Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dat zijn dus meer extra's dan op de RCV-release staan.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat zijn dus meer extra's dan op de RCV-release staan.
    Ik zie net dat niet naar de RCV maar naar de inmport Buena Vista heb gekeken vandaar dat er inderdaad meer extra's opstaan.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  3. #28

    Standaard

    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
    Hij heeft niet naar de extra's van de R2-NL uitgave van RCV gekeken, maar naar die van de R2-UK uitgave (dus import). De extra's op deze steelbook zijn dezelfde als die op de R2-UK uitgave.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Hij heeft niet naar de extra's van de R2-NL uitgave van RCV gekeken, maar naar die van de R2-UK uitgave (dus import). De extra's op deze steelbook zijn dezelfde als die op de R2-UK uitgave.
    Dat bedoel ik
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bij VanLeest hadden ze een single disc-uitvoering in een keepcase met slipcase zonder extra's (er stonden geen extra's vermeld op de cover).

    Bij de keepcase-uitvoering met slipcase zitten dezelfde DVD's in dan in de steelbook.
    Dus ook een 2-disc.
    Op de cover staat dit wel niet vermeld.

  7. #32

    Standaard

    Slordig weer van Buena Vista, maar goed om te weten.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door macl Bekijk bericht
    Bij de keepcase-uitvoering met slipcase zitten dezelfde DVD's in dan in de steelbook.
    Dus ook een 2-disc.
    Op de cover staat dit wel niet vermeld.
    Heb je die uitgave zelf? Want op elke site staat bij deze uitgave 1 disc vermeld...

    Zie bv.: http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=184327

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Heb je die uitgave zelf? Want op elke site staat bij deze uitgave 1 disc vermeld...

    Zie bv.: http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=184327
    Ik zag het zelf ook niet achterop staan maar volgens een medewerker van de van Leest had hij 2 disc's.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Heb je die uitgave zelf? Want op elke site staat bij deze uitgave 1 disc vermeld...

    Zie bv.: http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=184327
    Ja, ik heb deze gisteren gekocht en er zitten 2 DVD's in die exact hetzelfde zijn als
    de steelbook die ik ook in bezit heb.

  11. #36

    Standaard

    Is de Steelbook trouwens exclusief voor de FRS? Want ik heb vandaag even gevraagd bij de MM in Groningen, maar daar stond ie totaal niet in het systeem. Alleen de nieuwe keepcase met sleeve hadden ze.


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Is de Steelbook trouwens exclusief voor de FRS? Want ik heb vandaag even gevraagd bij de MM in Groningen, maar daar stond ie totaal niet in het systeem. Alleen de nieuwe keepcase met sleeve hadden ze.
    In de Saturn in Antwerpen hebben ze ook enkel de keepcase met sleeve...geen steelbook te bespeuren (vorige week, ik ga vandaag nog eens kijken), die steelbook van Cold Mountain hebben ze dan weer wel.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Is de Steelbook trouwens exclusief voor de FRS?
    Lijkt er wel op:



    Korte link

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Lijkt er wel op:



    Korte link
    Ah kijk, nou, dan lijkt me dat wel duidelijk Binnenkort maar even naar de FRS. Bedankt


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Lijkt er wel op:



    Korte link
    Sommige van die uitgaves zijn ook elders te krijgen hoor...zoals Rambo bijvoorbeeld.

  16. #41

    Standaard

    Rambo in een steelbook verpakking? Volgens mij alleen bij de FRS. Ik heb vandaag trouwens de keepcase uitgave van Pulp Fiction gekocht. Inderdaad twee discs en tal van extra's die niet op de cover vermeld staan.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Rambo in een steelbook verpakking? Volgens mij alleen bij de FRS. Ik heb vandaag trouwens de keepcase uitgave van Pulp Fiction gekocht. Inderdaad twee discs en tal van extra's die niet op de cover vermeld staan.
    Nope, die 2-disc steelbook van Rambo heb ik ook al in de Saturn hier in A'pen gezien...de 1-disc is een normale keepcase.

  18. #43

    Standaard

    In Nederland is deze volgens mij alleen bij de Free Record Shop te koop.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •