Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 59 van 59 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Dat ze je niet gaan betalen voor het feit dat je die box weer terug in een doos moet stoppen, dichttapen, en de kosten die je daar mee maakt etc.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat ze je niet gaan betalen voor het feit dat je die box weer terug in een doos moet stoppen, dichttapen, en de kosten die je daar mee maakt etc.
    nou nee, ze zeggen daar enkel dat ze niet meer gaan terugbetalen dan surface mail. Dus als je het via Priority mail of zo terug zendt, dan zijn die extra kosten voor je eigen rekening - ze zullen alleen het bedrag op je creditcard storten wat nodig is om die DVD's via surface mail te sturen. En je hoeft dus zelf niets te betalen aan die box, alles wordt vergoed, behalve de envelop waarin je het terugstuurt, maar ieder slim mens dat vaak DVD's via internet bestelt heeft nog wel zo'n envelop liggen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    nou nee, ze zeggen daar enkel dat ze niet meer gaan terugbetalen dan surface mail. Dus als je het via Priority mail of zo terug zendt, dan zijn die extra kosten voor je eigen rekening - ze zullen alleen het bedrag op je creditcard storten wat nodig is om die DVD's via surface mail te sturen. En je hoeft dus zelf niets te betalen aan die box, alles wordt vergoed, behalve de envelop waarin je het terugstuurt, maar ieder slim mens dat vaak DVD's via internet bestelt heeft nog wel zo'n envelop liggen.
    Ik ga dr vanuit dat ik het hele setje moet retourneren, en niet alleen de dvd's......?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Ik ga dr vanuit dat ik het hele setje moet retourneren, en niet alleen de dvd's......?
    Nou, de mail die je gequote hebt zegt

    You may return it for a credit Just send the (DVD), to this address
    Dus dan zou ik denken dat je enkel de schijfjes op hoeft te sturen, die box hebben ze verder toch niks meer aan en zullen ze daar toch gewoon weggooien - het gaat ze er enkel om dat je de DVD's niet meer hebt zodat je niet en de DVD's en teruggestort geld hebt. Althans, dat lijkt me, maar je kunt voor de zekerheid natuurlijk altijd nog een mailtje sturen om dat te vragen.

    Wat ik alleen niet zo goed begrijp is waarom je de hele box moet terugsturen, geven alle DVD's problemen dan? Bij mij waren het slechts enkele DVD's en die worden dus nu vervangen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Nou, de mail die je gequote hebt zegt

    Dus dan zou ik denken dat je enkel de schijfjes op hoeft te sturen, die box hebben ze verder toch niks meer aan en zullen ze daar toch gewoon weggooien - het gaat ze er enkel om dat je de DVD's niet meer hebt zodat je niet en de DVD's en teruggestort geld hebt. Althans, dat lijkt me, maar je kunt voor de zekerheid natuurlijk altijd nog een mailtje sturen om dat te vragen.

    Wat ik alleen niet zo goed begrijp is waarom je de hele box moet terugsturen, geven alle DVD's problemen dan? Bij mij waren het slechts enkele DVD's en die worden dus nu vervangen.

    Bij mij zijn alle schijven beroerd....bij een paar wil de film uberhaupt niet starten, bij de anderen blijft ' ie bij de overgang van het ene naar het andere hoofddstuk hangen....zou mooi zijn wanneer ik de box zelf mag houden, ik zal het voor de zekerigheid nog maar eens vragen aan ze.

  6. #56

    Standaard

    Hello Paul,

    How are you? In this case, I think you would agree with me, it's too much of a hassle to return this set back. And I think its best if we just provide a credit for the title. Please do not return it. A credit has been applied to your DVD Pacific Account as store credit for the amount of $83.45 USD. You can use this amount for future purchases with DVD Pacific.




    Topservice van pacific!

  7. #57

    Standaard

    Kreeg vandaag de bevestiging van DVD Pacific dat de twee titels uit mijn set die het niet deden verzonden zijn, met de losse uitgaves. Zodoende heb ik dan uiteindelijk toch de hele set compleet en werkend. Pacific zegt dat de box nu wel uit de handel genomen is (en men bij Fox het probleem dus eindelijk enigszins onderkent) en hij staat idd ook niet meer op hun site, maar wel gewoon nog op Amazon
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #58

    Standaard

    Ik wacht nog even af hoor, pas als er een nieuwe druk op de markt komt zal ik gaan overwegen deze aan te schaffen 8) In ieder geval netjes van Pacific dat ze je nu goed werkende versies hebben toegestuurd Maikel

  9. #59

    Standaard

    Ik lees hier nog altijd uiteenlopende reacties over. Sommige mensen zeggen dat het er op lijkt dat er een goed werkende versie in omloop is, terwijl anderen dit weer tegenspreken. Zou deze set toch graag een keer aan willen schaffen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •