De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Martin Z.

    Hieronder volgt het interview met Martin Z.

    De vragen staan hier. Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Martin Z. zijn interview geplaatst heeft.

    Toelichting: Wil elke deelnemer zowel een eerste als een tweede naam voor de volgende Interviewee opgeven, dit om stagnatie van het subforum door mogelijke communicatieproblemen te voorkomen. Mocht de eerste keus dus niet te bereiken zijn of hij/zij is niet in staat het Interview te plaatsen, dan zal de tweede keus geraadpleegd worden.

    Nieuwe toelichting: Vanaf heden zouden we graag zien dat diegene die in het onderstaande Interview wordt gekozen als volgende kandidaat, zo spoedig mogelijk aan mij de beide keuzes voor de volgende Interviewee doorgeeft via PM. De eerste keus kan dan gewoon in het Interview zelf geplaatst worden, de tweede keus niet.

  2. #2

    Standaard

    (knip)
    Laatst aangepast door Martin Z. : 01-08-2011 om 12:36
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    - Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?[/FONT][/COLOR][/I][/B]Ik moet dan gaan voor The Big Lebowski. Velen springen nu acuut op uit hun stoel, snakkend naar adem of sturen wellicht huurmoordenaars op me af
    *Springt op uit stoel*



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Sorry!
    Okay, laat bovenstaande maar zitten dan
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Kerel!!! Thanks for the invite!!!

    Leuk interview. Ik zie dat er buiten de filmcollectie nog meer overeenkomsten zijn in opvattingen. Dat zie je dan wel in mijn interview. :smile:

    Om toch 1 punt eruit te lichten. Wat je zegt over meer en eerder stage lopen in opleidingen, helemaal mee eens. Ik kan me herinneren dat ik dat zelf nog regelmatig heb aangedragen op mijn HBO, waar dat echt een probleem was/is. De eerste twee jaren waren te droog theoretisch, waardoor je als student je enthousiasme naar het einddoel uit het oog verliest. Aangezien ik niet in een officiële raad zat werd er uiteraard niets mee gedaan.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    *Springt op uit stoel*
    Wedden dat ik hoger sprong?!?

    Ik heb Anton Chigurh al op hem afgestuurd...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Kerel!!! Thanks for the invite!!!

    Leuk interview. Ik zie dat er buiten de filmcollectie nog meer overeenkomsten zijn in opvattingen. Dat zie je dan wel in mijn interview. :smile:

    Om toch 1 punt eruit te lichten. Wat je zegt over meer en eerder stage lopen in opleidingen, helemaal mee eens. Ik kan me herinneren dat ik dat zelf nog regelmatig heb aangedragen op mijn HBO, waar dat echt een probleem was/is. De eerste twee jaren waren te droog theoretisch, waardoor je als student je enthousiasme naar het einddoel uit het oog verliest. Aangezien ik niet in een officiële raad zat werd er uiteraard niets mee gedaan.
    You're welcome en succes ermee

    Alleen maar theorie kan ook heel leuk zijn hoor, maar je moet gewoon al iets meepakken van het uiteindelijke werk dat je ermee zult gaan doen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ik heb Anton Chigurh al op hem afgestuurd...
    Ok geen idee wie dat is maareh
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Ok geen idee wie dat is maareh
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

    Standaard

    Ah ja ok, die moet ik nog zien, wel veel over de beste man gehoord
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  9. #9

    Standaard

    Leuk interview Martin!
    Ben het totaal met je eens dat het kijken met vrienden of familie nogal eens negatieve uitwerkingen kan hebben op de eigen filmervaring. Zo verklaarde mijn vader La Vita è Bella laatst nog als zijnde saai daar kan ik dan vrij slecht tegen..

  10. #10

    Standaard

    Hoi Martin,

    Leuk interview!
    Ik heb de manga's 1 t/m 11 van Berserk. Het is mooi. maar to 11 nog ongeveer hetzelfde als de anime.
    Ik geloof dat de manga in US intussen bij 18 is.

    Leuk dat Daniel de volgende is. Ik had hem als 2e keus.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  11. #11

    Standaard

    Daniel lees je ook even de openingspost!

  12. #12

    Standaard

    Leuk intervieuw Martin...!! Vond zelf Ghost in the Shell ook geweldig... (en dat met name de Stand Alone Complex tv serie)... wat mij betreft een echte aanrader...!!
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Hoi Martin,

    Leuk interview!
    Ik heb de manga's 1 t/m 11 van Berserk. Het is mooi. maar to 11 nog ongeveer hetzelfde als de anime.
    Ik geloof dat de manga in US intussen bij 18 is.

    Leuk dat Daniel de volgende is. Ik had hem als 2e keus.
    Ok en waar haal jij die manga's vandaan? Ben wel op zoek naar een adresje Thanks!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Leuk intervieuw Martin...!! Vond zelf Ghost in the Shell ook geweldig... (en dat met name de Stand Alone Complex tv serie)... wat mij betreft een echte aanrader...!!
    Grappige anekdote, Ghost in the Shell was de eerste anime die ik zag en ik vond het werkelijk waar 10x niks... Inmiddels dus een van m'n favorieten :razz: Ja ik ben best wel benieuwd naar de serie, maar ik wil hierbij perse nl-subs dus ik wacht een beetje op een mooi prijsje. Weet je toevallig waar?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #14

    Standaard

    Martin,

    In Eindhoven bij de Eppo een stip speciaal zaak, ze zijn niet duur met hun manga's.
    Maar bij jouw in de buurt is er vast ook wel een winkel.
    Bij welke grote stad woon je in de buurt?

    Mocht je toch besluiten naar Eindhoven te komen, dan kan je bij ons als je wil wel wat anime kijken
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Grappige anekdote, Ghost in the Shell was de eerste anime die ik zag en ik vond het werkelijk waar 10x niks... Inmiddels dus een van m'n favorieten :razz: Ja ik ben best wel benieuwd naar de serie, maar ik wil hierbij perse nl-subs dus ik wacht een beetje op een mooi prijsje. Weet je toevallig waar?
    Ik moest eerlijk gezegd ook wennen aan de film Ghost in the Shell. De Stand Alone Complex serie daarentegen vond ik meteen erg goed, helemaal het tweede seizoen, dat grenst, naar mijn mening, aan perfectie.

    Ik heb beide seizoen via Play.com uit Engeland gehaald voor € 25,- per seizoen. Ik kon de seizoenen goed volgen maar ik geloof ook meteen dat ze makkelijker en beter te volgen zijn met nederlandse subs. Helaas kon ik toen hier alleen seizoen 1 vinden en die koste toen € 99,-.
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  16. #16

    Standaard

    Ik heb met plezier je interview gelezen. Zelf doe ik ook al een jaar of 20 aan badminton en loop ook al tijden met een knieblessure. Mijn enkelbanden heb ik ook al eens gescheurd. Maar de sport is te leuk om mee te stoppen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Martin,

    In Eindhoven bij de Eppo een stip speciaal zaak, ze zijn niet duur met hun manga's.
    Maar bij jouw in de buurt is er vast ook wel een winkel.
    Bij welke grote stad woon je in de buurt?

    Mocht je toch besluiten naar Eindhoven te komen, dan kan je bij ons als je wil wel wat anime kijken
    Hey bedankt voor de uitnodiging Wie weet! Zelf zit ik in de buurt van Zoetermeer en Leiden, misschien eens een stripwinkel in Leiden checken... Ik heb ze wel eens in de Donner zien liggen in Rotterdam.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Ik moest eerlijk gezegd ook wennen aan de film Ghost in the Shell. De Stand Alone Complex serie daarentegen vond ik meteen erg goed, helemaal het tweede seizoen, dat grenst, naar mijn mening, aan perfectie.

    Ik heb beide seizoen via Play.com uit Engeland gehaald voor € 25,- per seizoen. Ik kon de seizoenen goed volgen maar ik geloof ook meteen dat ze makkelijker en beter te volgen zijn met nederlandse subs. Helaas kon ik toen hier alleen seizoen 1 vinden en die koste toen € 99,-.
    Bedankt! Misschien dan toch maar voor de UK uitgaves gaan Gewoon vaak kijken dan snap ik het uiteindelijk wel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb met plezier je interview gelezen. Zelf doe ik ook al een jaar of 20 aan badminton en loop ook al tijden met een knieblessure. Mijn enkelbanden heb ik ook al eens gescheurd. Maar de sport is te leuk om mee te stoppen
    "Sporten is gezond" is de slogan toch? Ach ja... Wel eens tegen Shuttlewoude (heb de naam niet bedacht hoor) gebadmintond toevallig? Ik kan niet wachten om weer te spelen! Keer een dvd.nl badminton-meeting houden tegen die tijd
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •