De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waterworld - Extended Edition

    Een extended edition van Waterworld verschijnt binnenkort op dvd. Of er ook een blu-ray verschijnt is op dit moment nog onbekend.

    Universal Home Video has announced an extended edition of Waterworld which stars Kevin Costner and Dennis Hopper. The 2-disc release will be available to own from the 4th November, and should retail at around $19.98. Both the extended version (2 Hours 57 Minutes) and theatrical version (2 Hours 16 Minutes) will be presented in 1.85:1 anamorphic widescreen, along with English Dolby Digital 5.1 Surround tracks. The only confirmed extra feature right now is the trailer. Stay tuned for further details.

  2. #2

    Standaard

    Eidenlijk, wil ik zeker hebben, ik heb deze versie 1 keer gezien, dat was toen hij op video voor verhuur verscheen, later kocht ik de dvd en toen dacht ik al, ik mis een hoop dingen, ik vind de extended versie beter dan de theatrical in elk geval.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    Ik ben benieuwd hoeveel de extended edition zou toevoegen..Waterworld is een fantastische film-flop maar zou het veel toevoegen..bij een actie film..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd hoeveel de extended edition zou toevoegen..Waterworld is een fantastische film-flop maar zou het veel toevoegen..bij een actie film..
    Financieel was het inderdaad een mega flop. Echter na een paar keer deze rolprent te hebben gezien moet ik toch toegeven dat het bij lange na niet een flop als film is.
    Het is geen superfilm, maar wel erg vermakelijk. Komt deze verzie ook op Blu-ray?
    Never attribute to malice what can satisfactorily be explained away by stupidity.

  5. #5

    Standaard

    Ik vond Waterworld best een leuke film. Ik kijk dus erg graag naar uit voor de extended. Wel raar overgens dat de langere versie niet eerder is verschenen op DVD. Want IMDb staat dat de extended op TV is uitgezonden.

    http://www.imdb.com/title/tt0114898/alternateversions

  6. #6

    Standaard

    De film is duurder uitgevallen vanwege problemen tijdens de productie en de verwachting was dat het een kaskraker zou worden. Een echte flop is het niet geworden want de kosten zijn er gewoon uitgehaald, het is alleen niet het succes geworden wat ze gehoopt hadden.

    Production Budget: $175 million

    Domestic: $88,246,220 33.4%+ Foreign: $175,972,000 66.6%= Worldwide: $264,218,220

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    De film is duurder uitgevallen vanwege problemen tijdens de productie en de verwachting was dat het een kaskraker zou worden. Een echte flop is het niet geworden want de kosten zijn er gewoon uitgehaald, het is alleen niet het succes geworden wat ze gehoopt hadden.

    Production Budget: $175 million

    Domestic: $88,246,220 33.4%+ Foreign: $175,972,000 66.6%= Worldwide: $264,218,220
    het geval wil dat de stad, die op zee was gebouwd was gezonken en daarom overnieuw gebouwd moest worden. Dat is de reden dat het zo duur uitgevallen is!

    De film is zelf prima vermaak, zeker niet zo slecht als men wil doen geloven.

    Mooie blu-ray aanschaf, de extended en beter beeld en geluid.

  8. #8

    Standaard

    Artwork:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #9

    Standaard

    Ik hoop dat deze uitgave dan ook op R2-NL verschijnt (dus met NL-ondertitels). Dan komt deze zeker in mijn collectie. Vindt de film nog steeds sterk ondergewaardeerd.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Artwork:
    Blijkbaar kan je hun plaatjes niet leechen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    http://www.dvdactive.com/news/releases/waterworld.html

    linkje naar de pagina waar de cover staat + twee menu afbeeldingen (met een gruwelijk lelijke lens flare bij het logo) Wel jammer dat er volgens het berichtje alleen een trailer als extra bij zit.
    Laatst aangepast door Dennis van H. : 04-10-2008 om 16:55
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Blijkbaar kan je hun plaatjes niet leechen...
    Hij gaf hem bij mij eerst gewoon goed weer maar nu zie ik ook dat het niet kan.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #13

    Standaard

    Recensie van de DVD:

    http://www.dvdtalk.com/reviews/35217...ended-edition/

    De beeldkwaliteit van de Extended Cut stelt volgens deze recensie teleur.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Recensie van de DVD:

    http://www.dvdtalk.com/reviews/35217...ended-edition/

    De beeldkwaliteit van de Extended Cut stelt volgens deze recensie teleur.

    mmm, zou BR uitkomst kunnen bieden of is bronmateriaal niet oke ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #15

    Standaard

    Wel jammer van die slechte beelkwaliteit, als de blue-ray versie beter is wacht ik daar wel op en schaf die met de tijd dan wel aan.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmm, zou BR uitkomst kunnen bieden of is bronmateriaal niet oke ?
    Ik denk dat het bronmateriaal niet oké is, anders was de beeldkwaliteit wel beter geweest denk ik.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •