Pagina 2 van 384 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 9600 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Lol. Nintendo's online handleiding voor de Wii controller zodat minder mensen hem per ongeluk door hun plasma/lcd tv gooien.

    http://www.nintendo.com/consumer/wiiplay.jsp

    :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #27

    Standaard

    Vandaag Tony Hawk's Sk8land voor de DS gekocht. Wat een vette game. Heb nog nooit een skate game gespeeld maar het ziet er vet uit, het speelt heerlijk, de muziek en stemmen zijn top en het is gewoon prachtig om rond te skaten en stunts uit te voeren. En dat op de DS en voor 20 Euro. Vette game.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ja, dat is mijn voordeel.. Ik heb dat wel
    boeiend
    Is toch ook gekloot joh..
    Gefrustreerd?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Duur... 50 euro vind ik juist niet duur.
    Voor release games.
    idd de prijzen van spellen vallen mee tegenwoordig
    Ik weet nog dat je vroeger spellen had van 220 gulden
    En dat was dan nog voor de nintendo 64........
    I always tell the truth. Even when I lie.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Duur... 50 euro vind ik juist niet duur.
    Voor release games.
    idd de prijzen van spellen vallen mee tegenwoordig
    Ik weet nog dat je vroeger spellen had van 220 gulden
    En dat was dan nog voor de nintendo 64........
    boeiend

    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #31

    Standaard

    Pff eergister Leisure Larry Magna Cum Laude uitgespeeld. Wat een rukspel. Volgens het spel zelf heb ik er 6 en een half uur over gedaan. Bagger, 3/10.


    Iemand kopen?

  7. #32

    Standaard

    Zitten hier nog meer Gears of War en Pro Evo 6 verslaafden voor de Xbox 360 ?
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith
    Zitten hier nog meer Gears of War en Pro Evo 6 verslaafden voor de Xbox 360 ?
    *zwaait wild met z'n hand in de lucht*

    En eeh, Nintendo sucks donkeyballs! Lekker provoceren voor de fanboys en hun consolewars

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gameshop
    Gameshop gaat Nintendo Wii niet verkopen
    De Gameshop heeft het moeilijke besluit genomen de Nintendo Wii console, de games en accessoires niet in haar assortiment op te nemen. De reden is als volgt.

    De afgelopen twee jaar hebben 401 enthousiaste klanten de Nintendo Wii bij de Gameshop gereserveerd. Om al deze klanten te kunnen voorzien van een Wii-console op de lanceerdag van 8 december hadden wij 600 Wii-consoles bij de leveranciers van Nintendo besteld. Vandaag (woensdag) hebben wij vernomen dat wij van de 600 slechts 10 stuks gegarandeerd geleverd zullen krijgen.

    Dit heeft tot gevolg dat wij zo’n 390 klanten moeten teleurstellen.

    Wij hebben de grootste moeite gedaan om meer Nintendo Wii-consoles geleverd te kunnen krijgen, maar helaas stellen Nintendo en haar toeleveranciers ons enorm teleur.

    Hierdoor zijn wij in een ondeuglijke situatie terecht gekomen, waarin wij onze klanten moeten teleurstellen door het zeer gebrekkige verkoopbeleid van Nintendo. Wij hebben derhalve de beslissing genomen de Wii-console, games en accessoires niet in ons assortiment op te nemen.

    Wij betreuren deze situatie ten zeerste. Wij hopen dat u begrip heeft voor onze zaak.

    Van een aantal van onze klanten hebben wij vernomen dat collega-onderneming Bart Smit wel een garantie afgeeft, dat als klanten de Wii-console via de website van Bart Smit bestellen, deze ook daadwerkelijk zal ontvangen op 8 december. Dit zou het hoofdkantoor van Bart Smit zelf bevestigd hebben.

    Voor klanten die alsnog een Wii-console willen kopen, willen wij dan verzoeken naar de website van Bart Smit te gaan en daar een reservering te plaatsen.



    --------------------------------------------------------------------------------
    Update woensdag 20:40u

    Naar aanleiding van veel reacties die wij krijgen op onze beslissing om de Nintendo Wii niet in ons assortiment op te nemen, willen wij nog een aantal aanvullende argumenten geven voor onze keuze.

    De afgelopen maanden wordt door Nintendo aan alle retailers en games-pers verkondigd dat er ruim voldoende Nintendo Wii’s geleverd zullen worden en dat er geen sprake zou zijn van tekorten, zoals dat bij de Xbox 360, PSP en de PS3 het geval was. We konden voldoende consoles bestellen, en zouden al onze klanten kunnen voorzien. Dit is derhalve ook wat wij onze klanten zijn gaan beloven. Er zou voldoende geleverd worden.

    Een week voor levering blijkt vervolgens dat er tekorten zijn en dat er niet voldoende geleverd kan worden.

    Bij de Xbox 360 lancering waren er ook grote tekorten in Nederland. Dit gold ook voor lancering van de PSP. Wij hadden destijds ook meer dan 200 reserveringen voor de Xbox 360 en meer dan 300 voor de PSP. Ondanks de grote tekorten, gaven Microsoft en Sony voorrang aan klanten die al maanden van te voren een reservering hadden geplaatst en er dus lang naar uitkeken. Zij hebben ons toen ook voorzien in voldoende voorraad op de lanceerdag.

    Nintendo heeft echter het beleid voorrang te geven aan het afzetten van grote aantallen, met name aan grote verkoopkanalen als Bart Smit en MediaMarkt. De gamesspeciaalzaken worden volkomen genegeerd. Terwijl juist bij de gamesspeciaalzaken de echte gamesfanaten komen, die al maanden van te voren nieuwe consoles en games reserveren. Bij deze zaken vindt de echte voorverkoop en de meeste reclame- en marketingactiviteiten plaats. Wat Nintendo vergeet, is dat een zaak als de Gameshop vele tientallen malen meer consoles en games verkoopt dan menig ander electronicafiliaal of speelgoedwinkel, en juist op een console-lanceerdag!

    Dat er geen 600 consoles geleverd konden worden als er sprake was van tekorten, was dan wellicht te verwachten, maar dan waren wij zeker nog tevreden geweest met bijv. 100 of 200 stuks. Dat wij echter nu in totaal net 10 stuks voor 3 filialen (dus geen totaal van 30 zoals op onze site door lezers gesuggereerd wordt) is natuurlijk ver onder de maat. Dit maakt een normale verloop van de afhandeling van reserveringen en de verkoop onmogelijk.

    In een situatie met al deze tekorten, hadden we zelfs liever gehad dat Nintendo desnoods direct aan onze klanten een Wii-console had geleverd, zonder dat wij er als verkoopkanaal ertussen zitten. Dan waren al onze klanten tenminste tevreden voorzien. Nu moeten wij echter bijna 400 klanten gaan teleurstellen met het nieuws dat ookal hebben ze er zelfs meer dan een jaar op gewacht (en gereserveerd) dat ze toch met lege handen achterblijven.

    Dat wij niet verder gaan met de Wii doen wij echt niet met opzet om Nintendo maar dwars te zitten. Het is echter de zoveelste keer dat Nintendo het laat afweten, op een gegeven moment kunnen wij niet anders.

    Klik hier om te reageren op dit bericht.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith
    Zitten hier nog meer Gears of War en Pro Evo 6 verslaafden voor de Xbox 360 ?
    Geen tijd om te antwoorden...
    MOET GOW spelen!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  10. #35

    Standaard

    Van mij hebben ze helemaal gelijk!

    Maar hij gaat er toch echt wel komen :wink:

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Duur... 50 euro vind ik juist niet duur.
    Voor release games.
    idd de prijzen van spellen vallen mee tegenwoordig
    Ik weet nog dat je vroeger spellen had van 220 gulden
    En dat was dan nog voor de nintendo 64........
    wat denk je van de prijzen van neo geo spellen? fl 550,- voor samurai showdown
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Stomme gasten heh ? :P
    Net als die "Whoops we moved our 360 from vertical to horizontal while it was spinning a disc while the manual and all gamessites say you shouldnt!"

    Gameshop is ook achterlijk dat ze 400 reserveringen laten oplopen over een periode van 2 jaar.
    Officiele pre-orders worden pas vanaf 3 maanden voor release geaccepteerd bij veel shops. Ook productie cijfers van consoles kunnen pas worden gegeven vanaf enkele weken voor de release omdat al sinds de SEGA vs Nintendo dagen de releases niet zijn wanneer de console af is maar wanneer de tegenstand zegt dat die van hun af is. Sommige games zijn pas een week of 4 voor release af en kunnen dan in massa productie, hetzelfde geldt voor consoles, maar met een langere productie tijd.
    Natuurlijk is Nintendo erg fout in deze zaak, maar Gameshop is ook behoorlijk dom bezig. En ik geloof nogsteeds niet dat Nintendo's tekorten zo groot zijn als ze beweren, lijkt een vorm van hype opbouwen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Whahaha....

    Ik koop er een 2e nunhuck combo bij voor mijn vriendin, is kijken hoe lang dat goed gaat....
    (mischien dat ding maar vast lijmen aan haar hand)


    Ben vandaag maar even wezen vragen bij de winkel waar ik mijn wii gereserveerd heb of ik nog steeds in aanmerking kom voor de 1e reservering. Zij wisten mij te vertellen dat ze er 25 binnen krijgen en dat ik nummer 15 ben. Donderdag zullen ze hem binnen krijgen en dan mag ik hem ook al op halen

    Nu maar hopen dat het feestje ook echt door gaat.

  15. #40

    Standaard

    25 is heel veel.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #41

    Standaard

    HAha die disc..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    25 is heel veel.
    Ze hebben er ruim 100 in de reservering staan, en dat is dan een klein game winkeltje.

    Ik moet ook eerst nog maar zien of ik er volgende week ook daadwerkelijk eentje heb.

  18. #43

    Standaard

    link doet t niet

  19. #44

    Standaard

    EINDELIJK Gears of War in m'n bezit. Bij Frs waren ze eindelijk eerlijk genoeg om toe te geven dat er waarschijnlijk geen nieuwe exemplaren van de CE meer geleverd zouden worden, dus toen heb ik de gewone versie gekocht. Dat was de eerste en laatste keer dat ik een spel voorbestel.

    Over het spel: ik heb iets van 2 uurtjes gespeeld en ik kan zeggen dat het visueel in ieder geval inderdaad de eerste echte next-gen game is. De speelstijl en het verhaal bevallen me ook wel, alhoewel het wel een beetje een Halflife/Halo-achtige game is. Da's geen klacht (het zijn beiden favo games van me) maar op dat gebied is het imo dus niets bijzonders. Verder vind ik de besturing nog niet echt geweldig: het gebruik van de A-button (voor het schuilen) gaat me nog niet echt geweldig af. Misschien dat er een bepaalde intuitie achter zit maar die heb ik dan nog niet gevonden. Maar m'n eerste indruk is in z'n totaliteit toch wel positief, alhoewelijk hij zeker niet het gehypte niveau bereikt wat me van tevoren werd voorgeschoteld. Misschien gebeurd dat wel wanneer ik de online mode speel: binnenkort zal ik het weten.

  20. #45

    Standaard

    Heb je nou nog een beetje korting kunnen versieren bij die ratten van de FRS? Het is echt te belachelijk voor woorden natuurlijk...

    En online is die A-knop soms nog irritanter, alhoewel je er wel steeds meer aan gewend raakt.

    Voor de rest eensch...



    Wat zijn trouwens jullie favoriete maps in GoW? Mijne toch wel mansion, rooftops en eehm, gridlock of fuel depot.

  21. #46

    Standaard

    Groot nieuws:

    Multimedia Sony schuift geestelijke vader Playstation 3 opzij
    Computerbedrijf Sony heeft de ontwikkelaar van de spelconsole PlayStation 3 (PS aan de kant geschoven. Ken ***aragi maakt voortaan geen deel meer uit van het dagelijks bestuur van de spelletjesdivisie van het Japanse concern. Kaz Hirai, hoofd van de Amerikaanse game divisie, volgt hem op. ***aragi blijft wel voorzitter van Sony Computer Entertainment, zo maakte het bedrijf donderdag bekend.
    De introductie van de nieuwste PlayStation verliep niet zonder slag of stoot. Technische problemen en een gebrek aan onderdelen zorgden voor vertragingen bij de release. ***aragi stond aan het hoofd van het team dat in 1994 het merk PlayStation ontwikkelde.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #47

    Standaard

    Eindelijk tijd gehad om GoW uit te spelen
    Van de besturing heb ik geen moment last gehad en vindt het perfect werken. Het einde viel me wel tegen. Het is plotseling opeens voorbij.
    Het verhaal in de single player mode viel me erg tegen. daar had ik toch meer van verwacht. Was veels te snel voorbij. Het spel kan helaas al weer in de kast want online speel ik toch niet. Nu maar splinter cell eens uitspelen.. En wachten op de volgende topper op de 360. Helaas komen er bijna alleen maar FPS uit. Dus echt veel plezier aan m'n 360 heb ik nog niet gehad en zal ook voorlopig niet veel gebruikt worden
    I always tell the truth. Even when I lie.

  23. #48

    Standaard

    Raam verslagen.. Hoe gedaan
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Het spel kan helaas al weer in de kast want online speel ik toch niet.
    Joh, waarom niet? Dat is juist een belangrijk aspect van de game. Heb je geen Gold abbo?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Het spel kan helaas al weer in de kast want online speel ik toch niet.
    Joh, waarom niet? Dat is juist een belangrijk aspect van de game. Heb je geen Gold abbo?
    Nee heb ik idd niet
    Speel nml haast nooit online
    Dus vindt ik het zonde om een abo te nemen
    Wel gehad maar misschien hooguit een week gebruikt
    Er komen nu ook bijna alleen maar FPS uit en daar ligt m'n interesse toch niet. Misschien als er andere spellen uitkomen die me boeien (en online speelbaar zijn) dat ik weer een abo neem. Denk het eerlijk gezegd niet want met de ps3 is online gamen gratis en aangezien ik die toch ook aan gaat schaffen gebruik ik die wel voor online gamen
    I always tell the truth. Even when I lie.

Pagina 2 van 384 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •