Pagina 263 van 384 EersteEerste ... 163213253259260261262263264265266267273313363 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.551 tot 6.575 van 9600 worden weergegeven.
  1. #6551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Wees maar blij dat je niet snapt hoe slecht andere games zijn qua online aankleding. Halo is een voorbeeld, ik zeg niet dat het de beste is, ik zie het wel als goed vergelijkingsmateriaal. Ik denk dat ik nogsteeds een beetje vast zit in PC-land, zoiets als "vroegâh was alles beter", stats, mods, maps, dat soort dingen blijf je missen.
    Denk dat jij niet snapt hoeveel games ik wel niet gespeeld hebt.
    Tuurlijk zijn sommige games slordig wat betreft de lobby enz maar dat vind ik het minst belangrijkste.

    Vanmiddag maar eens Army of 2 oppikken,ben benieuwd.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  2. #6552

    Standaard

    Nou persoonlijk vind ik Merc wel gelijk hebben... Nu, Halo 3 als voorbeeld kan ik me niet inbeelden (speel geen baggerspelen maar nee, even serieus, ik speel nooit op de 360 dus, maar van wat ik hoor klinkt het wel goed) dus ik neem dan maar Socom II als voorbeeld, daar had je gewoon allerlei opties om in te stellen en dat werkte perfect, goed lobbysysteem, friendslist, clanopties, allerlei zoekfilters en dergelijke. Je kon gewoon een ranked room binnengaan en kiezen wat je wou spelen, op welke map... heerlijk...

    tegenwoordig is het bijna de standaard bij consoleshooters om zo'n automatchmaking systeem in te voeren. Waarom toch? Bij R:fom was dat, bij cod4 ook al.... erg irritant, als je ranked potje speel kan je nog niet eens tegen je vrienden spelen, of je moet ze inviten als je zelf al in de room zit, en zelfs dan moet je hopen dat ze in het andere team belanden (en nota bene kunnen joinen....), je kan niet kiezen welke map je speelt, ok goed, wel voten om te skippen maar ja, geen controle over de volgende map dan...

    Ik begrijp niet waarom ontwikkelaars altijd voor deze manier van online ondersteuning kiezen... is dat makkelijker ofzo?

    maar verder, zoals john al zei, afgezien van het matchmaking gedoe (wat wel goed werkte, daar niet van) had R:fom online de dingen goed voor elkaar...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  3. #6553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Vanmiddag maar eens Army of 2 oppikken,ben benieuwd.
    Leuke game. Vanavond effe met iemand online uitproberen. Computergestuurd pupke is toch niet zo heel geweldig (wel leuk, daar niet van).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #6554

    Standaard

    Hey Mortaza,

    Misschien een beetje laat om nog te reageren op je vraag maar wat betreft grafische kaarten: De 8800 GTX kan wel alles aan ( is de prijs ook naar ) maar is wel erg groot!
    Houd er rekening mee dat hij in sommige oudere systeemkasten niet eens past.
    Daar komt bij dat er een voedingadvies van 450 watt voor staat dus ook daar moet je op letten!

    Ik denk gezien je opstelling dat misschien ramgeheugen en een 8800 gt het wel moeten bolwerken.
    Kijk ook naar de toekomst, als je binnen nu en anderhalf jaar iets nieuws gaat kopen dan zal die kaart die je nu hebt ook verouderd zijn en zal je ook waarschijnlijk in je nieuwe pc gelijk een nieuwe kaart kopen, upgrade verstandig!!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  5. #6555

    Standaard

    Gisteren kwam ie dan eindelijk binnen, na dik een maand:

    Skullkid Statue
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #6556

    Standaard

    Ik zal maar behoorlijk gaan oefenen want online zijn ze niet normaal goed! en fijn dat je er blij mee bent

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Mario Strikers Charged Football voor de Wii met dank aan Xenafan19. Speelt erg lekker, ziet er erg goed uit en het kan online. Eerst maar even wat cups winnen en dan proberen we de online mogelijkheden wel eens uit.
    It's my round killing thing.

  7. #6557

    Standaard

    Als Army of Two zo'n leuke game is komt ie er deze maand wel in samen met RS:V 2 en Condemned 2, al zal het wel voornamelijk offline co-op zijn in plaats van online wat ik dan speel. Toch een dure maand zo.

  8. #6558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Als Army of Two zo'n leuke game is komt ie er deze maand wel in samen met RS:V 2 en Condemned 2, al zal het wel voornamelijk offline co-op zijn in plaats van online wat ik dan speel. Toch een dure maand zo.
    RS: V2 wordt voor mij ook een verplichte aanschaf. Misschien dat ik dan maar weer eens online ga spelen ook, al in geen hele tijd meer gedaan.

    Hoop alleen wel dat ze die 'low ammo' waarschuwing eruit hebben gesloopt, want dat was toch een smet op een verder redelijk realistische game.

    Was even bang dat World in Conflict ook binnenkort zou uitkomen voor de 360 maar die laat gelukkig nog even op zich wachten. Aangezien C&C me zo goed beviel lijkt me die ook wel goed.

  9. #6559

    Standaard

    RS:V2 heb ik ook zin in.
    Ben momenteel bezig met RS:V en zit nu in het laatste gedeelte dus dat komt mooi uit.
    Dat low ammo is idd suf


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  10. #6560

    Standaard

    net Army of Two opgehaald, straks proberen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #6561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    net Army of Two opgehaald, straks proberen
    Heb m ook gehaald en ben zeer benieuwd.
    Op zich is dat coop wel gaaf lijkt me.

  12. #6562

    Standaard

    De coop is inderdaad erg goed, alleen is er geen hol aan, dus zorg dat je vrienden hebt

    En uhm, ja! Wat Kendorjia zei! Ik kan m'n punt nooit echt goed maken


    Er is trouwens een demo van Zack&Wiki online op : http://ms2.nintendo-europe.com/zackwiki/enGB/index.html
    Onder het "gameplay" linkje.
    Net even gedaan, best geinig, hoewel je op de PC wel de Wiimote mist natuurlijk.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #6563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenafan19 Bekijk bericht
    Ik zal maar behoorlijk gaan oefenen want online zijn ze niet normaal goed! en fijn dat je er blij mee bent
    Net de Fire Cup gewonnen op mijn sloffen. Dacht gaat lekker. Wordt ik gewoon in de Crystal Cup keihard ingemaakt (op één close partij na). Was niet leuk meer. Gaat nu iets beter (staat nu boven de streep), maar het is erg pittig.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #6564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip Bekijk bericht
    * Ik denk persoonlijk dat de games op de PS3 er veel beter uit zullen zien dan op de 360 simpelweg omdat er gebruik word gemaakt van Blu Ray. Wat toch superieur is aan normale DVD kwaliteit.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Mooie lijst redenen
    Met alles eens behalve het kwaliteits idee. In theorie klopt het inderdaad dat de PS3 veel meer opslag heeft en dus grotere games kan maken, maar qua kwaliteit van de graphics zelf is het geloof ik maar marginaal beter. Een dikke RPG die vanaf 1 disk te draaien is is natuurlijk fantastisch, hoewel de PS3 volgens mij laadtijden heeft die er soms niet om liegen. Nogsteeds beter dan de 360, maar veel scheelt het niet op het opslag probleem na.
    In sommige gevallen klopt je reden dan wel weer heel erg :


    In a recent interview with a Japanese gaming magazine, Hideo Kojima, the mastermind behind Metal Gear Solid series, revealed that they had to compress some of Metal Gear Solid 4 elements in order to have it fit on a single Blu-ray disc.

    A dual layer Blu-ray disc holds up to 50 Gigabytes.

    Kojima said that they managed to compress enough material to squeeze the game onto a single disc, but quality would have been better if he had more capacity to work with.

    This may be sad news for Playstation 3 fans, but it certainly is worse for Xbox 360 owners who still hope to see the popular title ported to their console and its 4.7GB standard DVD drive.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #6565

    Standaard

    Army of Two gespeeld en moet zeggen hij is toffer dan ik dacht.

    In co-op is hij helemaal vet 8)
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  16. #6566

    Standaard

    Waarschijnlijk omdat hij speciaal voor Co-op gemaakt is.

    Las op Penny-Arcade dat je voor alle manieren van spelen (2 spelers) een gold account nodig hebt op Live ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #6567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Waarschijnlijk omdat hij speciaal voor Co-op gemaakt is.
    You don't say
    Bedoelde gewoon in zijn algemeen.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  18. #6568

    Standaard

    In het algemeen is de co-op vast ook vet
    In het algemeen is de singleplayer iets minder dan algemeen...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #6569

    Standaard

    jij hebt ook niks beters te doen zeker.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  20. #6570

    Standaard

    Het leest gewoon nogal...duh! , kan toch ?

    "In co-op is hij helemaal vet"

    Als je een game speciaal maakt als co-op spel en de singleplayer bijzaak is dan mag je hopen dat die co-op vetter is als de singleplayer. Stel dat mensen Unreal singleplayer beter vinden als de Unreal multiplayer, dan ga je toch flink op je bek als developer.
    Daar veranderd een "" weinig aan
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #6571

    Standaard

    nou ik heb net ook Army of Two gespeeld en mijn eerste indruk is nogal neutraal, geen slechte game, ook geen topper... ik copy ff mijn post vanop het ps3 forum:

    Ziezo, net even, na een hectische dag, waardoor ik het altijd maar moest uitstellen, toch een uurtje Army of Two gespeeld en ik weet niet goed wat ik er van moet vinden... Ik heb'm singleplayer gespeeld (en heel even onlinefeatures gecheckt) om even te leren hoe om te gaan met de besturing en dergelijke. De AI van je teamgenoot is best goed, en de tegenstand vrij pittig (ik speel op contractor, of hoe dat ook heet, naja middelste setting) maar echt onder de indruk ben ik niet... Mooi vind ik het spel ten eerste al niet, op mijn hdtv wel, maar jammer genoeg staat die in de woonkamer en speel ik voornamelijk op mijn slaapkamer met sdtv en daar is ie echt maar heel matig op... ook zijn die infotschermpjes als je bijvoorbeeld je profiel laad en dergelijke wel HEEL klein zeg, ik kan die teksten amper lezen... moet echt bovenop mijn tv hangen wil ik het lezen lol.... perfecte ogen heb ik wss niet meer (te veel gegamed he) maar zoveel moeite heb ik nog nooit gehad, gelukkig is de rest wel leesbaar en groter....

    Gameplay zit op zich wel goed, speelt lekker, hoewel erg traag, heb ook de aim gevoeligheid hoger gezet, want ik had op medium het gevoel of ik met een of andere junkie aan het spelen was die erg traag reageert. De interactie met je teamgenoot is gaaf, veel dialoog, en realistisch ook, al die vloekwoorden, heerlijk, niet dat ik persoonlijk zo'n dingen in een game moet hebben, maar het draagt wel bij tot realisme, want een soldaat in nood zal sneller het f-woord zeggen dan potjandorie, dus dat vind ik wel gaaf. Maar ook het echte samenwerken verloopt 'vrij' vlot... Ik moet nog wat inzicht krijgen in situaties enz, want af en toe jaag ik mijn teamgenoot de dood in, en die idioot volgt mijn orders dan nog op ook hehe... Het besturen zelf lijkt in het begin ontzettend ingewikkeld, er worden tientallen knoppencombinaties uitgelegd in enkele minuten tijd en je hebt zoiets van *** maar gek genoeg ben je er zo mee weg en geef je meteen orders, verander je van wapen, en zo'n dingen zonder je er nog bij nadenkt... Superpluspunt dus.... props aan EA om een uitgebreid controlschema zo snel te laten wennen...

    Het grote minpunt is de speelduur.... naja, daar vrees ik voor... ik heb in dit uurtje de eerste map al volledig uit, en zit al volop in de tweede (ik gok ergens in het midden) en aangezien er maar zes zijn..... ik hoop natuurlijk van harte dat ik het mis heb maar ik vrees dat ik'm morgen alweer uit heb gespeeld....

    Je kan dan wel online, maar momenteel zit er nog niet veel volk, en ik denk ook niet echt dat het online gebeuren lang zal boeien.... Niet de co-op maar de echte deathmatch games en dergelijke... te weinig maps, en te weinig spelers tegen elkaar....

    leuke game, maar in mijn ogen geen topper

    natuurlijk zal ie online co-op wel gaver zijn, dat zal ik ook nog wel zeker eens doen, nu hebben nog niet al te veel mensen in mijn friendslist het spel dus nog even wachten
    Laatst aangepast door Kendorjia : 05-03-2008 om 23:10
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #6572

    Standaard

    Net nieuwe beelden gezien op IGN van Mario Kart voor de Wii. Kan niet wachten. Weet niet hoe het hele stuntgebeuren uit gaat pakken, maar het is weer eens wat anders.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #6573

    Standaard

    In hoeverre lijkt Army of Two op Gears of War? Hebben we niet al een beetje teveel van dit soort games gezien de afgelopen jaren...?

    Burnout Paradise is nu trouwens tijdelijk 44,99 op frs.nl, geen verkeerde prijs.
    Is this a....what day is this?

  24. #6574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Het leest gewoon nogal...duh! , kan toch ?

    "In co-op is hij helemaal vet"

    Als je een game speciaal maakt als co-op spel en de singleplayer bijzaak is dan mag je hopen dat die co-op vetter is als de singleplayer. Stel dat mensen Unreal singleplayer beter vinden als de Unreal multiplayer, dan ga je toch flink op je bek als developer.
    Daar veranderd een "" weinig aan
    Geef gewoon ff snel me mening en dan kom jij.
    Weet ook wel dat hij speciaal voor co-op is.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  25. #6575

    Standaard

    Iemand interesse in Viva Pinata, Kameo en Far Cry Instincts Predator voor de 360??
    50 Euro voor alle 3.

Pagina 263 van 384 EersteEerste ... 163213253259260261262263264265266267273313363 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •