De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Videoclip....

  1. #1

    Standaard Videoclip....

    Ik ben op zoek naar een clip. Ik kwam hem ooit tegen op YouTube, maar nu weet ik titel noch uitvoerende meer. Misschien dat iemand hier me kan helpen.

    Ik ben redelijk thuis in muziekland, maar de uitvoerende van deze track deed mij geen belletje rinkelen. Een vrij onbekende muzikant dus. Als ik er zo op terugkijk geloof ik dat het qua stijl redelijk vergelijkbaar is met Lamb. Iets tussen electronisch en singer/songwriter in.

    De clip is in oker/bruintinten, geloof ik. Een kerel met een bril en ik dacht rood/rossig krulletjeshaar zit in het frame en kijkt in de lens. Hij bouwt zijn eigen hoofd om tot een apparaat dat veel weg heeft van een filmprojector, hij is dus een robot, de film gaat door zijn oren en onder zijn mond en neus zit de projectorlens. De clip is een mix van live action en 3d animatie.

    De clip kwam me in eerste instantie wat bizar over, maar nu weet ik niet meer hoe het nummer gaat en ik kan me herinneren dat ik het een tof nummer vond, maar ik kan het dus nergens vinden....

    Iemand?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #2

    Standaard

    lijkt op een Peter Gabriel -clip, maar dat is het vast niet

  3. #3

    Standaard

    Nee zeker niet, hij is vrij recent. De regisseur/animator van de clip wordt op YouTube een genie genoemd, maar ik heb geen idee meer wie het is. Hij heeft volgens mij een artiestennaam van 1 woord.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •