Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 310 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    blij dat de pano in ieder geval alles doet(bd50 en zijn opvolger) zowel analoog als via hdmi.
    En zo duur zijn de nieuwe receivers niet (als het Alleen gaat om blu ray) bij mij dan.
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  2. #27

    Standaard

    Hij komt in ieder geval goed uit de test:

    http://www.areadvd.com/hardware/2008...bpd_s550.shtml

    Verder ben ik wel nieuwsgierig hoe deze speler en de BD-55 zich gaan verhouden tot de LX-71 die toch ongeveer het dubbele moet gaan kosten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #28
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie van Geleuken Bekijk bericht
    Geldt dit dan ook voor de wat oudere Sony SH-1 over analoog 5.1 geen true HD ?
    Denk het dus niet, het zou dan een zeer vroege uitzondering zijn!
    Er is geen sony, waarvan ik weet, die dit wel doet!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #29
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Hij komt in ieder geval goed uit de test:

    http://www.areadvd.com/hardware/2008...bpd_s550.shtml

    Verder ben ik wel nieuwsgierig hoe deze speler en de BD-55 zich gaan verhouden tot de LX-71 die toch ongeveer het dubbele moet gaan kosten.

    Geluid van de interne decoders wordt als minpunt aangegeven.
    Kon zo snel geen bevestiging van de beperking van de analoge uitgangen vinden.

    Maar ja, wat heb je eigenlijk aan 7.1 analoge uitgangen als hij deze niet gebruikt voor de interne decoders.
    PCM 7.1 heb ik namelijk nog niet gezien.
    Beetje vage beslissing dus, als de decoders alleen via HDMI werken.
    Kan me het ook niet voorstellen dat men deze feature achterweg laat.
    Maar dat schijnt dus wel het geval te zijn.

    Ik verwacht dat de Pioneer een kwalitatief beter product levert.
    En dat mag je dan terug zien en horen.
    De LX 70 en 70A waren los van het oude profiel, de betere spelers die het mooiste plaatje lieten zien.

    Maar dat is allemaal theorie!
    De eerste tests maar afwachten!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #30

    Standaard

    op kieskeurig.nl staat de speler al bij diverse online winkels vermeld, alleen nog niet op voorraad. de laagste prijs is nu al 370,-!!! Dat ziet er goed uit dus.

    http://www.kieskeurig.nl/kopen/5B1EC...BF003F5A1B.htm
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Opzicht is het natuurlijk te prijzen dat de prijzen flink gedaald zijn.
    Daar hebben we allemaal profijt van, ondanks de hoge prijs van de 50 ( Grrr)

    Het betekend wel dat het een steeds groter bereik publiek bereikt.
    Veelal werd toch gevreesd dat sinds de concurentie van HD DVD weg is, de prijsdalingen nog lang op zich zouden laten wachten.
    Dat valt dan reuze mee.
    Nu is er in ieder geval weer onderlinge concurentie.

    Het is in ieder geval goed nieuws voor Blu-ray in het algemeen!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Unhappy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Opzicht is het natuurlijk te prijzen dat de prijzen flink gedaald zijn.
    Daar hebben we allemaal profijt van, ondanks de hoge prijs van de 50 ( Grrr)

    Het betekend wel dat het een steeds groter bereik publiek bereikt.
    Veelal werd toch gevreesd dat sinds de concurentie van HD DVD weg is, de prijsdalingen nog lang op zich zouden laten wachten.
    Dat valt dan reuze mee.
    Nu is er in ieder geval weer onderlinge concurentie.

    Het is in ieder geval goed nieuws voor Blu-ray in het algemeen!
    Nu de bd schijfjes nog,want ze zijn nog aan de prijzige kant....!

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Laten we hopen dat, dat het logische gevolg is!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    In de winkel heb ik hem in ieder geval nog niet gezien maar is dit wel de identieke speler ? (550 "B") kan me het niet voorstellen want de 500 versie kost vaak in de winkel nog 500 euries

  10. #35

    Standaard

    Op internet zijn de prijzen altijd een stuk lager dan in de winkel.
    De "B" staat voor Black
    Je kan de 550 al bestellen hoor, voor Eur 370,- levering eind september

  11. #36

    Standaard

    Oke cool . Ik twijfel nog even welke het precies wordt of de 550 van Sony of de nieuwste Panasonic maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat het elkaar veel ontloopt.
    Ik vind de Sony kwa design persoonlijk erg mooi en ik denk dat het met de kwaliteit ook wel goed zit. Panasonic levert altijd goede spullen af maar het ontwerp loopt altijd een paar jaar achter vind ik persoonlijk.
    Er zijn helaas nog niet veel reviews uit omdat de speler nog zo nieuw is.
    De 500 versie had als nadeel dat het erg lang duurde voordat de disc op ging starten dit zal voor deze nieuwe serie wel verbeterd zijn.
    Nu nog alleen even de juiste HD tv vinden

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    op kieskeurig.nl staat de speler al bij diverse online winkels vermeld, alleen nog niet op voorraad. de laagste prijs is nu al 370,-!!! Dat ziet er goed uit dus.

    http://www.kieskeurig.nl/kopen/5B1EC...BF003F5A1B.htm
    316 inmiddels, maar klopt dat eigenlijk wel
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    316 inmiddels, maar klopt dat eigenlijk wel
    Laten we het hopen. Er is meer concurrentie dus lagere prijzen. De BD-55 schijnt ook echt een stuk goedkoper te gaan worden dan de 50.

    Als de prijs van de BD-55 fout zou zijn, zoals hier op het forum gesuggereerd werd, was die prijs op Kieskeurig al lang aangepast..... :razz:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    316 inmiddels, maar klopt dat eigenlijk wel
    Heb er ook wel wat bedenkingen bij dat die prijzen kloppen mede door het feit dat er voor spelers kwa prijs niet zoveel verschil is tussen een web winkel en een gewone winkel. Dit gaat meer op voor duurdere produkten zoals tv's etc.
    Het lijkt me sterk dat de huidige spelers in de winkels (zonder interne decoder etc maar ook met) duurder zijn dan een nieuw produkt. Zeker bij de 550 wat toch een beetje het parade paardje is van Sony.......

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    Heb er ook wel wat bedenkingen bij dat die prijzen kloppen mede door het feit dat er voor spelers kwa prijs niet zoveel verschil is tussen een web winkel en een gewone winkel. Dit gaat meer op voor duurdere produkten zoals tv's etc.
    Het lijkt me sterk dat de huidige spelers in de winkels (zonder interne decoder etc maar ook met) duurder zijn dan een nieuw produkt. Zeker bij de 550 wat toch een beetje het parade paardje is van Sony.......
    Op dit moment is de laagste prijs op kieskeurig weer 370 Euro, dus die 316 was inderdaad voorbarig.
    De advies prijs voor de Sony 550 is 499,- Euro, evenals de Panasonic 55.
    Voor de Sony 350 en de Panasonic 35 staat de adviesprijs op 399,-

    Correct Rotterdam heeft deze spelers als voorlopige prijs voor respectievelijk 450 Euro en 350 Euro op de site staan, waarschijnlijk in afwachting van wat zaken als de MediaMarkt gaan doen.
    de goedkopere webwinkels zitten daar dan weer 50 Euro of meer onder
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    Heb er ook wel wat bedenkingen bij dat die prijzen kloppen mede door het feit dat er voor spelers kwa prijs niet zoveel verschil is tussen een web winkel en een gewone winkel. Dit gaat meer op voor duurdere produkten zoals tv's etc.
    Het lijkt me sterk dat de huidige spelers in de winkels (zonder interne decoder etc maar ook met) duurder zijn dan een nieuw produkt. Zeker bij de 550 wat toch een beetje het parade paardje is van Sony.......
    De 550 is het paradepaardje niet meer. Sony heeft een 5000 model aangekondigd die ongeveer het viervoudige gaat kosten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #42

    Standaard

    de nieuwe pana,s zijn inmiddels ook in prijs verlaagd in dollars leuk deze concurentiestrijd tussen pana en sony voor de duurdere versies scheelt het daar momenteel 200 dollar
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    De 550 is het paradepaardje niet meer. Sony heeft een 5000 model aangekondigd die ongeveer het viervoudige gaat kosten.
    Nou ja het betaalbare paradepaardje dan . Denk niet dat er veel mensen 2000 euro voor een speler neer gaan leggen op dit moment.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    Nou ja het betaalbare paradepaardje dan . Denk niet dat er veel mensen 2000 euro voor een speler neer gaan leggen op dit moment.
    Meer dan je denkt. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Meer dan je denkt. :wink:
    Haha nou een paar daar gelaten maar goed je hebt het dan wel over 4400 gulden omgerekend en ik zie niet zo gauw in wat dat je dat nu extra oplevert t.o.v. een speler van 400 euro daar is het beeld vaak al goed genoeg bij........

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    Haha nou een paar daar gelaten maar goed je hebt het dan wel over 4400 gulden omgerekend en ik zie niet zo gauw in wat dat je dat nu extra oplevert t.o.v. een speler van 400 euro daar is het beeld vaak al goed genoeg bij........
    Iemand die nog omrekent...dat zie je niet meer vaak.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #47
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zou persoonlijk die investering wel maken.
    Maar denk niet voor een Sony!
    En dan een (paar) generatie(s) verder.

    En ik reken ook wel eens om, .....als het me uitkomt!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik zou persoonlijk die investering wel maken.
    Maar denk niet voor een Sony!
    En dan een (paar) generatie(s) verder.

    En ik reken ook wel eens om, .....als het me uitkomt!
    Waarom niet voor een Sony? Ze hebben in het verleden ook al zeer mooie cd en dvdspelers gemaakt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Iemand die nog omrekent...dat zie je niet meer vaak.....
    Als je dat niet doet kom je er ook niet achter hoe zeer je bent belazerd sinds de komst van de euro. Denk dat veel mensen trouwens Sony niet nemen om bepaalde redenen.
    Ten eerste omdat je bij hun echt flink wat meer betaald alleen vanwege het merk Sony en ten tweede omdat de service van Sony vrij beroerd is.
    Maar ja veel meer keus is er niet je hebt Panasonic, Sony en wellicht wat andere minder bekende merken.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Op dit moment is de laagste prijs op kieskeurig weer 370 Euro, dus die 316 was inderdaad voorbarig.
    I think not. Weet niet wat kieskeurig.nl precies gedaan heeft, maar als ik via kieskeurig naar Bobshop link (waar nu dus een prijs van 370 Euri op kieskeurig staat in tegenstelling tot de 316 Euri eerder), dan kan ik 'm daar nog steeds bestellen voor 319 Euro inclusief verwijderingsbijdrage. Staat alleen dat men daar de 550B spelert op voorraad heeft wat ik een beetje fishy vind.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •