De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Persepolis

  1. #1

    Standaard Persepolis

    Kan iemand mij vertellen waarom de Nederlandse DVD uitgave van Persepolis alleen de Engelstalige soundtrack heeft? Waarom staat de oorspronkelijke Franstalige soundtrack er niet op? Ik bedoel, daar heb je toch DVD voor. Als je bijvoorbeeld een Disney film op DVD koopt, dan staat er naast de oorspronkelijke Engelstalige soundtrack ook de nagesynchroniseerde Nederlandstalige soundtrack op. Zodat je kunt kiezen.

    Ik heb Persepolis in de bioscoop gezien met de Engelstalige soundtrack. Ik moet toegeven dat die (de Engelstalige soundtrack) erg goed was. De film zelf was ook erg goed. Maar ik zou graag Persepolis met de oorspronkelijke Franstalige soundtrack willen zien. Dus ik denk, oké, ik wacht totdat Persepolis op DVD uitkomt en dan kan ik eindelijk Persepolis met de oorspronkelijke Franstalige soundtrack zien. Nou, niet dus. Erg teleurstellend. Zo te zien wordt dat importeren.

  2. #2

    Standaard

    Remco ik geloof dat de R2UK versie wel de Franse soundtrack heeft (gelukkig)

    Ik heb zelf de R2UK blu ray gekocht. Deze heeft ook de franse soundtrack gelukkig.

    Ik heb hem ook in de bios gezien met engelse dub. Die was inderdaad goed, ik vond Iggy Pop wel leuk.

    Zou die meegedaan hebben omdat de schrijvers zo van Punk hield???
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #3

    Standaard

    Dat er geen Engelse piste is voorzien is inderdaad te belachelijk voor woorden. Wat de zaak nog ridiculer maakt, is het feit dat de making of wel in het Frans is. Ik heb de film in de twee versies gezien en ik vond de Franse versie veel beter. In de film zitten namelijk bepaalde verwijzingen die verkracht worden in de gedubde versie. Dat wordt alweer importeren.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •