkel staan.
    Als je binnenkomt staan ze meteen vooraan.
    Van leest heeft ook import. OA Hairspray en Brockback mountain
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #4

    Standaard

    Heb een mailtje over de filmweken gehad, zie hier voor de BR actie:

    http://www.vanleest.nl/is-bin/INTERS..._medium=week35

  5. #5

    Standaard

    prijzen van de goedkopere titels (zoals DFW) zijn €5 hoger dan bij FRS.....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Heb een mailtje over de filmweken gehad, zie hier voor de BR actie:

    http://www.vanleest.nl/is-bin/INTERS..._medium=week35
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #6

    Standaard

    Kan je ze alleen online kopen of ook in de winkel?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Heb een mailtje over de filmweken gehad, zie hier voor de BR actie:

    http://www.vanleest.nl/is-bin/INTERS..._medium=week35
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #7

    Standaard

    Hmm zou je dit kunnen combineren met de Sony Must Have 2 halen 1 gratis actie??
    Daar staat dat t niet te combineren is met andere acties, maar dat geldt dan toch eigenlijk alleen voor acties van Sony zelf??

  8. #8

    Standaard

    Niet te combineren met andere actie van VanLeest, maar de 3=2 actie van Sony is van Sony zelf, dus het lijkt me dat je bij VanLeest gewoon 3 blu-ray's kunt kopen voor de prijs van twee en een gratis blu-ray kunt bestellen bij Sony zelf. Van de site van Sony Pictures Home Entertainment moet je een formulier downloaden en printen. Dit formulier stuur je samen met de kassabon naar Sony.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Kan je ze alleen online kopen of ook in de winkel?
    Het is online en in de winkels.
    Ik ben even in Hilversum bij van Leest geweest, heb er gelijk maar even 12 meegenomen :razz:

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Het is online en in de winkels.
    Ik ben even in Hilversum bij van Leest geweest, heb er gelijk maar even 12 meegenomen :razz:
    tot wanneer is het afgelopen?

    als ik prison break sezioen 1 en 3 koop dan krijg ik gratis Heroes sezioen 1 toch?

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja.
    dat is zeker mooie prijs, he?

    ff vragen... tot wanneer is de aanbieding niet meer?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    prijzen van de goedkopere titels (zoals DFW) zijn €5 hoger dan bij FRS.....
    Ze hebben veel titels 5 euro verhoogd, speciaal voor deze actie neem ik aan.
    Pffft, toch 3 meegenomen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #14

    Standaard

    Hoe wordt de korting vermeldt op de kassabon? Als 33% of is de goedkoopste gratis?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Hoe wordt de korting vermeldt op de kassabon? Als 33% of is de goedkoopste gratis?
    De 3e staat op de bon al €0,01

  16. #16

    Standaard

    Het zijn de filmweken, hoeveel weken trekken ze daarvoor uit??

  17. #17

    Standaard

    Tja, leuke trigger, wel jammer dat veel BR's nu 5 euro duurder zijn....

  18. #18

    Standaard

    De filmweken duren tot 2 oktober, en in de loop van de weken zouden er nog meer acties komen..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Monstersboard Bekijk bericht
    Tja, leuke trigger, wel jammer dat veel BR's nu 5 euro duurder zijn....

    Echt netjes is dat niet, maar zoiets zat erin. Prijzen bij Van Leest zijn normaal al niet scherp, beetje sigaar uit eigen doos idee .

  20. #20

    Standaard

    Poeh Poeh , Wat een actie Van Leest, pffffff

    Net "Sweeny Todd" Blu-Ray gekocht bij een kleine Music Store van 5x6 Meter.

    Prijs 24,99, en op de volgende aankoop van minimaal 20,- euro 2,50 korting.

    Komt Van Leest aan met 29,99 voor dezelfde Blu-Ray.

    Nu is die 3de gratis wel interessant,(die drukt de prijs bij 2 titels van 29,99 naar 20,- gemiddeld) maar het principe gewoon. (toch wel een beetje corrupt ) en je bent toch maar even "verplicht" om 60,- euro achter te laten........ en daar draait het daar uiteindelijk ook om.....

    Dan spek ik die kleine Music Store wel

    Grtz BG.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    De filmweken duren tot 2 oktober, en in de loop van de weken zouden er nog meer acties komen..
    Hey Wouter,

    Misschien heb je ambities om een eigen zaak te openen met ECHTE goeie prijzen. Alle forumleden heb je dan zeker weten als klant.

    De huidige actie van Van Leest geeft me een beetje het "Een gratis dvd-speler bij uw flatscreen, die je dan wel 200,- euro te duur betaalt" gevoel ................

    BG.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  22. #22

    Standaard

    Mooi voorstel BillyGates, maar dan wordt je in Nederland vrij snel aan het kruis genageld door de machtige heren van de grote winkelketens en de producenten. Meneer B. loopt dan te mekkeren waardoor de maatschappij niet of gebrekkig wil leveren aan die aardige meneer of mevrouw.En dan lopen ze nog te zeuren ook dat we zelf importeren.

  23. #23

    Standaard

    Ik heb net 3 blu ray's gekocht bij van leest. was 50 euro kwijt. Dat vind ik een nette prijs voor 3 blu rays.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Mooi voorstel BillyGates, maar dan wordt je in Nederland vrij snel aan het kruis genageld door de machtige heren van de grote winkelketens en de producenten. Meneer B. loopt dan te mekkeren waardoor de maatschappij niet of gebrekkig wil leveren aan die aardige meneer of mevrouw.En dan lopen ze nog te zeuren ook dat we zelf importeren.
    Verder weinig kaas van gegeten hoe en wat ze met de prijzen mogen, feit is echter dat ik Sweeney Todd bij een kleine winkel 5,- euro goedkoper koop dan bij een concern als Van Leest.(Vindt het ook niet mogen dat ze opeens Blu-Ray weer 5,- euro duuder maken als er een actie is) Was er ooit een erg goede klant, had zo'n leuke kortingspas, werdt opeens opgeheven, de gespaarde punten kon je inleveren voor kortingscoupons, moest je wel voor een fortuin kopen om die coupons ook te kunnen gebruiken. Elke coupon kon je alleen op een X bedrag inleveren, heb ze nooit ingeleverd. Ga wel naar MediaMarkt, meestal het voordeligst....
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  25. #25

    Standaard

    Het is altijd wel goed even rond te neuzen bij andere (web)winkels.
    Zo zijn veel Sony titels die Van Leest aanbied voor 25 Euro, (die voor de actieperiode trouwens 20 Euro kosten) via www.dvd.co.uk verkrijgbaar voor minder dan 14 Euro incl. verzending.
    Deze hebben vaak ook NL sub's. en zijn via de 2 voor 18 Pond actie zelfs nog maar maar 12,50 Euro p/s.

    Anderzijds zitten er ook wel intressante titels in de lijst van Van Leest zoals die van Fox en Disney/Pixar, en is het natuurlijk ook wel goed dat BD wat prominenter aanwezig is in de winkel.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •