De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Binnenkort de Kuifje-speelfilms op DVD!

    Weliswaar oude films (jaren '60), maar voor de Kuifje-fans wel aardig:


  2. #2

    Standaard

    Kan me wel voorstellen dat het zo lang heeft geduurd voordat ze op DVD kwamen (buiten FR dan). Die films zijn vreselijk! Juist de Kuifje-fans haten deze films.

  3. #3

    Standaard

    ahh, leuk, zal wel erg kinderachtig zijn, maar toch...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camera Obscura Bekijk bericht
    Kan me wel voorstellen dat het zo lang heeft geduurd voordat ze op DVD kwamen (buiten FR dan). Die films zijn vreselijk! Juist de Kuifje-fans haten deze films.
    O, echt? Hahaha, dat wist ik niet. Heb ze nooit gezien. Nou, dat belooft wat. Maar ja, ik ben toch wel nieuwsgierig.

  5. #5

    Standaard

    Heb deze gezien toen ik klein was vond ze toen al vreselijk..
    Is echt heel erg slecht..

  6. #6

    Standaard

    Naar ik begrepen heb zijn deze films nooit eerder in Nederland uitgebracht .

    Afgelopen weekend was in ieder geval de DVDpresentatie op De Stripdagen in Houten alwaar we (ik ben medewerker) ook 1 van de DVD's vertoonden. Ik moet zeggen: Het zijn misschien geen superfilms, maar de uitgave is voor een Nederlandse uitgave zeer goed verzorgd. Redelijk mooi artwork, best aardige beeldkwaliteit, extra's, Nederlandse dub erbij. Daar kunnen menig dvduitgevers in dit land nog een puntje aan zuigen (ik doel specifiek op de Rob Houwer Collectie en hun uitgave van "bommel"). Ik ben erg benieuwd wat de DVD.nl redactie hiervan gaat maken, als ze een recensie exemplaar mogen ontvangen.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb ze gekocht en ze zijn inderdaad niet geweldig, maar wel leuk om een keer gezien te hebben. Overigens vind ik kapitein Haddock, professor Zonnebloem en de Jansens erg goed gecast. Kuifje vind ik minder. Leuk om te hebben dus. Ben erg benieuwd wat Spielberg allemaal aan het uitvogelen is voor zijn nieuwe Kuifje-film.

  8. #8

    Standaard

    Kuifje is ook als personage het minst interessante. Dat heb ik, geloof ik, zelfs Herge zelf nog horen zeggen in een interview dat ik op youtube tegenkwam. Hij is de ultieme braverik, hij heeft nagenoeg geen echte emoties, verslavingen, stommiteiten of zwaktes. Hij is perfect terwijl de andere personages allemaal wel iets hebben. Zonnebloem is hardhorend, Haddock min of meer verslaaft aan de Whiskey en zeer opvliegend, de Janssens klungelig, Castafoire zeer ijdel enzovoort.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •