Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 310 worden weergegeven.
  1. #51

    Unhappy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Iemand die nog omrekent...dat zie je niet meer vaak.....
    Logisch is het wel...de euro is een gulden geworden....!!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie van Geleuken Bekijk bericht
    Logisch is het wel...de euro is een gulden geworden....!!
    Maar de gemiddelde bezoeker hier is een stuk jonger en die rekenen niet om. Dat was meer m'n punt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #53
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Waarom niet voor een Sony? Ze hebben in het verleden ook al zeer mooie cd en dvdspelers gemaakt.
    Tja, ik weet niet.

    Ik denk als ik zometeen toch moet investeren, ik toch liever voor bijv.een Denon of Onkyo of andere topklasse speler zou willen gaan.
    Ik koop na mijn 2de pana geen andere BD speler meer als hij niet een volwaardig vervanging van mijn Onkyo DV SP1000E DVD Audio Video SACD speler is.

    Wel een beperking en nog hogere prijsklasse, maar ik heb voorlopig natuurlijk geen haast!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #54

    Standaard

    Daarmee zeg je dat dit geen topklasse speler zou zijn. Lijkt me op z'n zachtst gezegd wat voorbarig. Maar goed, voor alle merken is van toepassing: eerst zien/horen en dan pas geloven (kiezen). :razz:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Daarmee zeg je dat dit geen topklasse speler zou zijn. Lijkt me op z'n zachtst gezegd wat voorbarig. Maar goed, voor alle merken is van toepassing: eerst zien/horen en dan pas geloven (kiezen). :razz:
    De 550 lijkt me in ieder geval een hoop waar voor zijn geld te gaan leveren! Ik neig naar de Pioneer BDP LX-71 maar die kost wel meer dan het dubbele!

  6. #56
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Daarmee zeg je dat dit geen topklasse speler zou zijn. Lijkt me op z'n zachtst gezegd wat voorbarig. Maar goed, voor alle merken is van toepassing: eerst zien/horen en dan pas geloven (kiezen). :razz:
    Niet dat er echt wat mis is met Sony.
    Ik ben er mee opgegroeid.

    Maar ik heb nu al twee Blu-ray spelers gekocht.
    Dus als hij weer vervangen moet worden, moet echt een topper zijn.
    En dan denk ik persoonlijk niet direct aan Sony.

    Er is tegen die tijd zoveel moois

    Ik zie vooralsnog ook alleen maar (audio) beperkingen bij de huidige en vorige Sony BD modellen.

    Maar je hebt gelijk.
    Je kan er slim over gaan denken, het gaat uiteindelijk wel om wat je hoort of ziet.

    Maar zelfs dan, acht ik de kans klein dat ik straks aan Sony denk.
    Noem het een voorgevoel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #57

    Standaard

    Ik snap je gevoel wel. Objectiviteit is niet altijd van toepassing bij de keuzes in hifiland.

    Als ik m'n SR8002 ga houden neig ik sterk naar het loopwerk van Marantz. Dan investeer ik niet dubbel in decoders en heb ik een zeer stille speler aangezien deze geen fan heeft.

    Maar al zou ik m'n Marantz verkopen dan zou bijvoorbeeld de Denon ook een optie zijn. Toch zou ik die nooit kiezen, 't is een Denon......
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    De 550 lijkt me in ieder geval een hoop waar voor zijn geld te gaan leveren! Ik neig naar de Pioneer BDP LX-71 maar die kost wel meer dan het dubbele!
    Volgens mij was de LX-70 bijna identiek aan de S500 van Sony. Gezien het prijsverschil heeft iemand toen snel de LX-70 terug gebracht op het htforum......

    Dit wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor de LX-71/S550 ook zo is.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #59
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik snap je gevoel wel. Objectiviteit is niet altijd van toepassing bij de keuzes in hifiland.

    Als ik m'n SR8002 ga houden neig ik sterk naar het loopwerk van Marantz. Dan investeer ik niet dubbel in decoders en heb ik een zeer stille speler aangezien deze geen fan heeft.

    Maar al zou ik m'n Marantz verkopen dan zou bijvoorbeeld de Denon ook een optie zijn. Toch zou ik die nooit kiezen, 't is een Denon......
    Wat een luxe problemen hebben we dan toch :razz:

    Ik zelf heb bijna altijd Onkyo's gehad.
    Maar mijn vorige dv 939 dvdspeler was om de haverklap versleten!!!
    En mijn huidige zogenaamde 100% futureproof AV receiver met onwisselbare slots, bleek helemaal niet futureproof.
    ( The last receiver you'll ever buy, yeh right)

    Mooie losse slot met hdmi 1.0??? maar vervangende slots zijn nooit uitgebracht.
    En hun klanten werden gewoon in de kou gezet.
    Ja ik kon hem inruilen voor de huidige niet flagschip reveiver.
    Moest ik wel 1100 euro bij leggen en mijn veel duurdere receiver inruilen.

    Ik was dus lichtelijk geirriteerd door Onkyo en hun service
    Vandaar dat ik in eerste instantie richting de Denon wou.
    Maar dat duurde en duurde maar.
    En zelfs die was niet perfect.

    Ik ben toen maar voor de Panasonic gegaan.
    Eerlijk gezegt moet ik wel vermelden dat ik dat ook nooit had verwacht van me zelf, Panasonic!!

    Ik ben niet gekke Gerrit, ik ga niet meer groot investeren totdat ik zeker weet dat het goed is.

    Maar wat is dan eigenlijk jouw ding tegen Denon?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #60

    Standaard

    Nondeju!!!!!! Net een heel bericht zitten tikken en dan krijg ik een foutmelding bij het posten. Gelukkig ben ik altijd kalm......

    Inderdaad triest van Onkyo dat ze zo met klanten omgaan. Helaas gebeuren dergelijke dingen bij veel fabrikanten in heel veel verschillende markten.

    Als Onkyo de 5000 van een nieuwe hdmikaart/slot zou voorzien zou deze prachtversterker weer helemaal up to date zijn. Het is nog steeds een krachtpatser met een heel erg mooie klank voor surround.

    Zelf meerdere Marantz en Onkyo spelers en versterkers gehad en nooit iets met Denon gehad. Dat komt een beetje door de, voor mijn gevoel, soms nog sneller opvolging van nieuwe apparaten dan bij andere merken (bijvoorbeeld 3805 naar 3806) en door de vage klachten waar Denon heel raar op reageerde met het niet pakken van bepaalde dvd's door de 2910 en 3910. Allemaal matige redenen maar het voornaamste is m'n onderbuikgevoel. Denon en ik zijn niet twee handen op 1 onderbuik.....

    Overigens zal het loopwerk van Marantz wel heel goed moeten zijn. Anders ga ik gewoon voor een eenvoudigere speler a la de 550 of BD-55. Prachtige spelers die niet de hoofdprijs kosten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #61
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is wat mij betreft ook het kromme.

    Ik ben zeker tevreden met de kwaliteit.
    Alleen jammer dat Onkyo dit model incl. "Futureproof" marketing min of meer ontkent.

    De nieuwe modellen trekken me niet zo.
    En er is nog steeds geen nieuwe flagship.

    Denon heb ik nog niet gehad.
    Wat ik wel zag, waren diverse Denon upgrade kits.
    Je raad het al.....

    Enne..wie weet doet een bepaalde Marantz het wel heel goed.
    Daar schijnt misschien wel wat informatie los te komen op dit forum.............

    Mijn pana doet het ondertussen geheel foutloos.
    En het is elke keer echt weer een feest
    De 550 en BD 55 zullen minstens net zo indrukwekkend zijn.

    Dan kun je dus afvragen of kwaliteit, nu al het echte grote verschil kan maken.
    Het zijn natuurlijk ook geen vervangers voor de cd of dvd speler.
    Daar zal de kwaliteit wel echt aantoonbaar zijn.

    Wikken en wegen
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Op dit moment is de laagste prijs op kieskeurig weer 370 Euro, dus die 316 was inderdaad voorbarig.
    De advies prijs voor de Sony 550 is 499,- Euro, evenals de Panasonic 55.
    Voor de Sony 350 en de Panasonic 35 staat de adviesprijs op 399,-

    Correct Rotterdam heeft deze spelers als voorlopige prijs voor respectievelijk 450 Euro en 350 Euro op de site staan, waarschijnlijk in afwachting van wat zaken als de MediaMarkt gaan doen.
    de goedkopere webwinkels zitten daar dan weer 50 Euro of meer onder
    Om terug op prijzen te komen. Op kieskeurig is de goedkoopste prijs terug 316 euro voor de 550, namelijk bij bobshop. Laat maar zakken die prijs!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  13. #63

    Standaard

    Als de 550 dan al uit is heeft iemand hem hier dan al ? of weet iemand of er op andere sites al reviews zijn (behalve die duitse dan want dat is wat moeilijk lezen )

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    Als de 550 dan al uit is heeft iemand hem hier dan al ? of weet iemand of er op andere sites al reviews zijn (behalve die duitse dan want dat is wat moeilijk lezen )
    Sony heeft zelf aangegeven dat de S550 in oktober beschikbaar zal zijn! Nog even wachten dus.

  15. #65

    Standaard

    Heb zelf de 550 bij Bobshop besteld (prijs fluctueerd iedere keer van 371 Euro naar 316 Euro, dus bij de laatste prijs maar meteen besteld) als vervanger van mijn S300 (leuke speler, maar een draak met opstarten).
    Navraag bij Bobshop wanneer deze uitgeleverd gaat worden leverde op dat Sony deze spelers de eerste week van october gaat uitleveren. Dus dat is al vrij vlot als Sony zich hier aan houdt.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Heb zelf de 550 bij Bobshop besteld (prijs fluctueerd iedere keer van 371 Euro naar 316 Euro, dus bij de laatste prijs maar meteen besteld) als vervanger van mijn S300 (leuke speler, maar een draak met opstarten).
    Navraag bij Bobshop wanneer deze uitgeleverd gaat worden leverde op dat Sony deze spelers de eerste week van october gaat uitleveren. Dus dat is al vrij vlot als Sony zich hier aan houdt.....
    316 euro is echt heel scherp. Voor die prijs kun je bijna geen miskoop doen!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #67

    Standaard

    Vreemd dat de prijs wel verschillende keren veranderd, is toch steeds een verschil van 55euro bij dezelfde shop
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  18. #68

    Standaard

    Ware het niet dat ik toch maar eens langs neus en lippen heb geinformeerd hoet het nou zit met de prijs bij Bobshop, en het blijkt dat ze toch een prijs van 370 Euro in rekening gaan brengen.
    In dat geval kunnen ze de boom in.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Ware het niet dat ik toch maar eens langs neus en lippen heb geinformeerd hoet het nou zit met de prijs bij Bobshop, en het blijkt dat ze toch een prijs van 370 Euro in rekening gaan brengen.
    In dat geval kunnen ze de boom in.....
    Gelijk heb je, is natuurlijk geen manier van zaken doen!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  20. #70

    Standaard

    Nu bij V&D Prijzencircus:
    De Sony 350 + 10 Blu-Ray films Eur. 379,-

    www.vd.nl/bluray

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat is wat mij betreft ook het kromme.

    Ik ben zeker tevreden met de kwaliteit.
    Alleen jammer dat Onkyo dit model incl. "Futureproof" marketing min of meer ontkent.

    De nieuwe modellen trekken me niet zo.
    En er is nog steeds geen nieuwe flagship.

    Denon heb ik nog niet gehad.
    Wat ik wel zag, waren diverse Denon upgrade kits.
    Je raad het al.....

    Enne..wie weet doet een bepaalde Marantz het wel heel goed.
    Daar schijnt misschien wel wat informatie los te komen op dit forum.............

    Mijn pana doet het ondertussen geheel foutloos.
    En het is elke keer echt weer een feest
    De 550 en BD 55 zullen minstens net zo indrukwekkend zijn.

    Dan kun je dus afvragen of kwaliteit, nu al het echte grote verschil kan maken.
    Het zijn natuurlijk ook geen vervangers voor de cd of dvd speler.
    Daar zal de kwaliteit wel echt aantoonbaar zijn.

    Wikken en wegen
    ooit het denon flagship gehad sweet old times
    was der hartstikke tevreden over

    zowel de denon als marantz gooien hoge ogen in de audio
    mischien es op de site kijken daar? of een keer de audio kopen? tis duits maar dat weet je denk ik wel
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar Bekijk bericht
    Nu bij V&D Prijzencircus:
    De Sony 350 + 10 Blu-Ray films Eur. 379,-

    www.vd.nl/bluray
    Mooie prijs maar een beetje jammere schijven die erbij zitten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #73

    Standaard

    Valt best mee vind ik best een goede deal alleen wil ik de 550 met die dvd's

  24. #74

    Standaard

    Heb de 350 gekocht bij Foka voor 299 Euri en kan 'm aanraden. Wat een fijn machientje. Start razendsnel op, de beeldkwaliteit is echt dik in orde voor zowel BlueRays (wat je mag verwachten van een BlueRay spelert) als DVD's (upscaling naar 1080P levert puike beeldkwaliteit op).
    Ook op geluidsgebied is alles dik in orde, klinkt als een huis.
    Standaard USB sticks kunnen achterin de speler geprikt worden voor BonusView en BD Live; alleen het netwerk gebeuren zelf moet ik nog ff aanleggen om dat te testen, zodat op deze speler BD Live geinstalleerd worden (kan ook met een zelf gebrande CD overigens, maar heeft zonder netwerk toegang toch weinig zin)...

    Kortom een aanradertje.....met een Receiver welke alle huidige geluids decoders aan boord heeft, is de 550 alleen maar overkill. Deze speler is voor zulke opstellingen meer dan genoeg (of je moet geld teveel hebben).
    Kan bij deze speler ook 6 gratis BlueRays bestellen. De waardecoupon heb ik bij MediaMarkt Rijswijk meegenomen. Kwestie van invullen, streepjescode van de doos waarin de BlueRay verpakt zit meesturen en Bob's your Uncle....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  25. #75

    Standaard

    proficiat another happy camper
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •