Pagina 1 van 384 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 9600 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het grote enige gameshoekje (4)

    Hier verder babbelen over games en consoles.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 28-08-2008 om 21:31

  2. #2

    Standaard

    Ook mensen hier die Trackmania Nation spelen ?

  3. #3

    Standaard

    Nee...
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable
    Ook mensen hier die Trackmania Nation spelen ?
    Ja, leuk spel, maffe banen. Soms iets te maf. Maar vond Trackmania Sunrise toch beter.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable
    Ook mensen hier die Trackmania Nation spelen ?
    Ja, leuk spel, maffe banen. Soms iets te maf. Maar vond Trackmania Sunrise toch beter.
    Sunrise heb ik niet gespeeld, maar hoe de banen zijn hangt natuurlijk af van de server waar je op speelt

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable
    Ook mensen hier die Trackmania Nation spelen ?
    Ik heb het twee keer een tijdje gespeeld, maar ik heb er na iedere keer weer een paar maanden genoeg van. Het is namelijk een slecht spel voor mijn toetsenbord .

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jos A.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable
    Ook mensen hier die Trackmania Nation spelen ?
    Ik heb het twee keer een tijdje gespeeld, maar ik heb er na iedere keer weer een paar maanden genoeg van. Het is namelijk een slecht spel voor mijn toetsenbord .
    Dat had ik ook inderdaad. Eerst een paar weken gespeelt, maar ik bakte er niet veel van. Toen anderhalve week geleden weer eens opgestart. Tot mijn verbazing verpletterde ik al mijn pr's met gemak en kon opeens races winnen of regelmatig top 5 rijden. Nu ben ik weer verslaafd :P

  8. #8

    Standaard

    Ik ga zo even mijn International Challenge afronden bij PES

  9. #9

    Standaard

    CoD 3 is sinds vandaag te koop voor Wii bij Dimensionplus lekker op tijd dus :wink:
    What ?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    CoD 3 is sinds vandaag te koop voor Wii bij Dimensionplus lekker op tijd dus :wink:
    lol wat kost zo'n Wii game?
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    CoD 3 is sinds vandaag te koop voor Wii bij Dimensionplus lekker op tijd dus :wink:
    lol wat kost zo'n Wii game?

    52.99 kost deze.
    What ?

  12. #12

    Standaard

    Toch vreemd dat ik niet kan wachten om een volle dag naar een virtuele dobber te gaan staren in Zelda :P
    Ik voel me weer 17...met m'n Ocarina of Time scheurkalender
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #13

    Standaard

    Weet niet wanneer deze uit is gekomen maar paar dagen terug was ie er nog niet, maar eindelijk is er echt een coole thema voor de 360 uit, de Scarface thema 8) .

    En net even live arcade spel Small Arms gedownload is best wel een geinig leuk spel :wink: .
    What ?

  14. #14

    Standaard

    Mijn broertje en ik hebben vandaag maar eens de Wii geordered
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Mmm, Dat zou betekenen dat je niet voorbij dat veld kan komen!
    Heel vervelend..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  17. #17

    Standaard

    ik zit er ook sterk aan te denken om een Wii aan te schaffen, maar de prijs voor een game vind ik toch behoorlijk duur....

    Ik wacht het hele zaakje nog even af!


  18. #18

    Standaard

    Duur... 50 euro vind ik juist niet duur.
    Voor release games.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  19. #19

    Standaard

    ik wel, het geld groeit me namelijk niet op mn rug


  20. #20

    Standaard

    Ja, dat is mijn voordeel.. Ik heb dat wel
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ja, dat is mijn voordeel.. Ik heb dat wel
    boeiend
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Weet niet wanneer deze uit is gekomen maar paar dagen terug was ie er nog niet, maar eindelijk is er echt een coole thema voor de 360 uit, de Scarface thema 8) .

    En net even live arcade spel Small Arms gedownload is best wel een geinig leuk spel :wink: .
    Als de game nou ook nog speelbaar op de 360 wordt
    I always tell the truth. Even when I lie.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    ik zit er ook sterk aan te denken om een Wii aan te schaffen, maar de prijs voor een game vind ik toch behoorlijk duur....

    Ik wacht het hele zaakje nog even af!
    Tegenover de xbox 360 en PS3 games vind ik het best wel tegenvallen, maar het is wel een aardige investering inderdaad.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Eens kijken.
    30-60 uur singleplayer fun tegenover de gemiddelde 15 uur van een 360 game, hmmm, en Oblivion trekt dat gemiddelde ernstig omhoog :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #25

    Standaard

    Waarom zitten er alleen maar van die smerige Amerikanen online? Wijkt m'n ping zo af dat ik geen Nederlanders tegenkom ofzo??

Pagina 1 van 384 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •