Pagina 3 van 384 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 9600 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Raam verslagen.. Hoe gedaan
    ontzettend veel lood in em pompen. dichtbij laten komen en dan snel verplaatsen en op afstand weer volpompen :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  2. #52

    Standaard

    of helemaal naar achter rennen en hem met de stationary gun beschieten, dan issie zo dood...


  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Raam verslagen.. Hoe gedaan
    Als je hulp nodig hebt stuur mij ff een invite :wink:
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  4. #54

    Standaard

    Een gemiddelde PC zal met een degelijke videokaart al snel zo rond de 300/400 watt verbruiken. Aangezien de consoles van tegenwoordig niet zo immens veel meer verschillen van dergelijke PC's, is het verbruik hiervan te vergelijken. De mensen van Digital Displacement besloten het energieverbruik eens onder de loep te nemen.
    Over het algemeen wordt veronderstelt dat de PlayStation 3 toch wel meest nonchalant omgaat met het stroomgebruik. De resultaten van Digital Displacement bevestigen dit gerucht. Hieronder een overzicht met de resultaten per console.

    PlayStation 3
    · Standby modus: 0 tot 1 watt
    · Hoofdmenu: 185 tot 205 watt
    · Gaming Tiger Woods: 185 tot 190
    · Gaming Formula One: 217
    · Blu-ray Playback: 205

    Xbox 360
    · Standby modus: 2 watt
    · Hoofdmenu: 145 watt
    · Gameplay: 165 watt

    Nintendo Wii
    · Standby modus: 8 watt
    · Hoofdmenu: 15 tot 20 watt
    · Gameplay: 120 watt

    De geruchten over het 'extreme' stroomverbruik van de PlayStation 3 lijken dus deels te kloppen, maar zijn minder extreem dan eerder gedacht werd. De Wii is in ieder geval het zuinigst wanneer het op stroomverbruik aankomt. Enkel bij in de standby modus lijkt deze dan wel weer het meest te verbruiken, dit mede dankzij de automatische updates.


    Nuon en essent wrijven zich alweer in hun handen :wink:

    bron: x-box360 only
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #55

    Standaard

    de Nintendo stamboom:



    8)
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  6. #56

    Standaard

    Game and Watch ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Game and Watch ?
    deze?



    of deze



    8)
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  8. #58

    Standaard

    Tweede
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    of helemaal naar achter rennen en hem met de stationary gun beschieten, dan issie zo dood...
    wel een grote kans dat je zelf dan ook snel dood gaat (als je erachter staat) mij is het nog niet gelukt op die manier

    Eigenlijk is het best een makkelijke eindbaas
    toen het daarna afgelopen was had ik echt iets van ' was dit het?'
    I always tell the truth. Even when I lie.

  10. #60

    Standaard

    "Prepare to buy part 2 so we can milk you for 10 more hours of fun!*"

    * (or get a Wii with Zelda)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #61

    Standaard

    Misschien leuk nieuwtje voor mensen die niet van kabels houden en een Wii willen kopen :

    De sensor bar die onder of boven de TV moet staan om de Wiimote te detecteren is niet echt nodig bij veel games. Zolang een beweging alleen om de beweging gaat en niet om je plaats op het scherm heb je hem niet nodig. Dus skateborden in Tony Hawk of een truukje in Excite Truck kun je doen zonder de bar. Moet je echter iets neerschieten in Zelda of Red Steel dan heb je hem wel nodig.
    Maar!
    Er komen binnenkort 3rd party sensors uit die beter bereik hebben en wireless zijn. De Nintendo bar heeft stroom nodig via een draad naar de Wii en slechts een bereik van 9 feet.
    Een andere optie is een eigen knutselwerkje met infrarood ledjes uit een elektro-zaak, zolang ze maar +- 30cm uit elkaar staan bij de TV. Of je kunt...twee kaarsen neerzetten :P IGN heeft het getest en kaarsen werken iets minder accuraat als een sensorbar, maar nogsteeds prima, en anders gebruik je een zaklamp, deze stralen ook genoeg IR uit.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Heb je nou nog een beetje korting kunnen versieren bij die ratten van de FRS? Het is echt te belachelijk voor woorden natuurlijk...

    En online is die A-knop soms nog irritanter, alhoewel je er wel steeds meer aan gewend raakt.

    Voor de rest eensch...



    Wat zijn trouwens jullie favoriete maps in GoW? Mijne toch wel mansion, rooftops en eehm, gridlock of fuel depot.
    Nee, ik kreeg geen korting. In eerste instantie deden ze zelfs moeilijk over geld teruggeven omdat het zogenaamd een 'probleem van Microsoft was'. Ik had eigenlijk kwaad moeten worden op dat moment maar daar ben ik (helaas misschien) de persoon niet naar. Ik heb maar eieren voor m'n geld gekozen en voor de gewone versie gekozen.

    De controls gaan al ietsje beter na een paar extra uurtjes spelen. Maar helemaal overtuigd ben ik nog niet.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Game and Watch ?
    deze?



    of deze



    8)
    Of deze, die ik in mijn bezit heb. Gekocht voor het allereerste geld dat ik zelf verdiende:



    Ja, in 1982 had ik al een Mario-game in m'n bezit. Maar het duurde tot 2002 voordat ik m'n eerste Nintendo-console zou bezitten.

  14. #64

    Standaard

    PS3 nu toch weer niet in maart


    Vrijdag 1 december 2006 | Twee ontwikkelaars binnen Sony hebben om een uitstel van de launch in Europa gevraagd. Het zit namelijk zo, deze twee ontwikkelaars willen graag dat Amerika en Japan voldoende consoles tot hun beschikking hebben zo dat de voorraad groter is dan de vraag.

    Op die manier kan iedere inwoner van Amerika en Japan te allen tijde een PS3 kopen, bijvoorbeeld samen met een nieuwe game die is uitgekomen. Er zijn al geruchten dat de launch wordt uitgesteld tot juli en zelf september volgend jaar is genoemd. Ik krijg hier een herhalingsgevoel bij, PSP anyone?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  15. #65

    Standaard

    PSP was toen iets nieuws, een nieuwe markt die ze aanboorden, met PS3 kunnen ze dat eigenlijk niet maken, hoewel iedreen hem toch wel koopt dus waarom ook niet.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #66

    Standaard

    Van Game & Watch had ik de Donkey Kong van het plaatje een Zelda game en nog een paar andere, helaas toen weggegeven of verkocht, en nu natuurlijk spijt hebben daarvan.

  17. #67

    Standaard

    straks word het nog volgend jaar December
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #68

    Standaard

    Ik speel de laatste tijd veel PES 6 (Xbox 360) online. Als er meer mensen dit spel online spelen, voeg me eens toe (NLegendkiller) en we spelen een potje
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  19. #69

    Standaard

    Dat moet wel lukken hier denk ik René.

    Ik heb donderdag Mario 64 DS gekocht, is dat wat ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Dat moet wel lukken hier denk ik René.

    Ik heb donderdag Mario 64 DS gekocht, is dat wat ?
    Ik vond hem errug tof, enkel het besturen is even wennen. De Nintendo 64 versie had ik al enkele keren uitgespeeld, maar hier zitten weer de nodige extraatjes in die het nog leuker maken
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  21. #71

    Standaard

    Ik heb sinds kort ook een Xbox 360 met Gears of War gekocht. En het is een erg toffe game tot nu toe. Alleen wil ik het nog niet veel spelen omdat ik nu nog een 37 cm groot (lees: klein) TVtje op m'n kamer heb, en ik binnenkort een HD tv krijg, maar toch kan ik het niet laten.

    Mocht iemand anders nog online spelen, voeg me dan toe als je wilt. M'n gamertag is: Evil Hill (naar 2 van m'n favoriete games Resident Evil en Silent Hill :wink: )
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Dat moet wel lukken hier denk ik René.

    Ik heb donderdag Mario 64 DS gekocht, is dat wat ?
    Ik vond hem errug tof, enkel het besturen is even wennen. De Nintendo 64 versie had ik al enkele keren uitgespeeld, maar hier zitten weer de nodige extraatjes in die het nog leuker maken
    Dan ga ik hem vanavond of morgen maar eens proberen Ik koop altijd iets en ga dan andere dingen doen, lastig soms :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #73

    Standaard

    Ben nog steeds bezig met Tony Hawk's American Sk8land voor de DS. Wat een geweldig spel is dit toch. Het ziet er niet alleen erg goed uit, het speelt ook nog eens heerlijk. Het is echt zo vet om alle stunts en moves uit te voeren. Daarnaast zijn de soundtrack en de voice overs ook nog erg goed. Heb nog nooit een skateboard spel gespeeld, maar dit bevalt me wel.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Ik heb sinds kort ook een Xbox 360 met Gears of War gekocht. En het is een erg toffe game tot nu toe. Alleen wil ik het nog niet veel spelen omdat ik nu nog een 37 cm groot (lees: klein) TVtje op m'n kamer heb, en ik binnenkort een HD tv krijg, maar toch kan ik het niet laten.

    Mocht iemand anders nog online spelen, voeg me dan toe als je wilt. M'n gamertag is: Evil Hill (naar 2 van m'n favoriete games Resident Evil en Silent Hill :wink: )
    HAha, Ik kan je nu vast zeggen!
    Je laat GOW echt niet liggen.. TE verslavend
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  25. #75

    Standaard

    Heb GoW ook even (zo'n 6 uurtjes) online gespeeld met die 24 uurs kaart die erbij zit
    En zoals ik al verwacht had. Het doet me echt helemaal niks.
    Mijn verwachtingen van topgame zijn dus niet helemaal uitgekomen.
    Het is idd een erg goede game, mooi gemaakt enz enz
    Maar als je alleen de story mode speelt en niet online (wat de rede dan ook is) vindt ik het niet de grote topper zoals ik had gedacht
    Te kort en het verhaal is ook niet echt meeslepend of zo
    Eindbazen zijn ook niet echt denderend. Een gemiste kans wat mij betreft

    Tot nu toe stelt de 360 me teleur. Weinig bijzondere games die ik echt interessant vindt. Alleen maar FPS en deel zoveel van een bepaalde game. Kom op MS dit moet veel beter kunnen
    I always tell the truth. Even when I lie.

Pagina 3 van 384 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •