De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alvin and the Chipmunks

    Dvd Outlet 19,99

  2. #2

    Standaard

    Bol.com 19,99
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Media Markt Rijswijk 12 Euro's....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  4. #4

    Standaard

    Kan iemand die de bluray heeft aangeschaft hier melden of er een Vlaamse audiotrack op staat?

  5. #5

    Standaard

    € 15,99 bij de FRS
    Never attribute to malice what can satisfactorily be explained away by stupidity.

  6. #6

    Standaard

    Blokker €16,99 of (weet de prijs niet precies) €17,99 + gratis knuffel beertje

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Blokker €16,99 of (weet de prijs niet precies) €17,99 + gratis knuffel beertje
    €17,99 en het is geen beertje maar een Chipmunk! Keuze uit: Alvin (Rood), Simon (Blauw) en mijn favoriet: Theodore (Groen)!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  8. #8

  9. #9

    Question Alvin

    Ik hoop dat ik van de gelegenheid gebruik mag maken om hier 'in te breken' ondanks dat dit een oude topic is.

    Ik lees dat er knuffeltjes zijn weggegeven bij aankoop van DVD van Alvin and the Chipmunks. Mijn zoontje van ruim 2,5 heeft al 1,5 jaar Alvin als zijn lievelingsknuffel. Helaas is deze aan het slijten, we zijn ook altijd bang dat hij (of wij) hem ooit kwijtraken met alle gevolgen van dien. Om deze reden ben ik ook erg lang op zoek naar een reserve knuffeltje. Wie o wie zou mij en mijn zoontje kunnen helpen?

    Misschien iemand hier die de DVD gekocht heeft en niets meer met de knuffeltjes mee doet? Ik zou deze graag willen overnemen tegen vergoeding.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •