De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe harry potter en de orde van de feniks dvd

    Komt er een nieuwe dvd van harry potter en de orde van de feniks?
    Want er staat op de relaeselijst van warner harry potter en de orde van de feniks op 19 november, en ik heb er iets over gelezen op wikipedia.

  2. #2

    Standaard

    Dit zou wel de 1-disc bedragen, zo is het vaker gegaan door eerst een 2-DVD SE en daarna veel later een 1-disc uit te brengen.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij komt er geen nieuwe uitgave, maar is dit niet meer dan een heruitgave.

  5. #5

    Standaard

    Hoop het wel , want de extra's van de 2 disc waren niet bepaalt goed.
    En op wikipedia stond er een stukje over een nieuwe dvd met meer extra's.

  6. #6

    Standaard

    Heb je een link naar waar dat stukje staat op Wikipedia?

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Er staat bij "citation needed" wat betekent dat dit nog niet zeker is. Wellicht waren ze van plan om een nieuwe dvd uit te brengen omdat de nieuwste film in november zou verschijnen, maar aangezien dat verschoven is naar volgend jaar zal de dvd ook niet uitgebracht. Dit is trouwens pure speculatie van mij. Ik heb nog geen andere bronnen kunnen vinden die dit nieuws bevestigen.

  9. #9

    Standaard

    Mischien komt die dvd er niet , mischien wel .
    Hoop van wel.
    Ik dacht dat die dvd er ging komen omdat op de relaese lijst van warner harry potter op stond en ook op, wikipedia en warner is de laatste tijd oude dvd's in een nieuw jasje aan het steken.

  10. #10

    Standaard

    En Warner brengt weer een film opnieuw uit :http://www.dvdactive.com/news/releas...m-legend4.html

    Begin steeds meer hoop te krijgen voor die nieuwe dvd van harry potter en de orde van de feniks.

  11. #11

    Standaard

    Zie het niet in waarom Warner een nieuwe moet gaan uitbrengen...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Zie het niet in waarom Warner een nieuwe moet gaan uitbrengen...
    Meer extra's zouden bij de film wel welkom zijn, aangezien de extra's van de dvd op niets trokken.

  13. #13

    Standaard

    Er wordt toch een 1 disc uitgebracht volgens DVD-Home.

    19-11-2008 Harry Potter En De Orde Van De Feniks (1 disc)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Meer extra's zouden bij de film wel welkom zijn, aangezien de extra's van de dvd op niets trokken.
    Ik vrees dat op de nieuwe uitgave minder extra's gaan staan dan op de vorige, aangezien dit een 1-disc versie word in plaats van een 2-disc...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •