Pagina 90 van 384 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.226 tot 2.250 van 9600 worden weergegeven.
  1. #2226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik Bekijk bericht
    De US import van Pokémon Pearl is onderweg naar mijn DS-je!!! Hier nog meer mensen die van plan zijn dit aan te schaffen?
    Ja hoor, ik ga deze zeker ook kopen. Ik wacht tot hij hier uitkomt want ik heb nog teveel games die ik moet spelen: Final Fantasy III, Mario Vs. Donkey Kong: March Of The Mini's, Kingdom Hearts II,

    Picross DS gaat er ook zeker nog komen. Ik heb Mario Picross nog voor de eerste Gameboy en dat vond ik ook al zeer geslaagd.

  2. #2227

    Standaard

    Ik speel alles op me pc
    Battlefield 2142
    Call of duty 2


    En ook op me HT alles groot :razz:

  3. #2228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ivoos Bekijk bericht
    Heb vroeger nog rood, geel en gold gespeeld, echt verslavend :P
    Maar nu is het mij allemaal teveel, 500 of hoeveel het er dan ook zijn is net iets té
    De eerste twee generaties waren leuke pokemon die je bij naam kon en ze hadden echt een goede uitstaling. In de derde generatie zitten ook een aantal leuke Pokemon maar ook een hoop troep. Nu zijn er zo'n 500 pokemon (voor een lijst met afbeelding en info: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wi...umber_%28DS%29) en vind ik het allemaal te veel en er zitten veel domme pokemon tussen. Neem de eerste drie starters pokemon. Bulbasaur (mijn favo), Charmender en Turtle (en Pikachu). Toffe Pokemon met een goede uitstraling, dit was ook terug te vinden bij Chikorita, Cyndaquil en Totedile. Maar de pokemon die ze gaan gebruiken voor Diamon/Pearl en Ruby/Sapphire. Missen gewoon veel uitstraling. De Pokemon-Factor?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #2229

    Standaard

    Ook ik hou het bij de eerste 2 generaties. Die waren tenminste nog leuk. Het hele effect van verschijnen op bepaalde tijden bij Gold/Silver was geweldig! Jammer dat je dit in een rom niet terug kan toveren.

  5. #2230

    Standaard

    ben weer bezig met PGR3, heb intussen 5 auto's

    Ferrari 575 M Maranello (Zilver)
    Lamborghini Diablo VT 6.0 SE (Blauw)
    Lamborghini Gallardo (Geel)
    Lamborghini Gallardo (Zwart)
    Ferrari F430 (Rood(


    de Gallardo is toch m'n favoriete auto (en niet alleen in het spel) rijd ook erg goed, de F430 rijd ook erg lekker, de rest wat minder maar die heb ik meer gekocht omdat ik ze mooi vind erg tof spel tot nu toe
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #2231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit Pokemon gespeeld dus dat wil ik wel proberen. Ik ga hem een dezer dagen maar eens importeren denk ik, want de Europese release is toch nog steeds compleet onduidelijk.
    Rond 29/30 juni is de Europese release volgens verschillende bronnen (IGN en enkele verkoopsites)

    Zeker eens doen. Ik ben het overigens wel eens met de comments hierboven dat de eerste generatie Pokémon qua uitstraling moeilijk te overtreffen was. En er is inderdaad een beetje een overkill... 500 te vangen wezentjes... je moet er maar tijd voor hebben. Maar feit blijft dat het spel als RPG al jarenlang staat als een huis. En aangezien ik 0 mensen in mijn buurt heb die dit spel leuk vinden komt die online modus als geroepen.

    Net de demo van Picross gedaan trouwens en het is erg verslavend. Ik deed deze puzzels vroeger ook wel eens in de Denksport-boekjes, dus erg leuk dat er nu een electronische versie van is. Binnenkort maar eens aanschaffen dan.

  7. #2232

    Standaard

    Dat zeker vind het een erg tof idee om gewoon online te vechten en te traden. Wordt zo een stuk makkelijker dan vroeger met kabels. Denk dat ik hem toch gaat kopen. 31,99 bij cdwow is een mooi prijsje moet ik zeggen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #2233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik Bekijk bericht
    Rond 29/30 juni is de Europese release volgens verschillende bronnen (IGN en enkele verkoopsites)
    Ok, misschien dat ik dan toch nog even wacht met aanschaf. Ik heb nog zoveel spellen liggen.

  9. #2234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    ben weer bezig met PGR3, heb intussen 5 auto's

    Ferrari 575 M Maranello (Zilver)
    Lamborghini Diablo VT 6.0 SE (Blauw)
    Lamborghini Gallardo (Geel)
    Lamborghini Gallardo (Zwart)
    Ferrari F430 (Rood(


    de Gallardo is toch m'n favoriete auto (en niet alleen in het spel) rijd ook erg goed, de F430 rijd ook erg lekker, de rest wat minder maar die heb ik meer gekocht omdat ik ze mooi vind erg tof spel tot nu toe

    burnout ruled harder
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #2235

    Standaard

    Vind het overigens wel jammer dat je een groot aantal pokemon niet kan vangen in Diamond of Pearl. Dat kan alleen als je ruilt in FireRed of LeafGreen. Dit kan als je die GBA game in je DS stopt. Maar jammer dat ik die cassetes niet heb en je dus een hoop coole Pokemon misloopt. Hij zijn namelijk vooral de Pokemon uit de eerste twee generaties die gemist moeten worden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #2236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    al m'n andere games zijn scherp zonder kartelrandjes, behalve PGR3......dus aan mijn TV ligt het zeker niet........zal vanavond eens kijken of ik hem op een andere manier goed krijg
    Komt omdat PGR3 geen AA(Anti-Aliasing) ondersteund, wat in het kort gezegd de kartelrandjes weg haalt.(Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasing )

    Er zijn tot nu toe helaas nog maar weinig 360-en spellen die het ondersteunen, zelfs GOW ondersteund het niet( gemaakt via de UE 3 engine, zelfde geldt o.a voor RS:Vegas etc) en die vindt ik er zelf al erg goed uitzien.

    In principe heeft het weinig tot niks met je kabels te maken, wat pretorian22 na jou post schreef.

    Nu maar hopen dat PGR 4, die dit jaar uitkomt wel AA zal ondersteunen.
    Laatst aangepast door Symphony X : 17-05-2007 om 23:44 Reden: foutjes in tekst

  12. #2237

    Standaard

    gisteren Gears of War gewonnen op Ebay voor €30,- euro incl. 2 euro verzendkosten


    en nog iets, heeft iemand interesse in een PSP Tekken Dark Ressurection Value Pack met natuurlijk de game Tekken Dark Ressurection + UMD film Bourne Supremacy? nog helemaal nieuw, net 1 keer opgeladen en mee gespeeld, eind vorig jaar gekocht, nu ligt ie een beetje in de doos en dat vind ik toch zonde, interesse PM anders zet ik em wel op ebay:wink:
    Laatst aangepast door Eric B. : 18-05-2007 om 09:10
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #2238

    Standaard

    Microsoft is vanaf vandaag begonnen met het Bannen van mensen met een gemodificeerde xbox. Ze bannen het Macadres net zoals bij de oude xbox.

    Je kan dus nog wel met je live account op een niet gemodificeerde xbox360 online gaan.

    Toch nog eerlijk van hun opzich. ze hadden ook beide kunnen blokkeren toch? alleen ga je nu wel denk ik krijgen dat mensen zowel een originele als gemodde xbox hebben waarschijnlijk.
    wat denken jullie hiervan?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #2239

    Standaard

    als mensen idd 2 360's gaan nemen, verdient M$ daar ook weer aan dus zijn ze ook blij
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  15. #2240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Microsoft is vanaf vandaag begonnen met het Bannen van mensen met een gemodificeerde xbox. Ze bannen het Macadres net zoals bij de oude xbox.

    Je kan dus nog wel met je live account op een niet gemodificeerde xbox360 online gaan.

    Toch nog eerlijk van hun opzich. ze hadden ook beide kunnen blokkeren toch? alleen ga je nu wel denk ik krijgen dat mensen zowel een originele als gemodde xbox hebben waarschijnlijk.
    wat denken jullie hiervan?

    Ik zie het nut niet van het hebben van een originele en een gemodde x-box ...
    Laatst aangepast door Mik. V : 18-05-2007 om 13:06


  16. #2241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Ik zie het nut niet van het hebben van een originele en een gemodde x-box ...

    modders misschien wel

    1 voor eventueel xbox live en online gamen
    1 voor backups af te spelen als ze dat zouden willen

    microsoft verliest trouwens nog steeds geld op elke xbox dus veel eraan verdienen zullen ze niet denk ik.
    Laatst aangepast door pretorian22 : 18-05-2007 om 13:16
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #2242

    Standaard

    Dan zouden ze voor Xbox online weer Originele games moeten gaan kopen..
    Zie ze het niet zo doen.. Denk btw dat er wel weer een manier komt om Microsoft weer te omzeilen.


  18. #2243

    Standaard

    Ik zal eens gaan checken of ik gebanned wordt!
    Wat is de bron van dit bericht trouwens?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  19. #2244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Ik zal eens gaan checken of ik gebanned wordt!
    Wat is de bron van dit bericht trouwens?


    Jeroen.
    kijk maar op xbox360.headliner.nl

    daar zie je dat het verschillende sites betreft

    o.a.

    tweakers.net
    maxconsole.net
    dgs-online.nl
    xgn.com
    xbox-scene.com
    en diverse andere sites

    ik zal ook maar is kijken of ik gebanned ben, gister nog nie
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  20. #2245

    Standaard

    gewoon even niet op xbox live gaan Ik wacht eventjes af wat er gebeurd voordat ik me weer aanmeld.


  21. #2246

    Standaard

    gerechtigheid! begrijp me niet verkeerd, maar ik kan het goed begrijpen van Microsoft, en trouwens af en toe een origineel spel kopen is veel leuker, dan hecht je ook meer waarde aan je spellen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #2247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    gerechtigheid! begrijp me niet verkeerd, maar ik kan het goed begrijpen van Microsoft, en trouwens af en toe een origineel spel kopen is veel leuker, dan hecht je ook meer waarde aan je spellen
    Heb je op zich gelijk in, maar Microsoft heeft het er natuurlijk ook een beetje naar gemaakt door hun slechte service m.b.t. bekraste discs. Ik heb zelf geen omgebouwde console, maar ik zou liever m'n kopie bekrast zien worden dan mijn originele versie.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  23. #2248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    gerechtigheid! begrijp me niet verkeerd, maar ik kan het goed begrijpen van Microsoft, en trouwens af en toe een origineel spel kopen is veel leuker, dan hecht je ook meer waarde aan je spellen

    de rede dat ik mijn xbox360 heb gemod is om zo games te kunnen downloaden en te kijken of ze leuk zijn. als ze de moeite zijn koop ik ze origineel en anders niet (is goedkoper dan huren)

    heb meer dan 20 originele xbox 360 games en die speel ik dan ook gewoon online.

    ik koop altijd gewoon originele games heb voor me ps3 ookal weer 7 games dus ze verdienen genoeg geld aan me. laat me dan af en toe een game downloaden om te kijken of ik hem wat vind pfff
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  24. #2249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    de rede dat ik mijn xbox360 heb gemod is om zo games te kunnen downloaden en te kijken of ze leuk zijn. als ze de moeite zijn koop ik ze origineel en anders niet (is goedkoper dan huren)

    heb meer dan 20 originele xbox 360 games en die speel ik dan ook gewoon online.

    ik koop altijd gewoon originele games heb voor me ps3 ookal weer 7 games dus ze verdienen genoeg geld aan me. laat me dan af en toe een game downloaden om te kijken of ik hem wat vind pfff

    op Xbox live kun je Demo's Downloaden van spellen, dan kun je ook al zien of je het wat vind, om nou het hele spel te gaan downloaden en branden om vervolgens het origineel te kopen als je het wat vind vind ik een beetje onzin, maar goed dat is mijn mening
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  25. #2250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    op Xbox live kun je Demo's Downloaden van spellen, dan kun je ook al zien of je het wat vind, om nou het hele spel te gaan downloaden en branden om vervolgens het origineel te kopen als je het wat vind vind ik een beetje onzin, maar goed dat is mijn mening
    vind die demos nie zo geweldig op marktplaats of ze staan er heel laat en van heel veel games staan er ook geen demos

    en soms lijken de demolevels geweldig en speel je de hele game en valt het vies tegen....dat voorkom ik dus op die manier
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Pagina 90 van 384 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •