Pagina 288 van 384 EersteEerste ... 188238278284285286287288289290291292298338 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.176 tot 7.200 van 9600 worden weergegeven.
  1. #7176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik ben er nog niet helemaal uit wat beter is: automatic of manual. Manual is natuurlijk wel fijn vanwege de boosts, maar automatic is bij mij in ieder geval flink wat nauwkeuriger. Na een dagje manual haal ik in ieder geval nog niet de snelheid/scores die ik met automatic haalde.

    Hmm.. misschien moet ik de GC-controler vandaag maar eens proberen.
    GC controller is no - go hier, draadje is te kort
    misschien maar eens 'n wavebird halen.

    Overigens wel getest met Wii-Classic controller werkt ook wel lekker enkel mis ik de tril.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #7177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    jazeker! Jeroen van de PU heeft em ook al gespeeld en er heeft ook een preview van in de PU gestaan, en er was zelfs al een blad die het spel heeft uitgespeeld dus het is wel betrouwbaar lijkt mij
    Het gaat me meer om de vraag of de beoordeling betrouwbaar is, zo ver voor de release Vaak moet je om als magazine exclusief een game te mogen beoordelen nogal lyrisch zijn namelijk.

  3. #7178

    Standaard

    Hetzelfde blad gaf PGR 4 en Oblivion ook een 10/10. Goede games, maar 10/10 scores lijken me toch te hoog.

    Het is ook zo dat de beste man het spel gespeeld heeft bij Rockstar en daarover een review mocht schrijven, dus hoe betrouwbaar die 10/10 is?

  4. #7179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Hetzelfde blad gaf PGR 4 en Oblivion ook een 10/10. Goede games, maar 10/10 scores lijken me toch te hoog.

    Het is ook zo dat de beste man het spel gespeeld heeft bij Rockstar en daarover een review mocht schrijven, dus hoe betrouwbaar die 10/10 is?
    Amateurisme... dit lijkt wel Gunk (Belgisch gameblad) die een review baseerde op een bèta van een MMORPG waar een time limit op stond van een uurtje of twee, drie (waarvan 45 minuten minimaal nodig waren om je personage te customisen)...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #7180

    Standaard

    PU haalde vroeger ook die streken uit, weet niet of ze dat nog doen want ik lees dat blad al jaren niet meer...

  6. #7181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    GC controller is no - go hier, draadje is te kort
    misschien maar eens 'n wavebird halen.

    Overigens wel getest met Wii-Classic controller werkt ook wel lekker enkel mis ik de tril.
    Ik vrees dat je daar dan beter aan kan wennen, want ook de Wavebird heeft geen ingebouwde rumble functie :sad:

  7. #7182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Hetzelfde blad gaf PGR 4 en Oblivion ook een 10/10. Goede games, maar 10/10 scores lijken me toch te hoog.

    Het is ook zo dat de beste man het spel gespeeld heeft bij Rockstar en daarover een review mocht schrijven, dus hoe betrouwbaar die 10/10 is?
    Alle reviews die binnen het komende tijdsbestek komen zijn gebaseerd op de speelsessies via Rockstar, het gaat hier echter om speelsessies van twee / drie volledige dagen en niet om een paar uurtjes. Overigens ben ik het wel met je eens, ik wacht liever wat meer reviews af dan nu te gaan roepen dat de game fantastisch is omdat het één tien scoort.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  8. #7183

    Standaard

    ik hoor trouwens helemaal niets van mijn 360, of is dat normaal?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #7184

    Standaard

    Lijkt me heerlijk, ik ben dat vliegtuig geluid flink zat!

    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #7185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    ik hoor trouwens helemaal niets van mijn 360, of is dat normaal?
    Wees blij, meestal maakt dat ding een teringherrie. Of bedoel je dat niet?

    Hier ook nog niks gehoord trouwens, weet alleen dat ie nu wel gerepareerd moet zijn. Raad je aan om de supportlijn wieder an zu rufen.

  11. #7186

    Standaard

    mja, dan zie ik wel wanneer hij aankomt, heb geen zin om weer met zo'n kneus te praten
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #7187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    GC controller is no - go hier, draadje is te kort
    misschien maar eens 'n wavebird halen.
    Voor de GC controller bestaan verlengsnoeren. Dat was bij mij destijds zo'n beetje de eerste extra die ik bij m'n GC kocht. Op sommige plekken zijn ze misschien nog wel te krijgen.

    Ik laat dat ding trouwens nog even voor wat het is, want ik wil eerst nog die gouden stuurt trophy behalen.

  13. #7188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Voor de GC controller bestaan verlengsnoeren. Dat was bij mij destijds zo'n beetje de eerste extra die ik bij m'n GC kocht. Op sommige plekken zijn ze misschien nog wel te krijgen.
    Heb hem hier gehaald:
    http://www.yagoda.nl/gamecube-gamepa...el-p-2211.html

    Snel en met een zeer goede service.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #7189

    Standaard

    tnx voor de tip, heb net 2 "nieuwe" gamecube controllers ( officiele van Nintendo en zwart ) binnen gekregen voor een goedkoop prijsje...

  15. #7190

    Standaard

    Moet toch ook maar aan de Mariokart, kan niet achterblijven natuurlijk.

  16. #7191

    Standaard

    Net de update gedaan van 2.30

    Tijdens het installeren (de 2e) viel het beeld uit en werd de ps3 opnieuw opgestart. Ik dacht dat ik per ongeluk ergens tegen aan ging met een kabel. Maar dit is normaal, dat die in het midden van de installatie opnieuw opstart? PS3 lijkt in orde. Ik wacht het wel af, maar normaal mag je nergens op klikken tijdens dit soort dingen.

    Wie weet precies wat er allemaal veranderd is?

  17. #7192

    Standaard

    dat heb ik ook bij de laatste 2 updates gehad dat hij bij iets van 50% hem al opnieuw opstart en de update gaat installeren. hij zet ze er wel goed op bij me, dus zal wel kloppen neem ik dan maar aan.

  18. #7193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Net de update gedaan van 2.30

    Tijdens het installeren (de 2e) viel het beeld uit en werd de ps3 opnieuw opgestart. Ik dacht dat ik per ongeluk ergens tegen aan ging met een kabel. Maar dit is normaal, dat die in het midden van de installatie opnieuw opstart? PS3 lijkt in orde. Ik wacht het wel af, maar normaal mag je nergens op klikken tijdens dit soort dingen.

    Wie weet precies wat er allemaal veranderd is?
    dat is normaal, tijdens een update herstart je ps3 af en toe wel eens, ook midden tijdens het zogenaamde installeren, is geen enkel probleem

    en de grote verandering is een volledig vernieuwde ps store 8)
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  19. #7194

    Standaard

    De nieuwe ps store is eindelijk wat makkelijker te bedienen.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  20. #7195

    Standaard

    Kreeg net een belletje van UPS, ze staan op de stoep met m'n 360. Nu maar hopen dat er iemand bij de buren thuis is.

  21. #7196

    Standaard

    En dat ie het blijft doen tot 29 april en nog wat langer :wink:

  22. #7197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    En dat ie het blijft doen tot 29 april en nog wat langer :wink:
    Ja, dat ook niet te vergeten Zal thuis meteen kijken of het m'n eigen console is.

  23. #7198

    Standaard

    hm dacht dat die metal gear beta te downloaden was maar nee
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #7199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hm dacht dat die metal gear beta te downloaden was maar nee
    store wordt altijd op donderdag geupdate... jezou verwachten van een ps fanboy als jij dat je dat ondertusse al wel wist
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  25. #7200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    store wordt altijd op donderdag geupdate... jezou verwachten van een ps fanboy als jij dat je dat ondertusse al wel wist
    hm las ergens dat metal gear beta gelijktijdig met store update kwam, maar goed 2 dagen wachten dus
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 288 van 384 EersteEerste ... 188238278284285286287288289290291292298338 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •