De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Boxen via Tv.

  1. #1

    Standaard Boxen via Tv.

    Yu ik wil mijn boxen terug aansluiten want kheb nu een nieuwe TV gekocht een Plasma screen en mijn boxen moet ik aansluiten in elke hoek met een rood en zwarte draad , die 4 draden komen uit de muur achter de tv maar men vraag is nu waar ik die moet opaansluiten want dat zijn gewone kabels die je kan ontmantelen en jah die moet ergens in maar in die tv gaat dat niet ofzo dus men vraag is wat moet ik kopen om die draden aantesluiten en messschien kan je eventueel een afbeeldingetje erbij plaatsen.
    Thx.

  2. #2

    Standaard

    Je bent erg vaag in je vraagstelling, maar ik denk dat de speakers die je hebt op de tv aangesloten moeten worden. Uit je warrige verhaal maak ik op dat dit gewoon losse speakers zijn met 2 aderige speakerkabel.

    In dat geval heb je eenvoudigweg een versterker nodig waar je je speakers op aansluit en op die versterker sluit je dan je tv weer aan.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Mijn plasma heeft luidspreker aansluit terminals, waar je de kern van de luidsprekersnoeren in kunt klemmen. Als je plasma dit niet heeft, moet je je speakers aan een versterker aansluiten en de plasma op de versterker.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •