De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray speler gezocht! Graag wat advies...

    Hey medeforummers,

    Ik ben op zoek naar een Blu-ray speler van een goed, betrouwbaar merk die óf regiovrij is óf makkelijk regiovrij is te maken. Het mag best wat kosten, maar niet extreem duur. Ongeveer tussen de vier- en vijfhonderd euro lijkt me een goede richtlijn (heb de prijzen niet echt in de gaten gehouden, dus ik weet niet of het reëel is). Hebben jullie wat tips voor me?

    Ook qua accesiores. Ik ben namelijk vrij n00b op dit gebied, maar ik weet wel dat bijvoorbeeld een HDMI kabel zeker geen overbodige luxe is in dit geval. Aan welk merk/soort moet ik dan denken?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #2

    Standaard

    Beste Dennis,

    Het staat vol met draadjes over diverse spelers, neem die door en je vindt antwoord op al je vragen.

    De huidige Pana S50 die opgevolgd wordt door de S55 schijnt wel regiovrij gemaakt te kunnen worden maar ligt iets boven je budget.

    Er gaan nu veel spelers komen en wellicht zullen die ook wat makkelijker regiovrij te krijgen zijn.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Voor die HDMI kabel kun je gerust zijn: als je 1 van een normale afstand neemt, dan kun je er gewoon een van €10-€15 nemen; hij doet het of hij doet het niet . Zie het subforum Kabels en interconnects.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor die HDMI kabel kun je gerust zijn: als je 1 van een normale afstand neemt, dan kun je er gewoon een van €10-€15 nemen; hij doet het of hij doet het niet . Zie het subforum Kabels en interconnects.
    Bedankt voor je tip. Heb even rondgekeken op dat subforum en kwam er net ook achter dat mijn TV geen HDMI aansluiting heeft, maar een DVI aansluiting ( ), dus zal ik het moeten doen met een HDMI-DVI kabel.

    Ik heb trouwens toch besloten om voor een PS3 als BR-speler te gaan. Ooit zal er wel een standalone speler bijkomen, als de verschillen tussen PlayStation en Blu-ray speler wat groter zijn.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Bedankt voor je tip. Heb even rondgekeken op dat subforum en kwam er net ook achter dat mijn TV geen HDMI aansluiting heeft, maar een DVI aansluiting ( ), dus zal ik het moeten doen met een HDMI-DVI kabel.

    Ik heb trouwens toch besloten om voor een PS3 als BR-speler te gaan. Ooit zal er wel een standalone speler bijkomen, als de verschillen tussen PlayStation en Blu-ray speler wat groter zijn.
    Maar die verschillen worden natuurlijk ook weer belangrijker als de rest van je apparatuur ook beter in staat is om het verschil weer te geven.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Maar die verschillen worden natuurlijk ook weer belangrijker als de rest van je apparatuur ook beter in staat is om het verschil weer te geven.
    Ja, maar voor het zover is...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ja, maar voor het zover is...
    Is de ps3 al lang weer versleten.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Bedankt voor je tip. Heb even rondgekeken op dat subforum en kwam er net ook achter dat mijn TV geen HDMI aansluiting heeft, maar een DVI aansluiting ( ), dus zal ik het moeten doen met een HDMI-DVI kabel.

    Ik heb trouwens toch besloten om voor een PS3 als BR-speler te gaan. Ooit zal er wel een standalone speler bijkomen, als de verschillen tussen PlayStation en Blu-ray speler wat groter zijn.
    Ben je zeker da je TV HD Ready is, je tv moet namelijk HDCP ondersteunen over de DVI ingang, het is mogelijk dat je tv dit ondersteund, maar dit is niet altijd het geval bij tv's met een DVI aansluiting en geen HDMI, mijn vorige tv had namelijk ook DVI zonder HDCP ondersteuning. Gewoon om teleurstellingen te voorkomen kan je het beter even na kijken als je dit nog niet gedaan hebt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Ben je zeker da je TV HD Ready is, (...)
    Ja, dat weet ik zeker. :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #10

    Standaard

    ik verkoop een blu rayspeler regio diksmuide mischien dat je intresse heeft is merk philips en kan gewone dvds bekijken en heefft een usb aansluiting

  11. #11

    Standaard

    Misschien heeft hij na 5 jaar al een speler

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Misschien heeft hij na 5 jaar al een speler
    Niet geschoten is altijd mis .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •