Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pulp Fiction Steelbook

    Ik zag zojuist dat er een steelbook uit gaat komen van Pulp Fiction. Weet iemand al meer van deze uitgave? Ben namelijk benieuwd of het een meerwaarde zal hebben t.o.v. mijn huidige pulp fiction uitgave. Dat is namelijk de oudere 2-disc R2NL versie. Die met die zwarte sleeve met een raampje erin

    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  2. #2

    Standaard

    Ik hoop dat deze gelijk is aan de Amerikaanse en Engelse releases en dat betekent meer extra's dan de RCV-uitgave.

  3. #3

    Standaard

    Ik vind deze steelbook er best stijlvol uitzien. Ik heb op dit moment de single disc van Pulp Fiction, dus hopelijk heeft deze nieuwe uitgave flink wat extra's.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  4. #4

    Standaard

    Vind de verpakking ook wel stijlvol, jammer dat ik alleen niet kan zien wie de dvd uitbrengt. Dan had ik wellicht informatie op kunnen zoeken..
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Disney brengt de DVD uit.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van H. Bekijk bericht
    Ik vind deze steelbook er best stijlvol uitzien. Ik heb op dit moment de single disc van Pulp Fiction, dus hopelijk heeft deze nieuwe uitgave flink wat extra's.
    Ik heb ook de 1-disc editie, maar wil die zeer graag vervangen door deze toch wel zeer stijlvol uitziende steelbook, indien er inderdaad voldoende interressante extra's opstaan...

  7. #7

    Standaard

    op de pricewatch staat dat ie maar 10 euro gaat kosten, geen geld, zeker niet voor een film als deze.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Vind de verpakking ook wel stijlvol, jammer dat ik alleen niet kan zien wie de dvd uitbrengt. Dan had ik wellicht informatie op kunnen zoeken..
    Buena Vista brengt deze release uit...ze brengen trouwens ook een nieuwe 1-disc uit.

    zie: http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=184327

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Buena Vista brengt deze release uit...ze brengen trouwens ook een nieuwe 1-disc uit.

    zie: http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=184327

    Hmmm, geen DTS volgens deze site.
    Das toch wel een tegenvaller....
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  10. #10

    Standaard

    De specificaties zullen wel aangepast worden zodra de DVD uit is gekomen, maar de kans is denk ik groot dat de DVD geen DTS heeft.

  11. #11

    Standaard

    Net wat op internet rondgezocht met als zoekwoord "Pulp Fiction Steelbook" (eerste twee hits verwezen naar deze site ). Maar via het lijstje kwam ik op play.com

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/52744...k/Product.html

    Het gaat hier over de engelse uitgave van de steelbook, maar de cover lijkt genoeg op de Nederlandse uitgave. De extra's voor de R2UK versie zijn:

    4 Deleted Scenes
    Extended Scene
    Posters
    Behind-The-Scenes
    Photo Shoot
    Production Stills
    Academy Award Campaign and Trade Ads
    Location Scouting and Set Construction
    Production Design and Logos
    Props and Memorabilia
    Interview

    Op de steelbook staan dus meer extra's, maar volgens mij ontbreekt als ik me niet vergis de docu die op de eerdere 2 disc stond.
    Laatst aangepast door Dennis van H. : 31-08-2008 om 18:02
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  12. #12

    Standaard

    Ik koop hem sowieso. Ik heb alleen de 1-disc. Deze hou ik er wel bij voor het DTS geluid En aangezien ik de Steelbooks ook altijd wel vet vind, komt deze er zeker weten in


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik koop hem sowieso. Ik heb alleen de 1-disc. Deze hou ik er wel bij voor het DTS geluid En aangezien ik de Steelbooks ook altijd wel vet vind, komt deze er zeker weten in
    Dat heb ik zelf ook. Ik heb nog geen special edition en bovendien vind ik dit een mooie uitgave.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  14. #14
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Hij staat hier ook al een tijdje in de pre-order.

  15. #15

    Standaard

    Ik zag de DVD vandaag bij de Free Record Shop liggen en als ik het goed onthouden heb zijn de extra's nu hetzelde als de Amerikaanse en Engelse releases. In tegenstelling tot de Engelse release heeft de DVD echter geen DTS.

    Bij VanLeest hadden ze een single disc-uitvoering in een keepcase met slipcase zonder extra's (er stonden geen extra's vermeld op de cover).

  16. #16

    Standaard

    Heb deze uitgave gisteren bij de FRS gehaald. Nadat ik d eerste dvd echter in de dvd speler stopte kwam ik erachter dat de schijfjes fout gedrukt zijn. Op schijf 1 "de film"staat namelijk de bonusselectie en op schijf 2 de film. Moet ik hiermee teruggaan naar de FRS of naar de uitgever mailen?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Heb deze uitgave gisteren bij de FRS gehaald. Nadat ik d eerste dvd echter in de dvd speler stopte kwam ik erachter dat de schijfjes fout gedrukt zijn. Op schijf 1 "de film"staat namelijk de bonusselectie en op schijf 2 de film. Moet ik hiermee teruggaan naar de FRS of naar de uitgever mailen?
    Ik denk niet dat daar ze in de FRS iets aan kunnen doen, tenzij het maar met één (of een paar) exemplaren is...maar ik vrees van niet. Anders mailtje naar de uitgever, waarom niet?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Ik denk niet dat daar ze in de FRS iets aan kunnen doen, tenzij het maar met één (of een paar) exemplaren is...maar ik vrees van niet. Anders mailtje naar de uitgever, waarom niet?
    De uitgever is miramax maar heeft die ook in Nederlandse site want ik kan alleen de amerikaanse vinden.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    De uitgever is miramax maar heeft die ook in Nederlandse site want ik kan alleen de amerikaanse vinden.
    Deze "Miramax Collection" dvd's werden toch uitgegeven door Buena Vista? Ik heb deze week the Crow in deze nieuwe uitgave gehaald en daar stond ook Buena Vista achterop.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van H. Bekijk bericht
    Deze "Miramax Collection" dvd's werden toch uitgegeven door Buena Vista? Ik heb deze week the Crow in deze nieuwe uitgave gehaald en daar stond ook Buena Vista achterop.
    Oké bedankt! Dat heb ik dan even over het hoofd gezien:wink: . Zijn er trouwens meer mensen met hetzelfde probleem?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  21. #21

    Standaard

    Betekend het, met amerikaanse extra's, dat er meer extra's op staan dan de eerder RCV uitgave?
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  22. #22

    Standaard

    Nee zover ik weet zijn het dezelfde extra's als de oude versie. Alleen deze keer is het een steelbook.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  23. #23

    Standaard

    Het omwisselen van de opdruk is al eens eerder gebeurt bij Mary Poppins. Toen gaf Disney/Buena Vista aan geen omruilactie of iets dergelijks op te starten omdat de discs verder goed waren. Het heeft dus niet veel zin om een mail naar Buena Vista te sturen, want ze zullen er toch niets aan doen.

    Mocht je dat toch willen: info@disneyservice.nl is het e-mailadres.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Nee zover ik weet zijn het dezelfde extra's als de oude versie. Alleen deze keer is het een steelbook.
    Kun je hier een overzicht plaatsen aan de hand van de daadwerkelijke inhoud van de discs? Er zouden meer extra's op moeten staan, want de cover geeft dezelfde extra's als op de UK-release weer.

  25. #25

    Standaard

    Extra's die echt op de disc staan:

    -Pulp Fiction: The Facts -Documentaire
    -Deleted Scenes
    -Achter de schermen
    -Productiobonus
    -Siskel & Ebert 'At the Movies"
    -Independent Spirit Awards
    -Filmfestival Cannes
    -Charlie Rose Show
    -Bioscooptrailers
    -TV-Spots
    -Fotogalerij
    -Reviews en bladen
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •