Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 59 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Sorry voor mijn offtopic maar ik heb hetzelfde aan de hand met een dvd van Optimum Releasing. Van deze maatschappij had ik al eens een dvd die uitermate veel lawaai maakt (Exiled). Nu heb ik gezeik met mn Memories of Murder dvd. Heel erg storend. Op die disk zit een fabrieksfout die inmiddels is hersteld (er is een nieuwe versie gemaakt). Ik heb de dvd bij Play vandaan (in juli gekocht) dus daar kan ik hem niet meer ruilen. Een mail geschreven naar Optimum maar die gasten reageren niet. Op 22 oktober de volgende mail gestuurd:

    I bought this title from www.play.com. I upgraded this suberb movie but unfortunately my copy has some serious flaws. I was checking some sites and found this comment on the site www.dvdtimes.com:

    We have now received a new corrected copy of the DVD from Optimum. While the pixilation problems have been fixed, the quality of the transfer remains largely the same as described above with macro blocking artefacts occasionally visible and a less than bright tone. The new disc however is 5 minutes longer than the previously issued DVD, confirming one of the comments received below that some scenes were missing from the film. These scenes occur at the 1:42:59 mark as a suspect climbs the steps leaving the interrogation room. In the older version of the disc, this cuts abruptly to Inspector Suh on a stake-out. The corrected disc restores missing scenes of the Chief Inspector on the phone, a meeting in the forensics lab, the team pushing a stalled car, the hospital scene where the amputation is carried out and a scene between Park and his girlfriend. The running time of the old release with these scenes missing is 2:05:08, the corrected edition runs to 2:10:22.

    My copy has some pixilations during several scenes and I noticed the abrupt cut as well. I understand from dvdtimes that the problems has been fixed with a new version.

    I really like to recieve the new version with the problems fixed. Can you help me? I don't want to change it with play because I am afraid I get a faulty one again. I rather change my disk with you so I am sure I receive a correct copy.

    I hope to hear from you soon.

    Da's wel klote als je besteld via webwinkels en niet heel snel je dvd bekijkt. Fabrieksfoutjes ontdek je dan pas veel later. Ik hoop dat ik hem nog om mag ruilen.

  2. #27

    Standaard

    Dit is de reactie van pacific......


    Hi,

    At this point we have not received any reports of problems with the title, however once you have receive please reach out to returns@dvdpacific.com should you discover a problem.

    Kind Regards

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Dit is de reactie van pacific......


    Hi,

    At this point we have not received any reports of problems with the title, however once you have receive please reach out to returns@dvdpacific.com should you discover a problem.

    Kind Regards
    En ik deze:

    I'm sorry to hear your cd is not playing, Please attempt to clean or even lightly polish the disc to see if this remedies the situation. If the above fails then please e-mail our returns and replacement department on ......

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    En ik deze:

    I'm sorry to hear your cd is not playing, Please attempt to clean or even lightly polish the disc to see if this remedies the situation. If the above fails then please e-mail our returns and replacement department on ......

    Je kan naturrlijk boenen tot je een ons weegt wanneer het een fabricage-fout is....

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Je kan naturrlijk boenen tot je een ons weegt wanneer het een fabricage-fout is....
    Heb ik ook naar hun gemaild maar duurt weer even voordat ik weer een reactie krijg. Cesar P. die moet je hebben wil je dit soort dingen probleemloos kunnen afhandelen...

  6. #31

    Standaard

    Ook al contact met Cesar P. goede gast van dvdpacific, hij vroeg me of:

    Has MGM announced a replacement program for this title? Since it might be a batch issue. I have not heard anything from them. Please confirm before I provide you with a return authorization.

    Weet iemand dit toevallig?

  7. #32

    Standaard

    Inmiddels alle disc's getest en hier mijn conclusie:

    Van een aantal disc's had ik last van stilstaande beelden en vervolgens sloegen ze een stuk over, nu heb ik alle disc's gepoetst met een speciaal disc doekje van Neovo en deden alle disc's het allemaal goed. Mijn conclusie is dat het ligt aan de verpakking de disc's worden geduwd tegen het harde karton waarbij de disc's krassen oplopen, ook heb ik het idee dat de disc's gewoon niet van goede kwaliteit zijn ze lijken erg dun. Vandaar mischien dat daardoor de mensen last hebben van dat de disc's schommelen in de dvdspeler wat veel lawaai maakt, echter heb ik daar totaal geen last van. Inmiddels heb ik de disc's apart verpakt in een ander hoesje maar dit is natuurlijk niet zoals het hoort. MG/FOX wil er nog niet van weten,ook heb ik dvdpacific gemaild en die hebben ook nog niets gehoord van MGM/FOX maar en defecte disc's kon ik terugsturen voor een replacement. Notorious & Young & Innocent zijn de meest zwakke dvd's , qua afspelen gaat het goed maar als ik next chapter aanklik heeft ie daar nogal veel werk mee. Kortom het is niet 100 punten allemaal en ik ga straks nog even contact opnemen met dvdpacific. Tip zou je ze niet apart willen verpakken maak dan maar snel wat back-ups voordat ze helemaal verkrast zijn.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Sorry voor mijn offtopic maar ik heb hetzelfde aan de hand met een dvd van Optimum Releasing. Van deze maatschappij had ik al eens een dvd die uitermate veel lawaai maakt (Exiled). Nu heb ik gezeik met mn Memories of Murder dvd. Heel erg storend. Op die disk zit een fabrieksfout die inmiddels is hersteld (er is een nieuwe versie gemaakt). Ik heb de dvd bij Play vandaan (in juli gekocht) dus daar kan ik hem niet meer ruilen. Een mail geschreven naar Optimum maar die gasten reageren niet. Op 22 oktober de volgende mail gestuurd:

    I bought this title from www.play.com. I upgraded this suberb movie but unfortunately my copy has some serious flaws. I was checking some sites and found this comment on the site www.dvdtimes.com:

    We have now received a new corrected copy of the DVD from Optimum. While the pixilation problems have been fixed, the quality of the transfer remains largely the same as described above with macro blocking artefacts occasionally visible and a less than bright tone. The new disc however is 5 minutes longer than the previously issued DVD, confirming one of the comments received below that some scenes were missing from the film. These scenes occur at the 1:42:59 mark as a suspect climbs the steps leaving the interrogation room. In the older version of the disc, this cuts abruptly to Inspector Suh on a stake-out. The corrected disc restores missing scenes of the Chief Inspector on the phone, a meeting in the forensics lab, the team pushing a stalled car, the hospital scene where the amputation is carried out and a scene between Park and his girlfriend. The running time of the old release with these scenes missing is 2:05:08, the corrected edition runs to 2:10:22.

    My copy has some pixilations during several scenes and I noticed the abrupt cut as well. I understand from dvdtimes that the problems has been fixed with a new version.

    I really like to recieve the new version with the problems fixed. Can you help me? I don't want to change it with play because I am afraid I get a faulty one again. I rather change my disk with you so I am sure I receive a correct copy.

    I hope to hear from you soon.

    Da's wel klote als je besteld via webwinkels en niet heel snel je dvd bekijkt. Fabrieksfoutjes ontdek je dan pas veel later. Ik hoop dat ik hem nog om mag ruilen.
    Ik denk dat het omruilen weinig zin heeft, kan je beter je geld terug vragen. Mijn dvd van Exiled had precies hetzelfde probleem. Dus gewoon een fabricagefout.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik denk dat het omruilen weinig zin heeft, kan je beter je geld terug vragen. Mijn dvd van Exiled had precies hetzelfde probleem. Dus gewoon een fabricagefout.
    Ik heb ook die dvd van Exiled, die maakt voornamelijk lawaai...erg irritant. Ik heb al contact gehad met Optimum (na drie weken een reactie) en ze gaan kijken waar ze een gecorrigeerde versie hebben liggen die ze mij op gaan sturen. Zoals je kan lezen op de site van dvdtimes is er een gecorrigeerde versie in omloop....dus ruilen heeft zeker zin. Mijn versie mist 5 minuten aan scenes en is er "pixilation" te zien tijdens sommige scenes. In een nieuwe persing schijnt dat dus opgelost te zijn. Ruilen of geld terug vragen bij Play kan niet meer, ik had de dvd in juli gekocht.....da's te lang geleden.

  10. #35

    Standaard

    Nog iets gehoord over eventuele vervanging van discs / nieuwe druk?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nog iets gehoord over eventuele vervanging van discs / nieuwe druk?
    Nee Mgm/Fox wil van niets weten....

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Nee Mgm/Fox wil van niets weten....
    Bastards!.....eerst maar eens mijn eigen set afwachten...is al veel te lang onderweg van pacific...:sad:

  13. #38

    Standaard

    Heb de set vrijdag binnen gekregen, was ook bij mij oneindig lang onderweg. Heb zojuist Spellbound gekeken, alles ging goed tot de laatste 20 minuten toen alles bleef steken. Gelukkig duurde het maar een paar minuten en met een klein beetje spoelen konden we de rest van de film nog afkijken. Maar het is tragisch om zoiets uit te brengen en dan doen alsof je neus bloedt.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #39

    Standaard

    Klinkt niet bepaald goed allemaal, toch erg jammer dat dit zo heeft moeten lopen. Voorlopig ga ik deze dus ook niet aanschaffen..

  15. #40

    Standaard

    Heb alle discs nu gecontroleerd en de schade blijkt nog best mee te vallen: enkel Spellbound en Young & Innocent lijken problemen te geven. Heb gemaild met DVDpacific en ze gaan beide titels vervangen met de single discs versies, dus dan lijkt het er op dat het al met al nog goed gaat komen met mijn box.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Heb alle discs nu gecontroleerd en de schade blijkt nog best mee te vallen: enkel Spellbound en Young & Innocent lijken problemen te geven. Heb gemaild met DVDpacific en ze gaan beide titels vervangen met de single discs versies, dus dan lijkt het er op dat het al met al nog goed gaat komen met mijn box.
    Fijn dat ze de discs willen omruilen...mijn set is inmiddels ook binnen, zal ze van het weekend maar eens door lopen.

  17. #42

    Standaard

    Oh, jee...
    heb zonet mijn exemplaar even getest, ook meerdere discs die 'blokkeren', probleem is dat ik die eind oktober bij DVDPacific besteld had en mijn 14 dagen 'grace period' allang verlopen zijn.
    Tsja... dat komt ervan als je een boel kijkachterstand hebt, zeker. Zou klagen bij DVDPacific nog zin hebben?

  18. #43

    Standaard

    Al mijn hoop is nu gevestigd op het disc doekje van Neovo...

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Dewilde Bekijk bericht
    Oh, jee...
    heb zonet mijn exemplaar even getest, ook meerdere discs die 'blokkeren', probleem is dat ik die eind oktober bij DVDPacific besteld had en mijn 14 dagen 'grace period' allang verlopen zijn.
    Tsja... dat komt ervan als je een boel kijkachterstand hebt, zeker. Zou klagen bij DVDPacific nog zin hebben?
    Nou, ik zou zeker eens contact opnemen met pacific, want ze zijn bekend met het probleem en weten dat iedere set problemen geeft. En als je nul op het rekest krijgt, heb je het tenminste geprobeerd :wink:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Nou, ik zou zeker eens contact opnemen met pacific, want ze zijn bekend met het probleem en weten dat iedere set problemen geeft. En als je nul op het rekest krijgt, heb je het tenminste geprobeerd :wink:

    Klopt, ook ik heb een afspraak met dvdpacific als er een disc niet werkt ik deze kan omruilen voor een nieuwe disc..

  21. #46

    Standaard

    Ik kreeg zonet hetvolgende bericht van DVDPacific:

    Hello Paul,

    How are you? There seems to be a massive issue with this title, however, it doesn't seem like MGM is setting up a recall program for these faulty titles. Several of our customers received the product under these same conditions. At the time, I informed them that it was a mute point to set up a replacement, since all the batches of this product are arriving in the same fashion. Most of the customers that received the damaged product, have made several complaints in online forums, however, MGM has not responded to it. If for some reason MGM creates the recall program I will be sure to help you out with this set.

    regards,

    Cesar P
    DVD Pacific Returns

    Het ziet er naar uit dat dit mijn grootste DVD-miskoop wordt, alhoewel dat dus absoluut niets met de inhoud an sich te maken heeft.

    Ik heb ook even zitten surfen naar mogelijke oplossingen en ben op een apparaat genaamd Skip Doctor uitgekomen. Heeft iemand daar ervaringen mee?

  22. #47

    Standaard

    Mail van Cesar

    How are you? The Hitchcock set has been identified with many faults in it. It is very well documented in online forums. Unfortunately, any sort of replacement we set, will have the same faults as the one you received. So there's no sense in setting up a replacement for it. We were hoping that MGM would setup a recall program for the package. However, MGM never produced this for its customers. The best we can do in this case is a refund.

    Dat gaat dus dan maar een refund worden...beetje jammer weer....

  23. #48

    Standaard

    However, MGM never produced this for its customers.
    Bedoelen ze nu dat de Premiere Collection niet bedoelt was voor het publiek of dat MGM nooit een recall program heeft gedaan voor hun klanten?
    En een refund houdt dus in dat je een deel van het aankoopbedrag terugkrijgt of stuur je de set gewoon helemaal terug?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Bedoelen ze nu dat de Premiere Collection niet bedoelt was voor het publiek of dat MGM nooit een recall program heeft gedaan voor hun klanten?
    En een refund houdt dus in dat je een deel van het aankoopbedrag terugkrijgt of stuur je de set gewoon helemaal terug?

    Het laatste....een recall program.....Ik heb gevraagd om een refund en wat ik met de set moet doen....wordt dus nog vervolgd....

  25. #50

    Standaard

    You may return it for
    a credit Just send the (DVD), to this address:

    Attn: Cesar P
    DVD Pacific Returns
    PMB 143
    10693 Wiles Road
    Coral Springs Fla 33076

    include a copy of this e-mail. We'll also credit your member account for the postage
    cost. Please, send back the package via Surface Mail (We are not
    responsible for covering any additional charges applied by the Customer to
    return the package
    ). As soon as we receive your DVD, I'll e-mail you and let
    you know when your member account is credited. I apologize for this inconvenience. If
    you have any questions, please feel free to e-mail me at
    Returns@Dvdpacific.com
    Thanks. Hope you have a great day!

    Best Wishes,

    Cesar P



    Eeerst terug, dan pas centjes terug...zal me ook wel weer een aardige duit aan verzendkosten kosten.....iemand die mij het dikgedrukte kan uitleggen?



Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •