De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: 6 Channel kabel

  1. #1

    Standaard 6 Channel kabel

    Hey

    Ik heb een vraagje, ik heb een logitech z5500 en deze wordt nu gebruikt op pc. Nu mijn kamer wordt gerenoveerd en ik ga de boxen aansluiten op hdtv via optical en wou deze boxen ook nog aan pc laten hangen via de 6channel direct (zwart, oranje en groen jacks).

    Nu is mijn vraag weet er iemand of je deze kabel (6 channel) kan kopen langer dan 10 meter? zo ja enig idee waar? Mag online zijn.

    Alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    je zou de kabel gewoon met verlengkabels langer kunnen maken, maar dat soort kabels (3,5 mm jackplug kabels) zijn erg gevoelig voor storing. Ik heb er helaas ervaring mee. Heb namelijk ook een z-5500 gehad. Wat wel kan is, als je een toslink/optische aansluiting op je pc hebt, daarvoor een lange kabel kopen. Die kabels zijn een stuk minder gevoelig voor storing van buitenaf. Succes.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello Bekijk bericht
    je zou de kabel gewoon met verlengkabels langer kunnen maken, maar dat soort kabels (3,5 mm jackplug kabels) zijn erg gevoelig voor storing. Ik heb er helaas ervaring mee. Heb namelijk ook een z-5500 gehad. Wat wel kan is, als je een toslink/optische aansluiting op je pc hebt, daarvoor een lange kabel kopen. Die kabels zijn een stuk minder gevoelig voor storing van buitenaf. Succes.
    nope geen optische

    kzal nog aparte boxen mogen kopen zeker voor pc.

    En kun je eens een site met die gewone verlengkabels geven?

  4. #4

    Standaard

    Ik weet zo geen site. Ik heb destijds die kabels gewoon bij de mediamarkt gehaald. Gewoon 3x een 3,5 mm verlengkabel. Meer stelt zo kabel niet voor. Is niets speciaals aan hoor aan zo'n 6 channel kabel. In feite zijn het gewoon 3 stereo kabels...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello Bekijk bericht
    Ik weet zo geen site. Ik heb destijds die kabels gewoon bij de mediamarkt gehaald. Gewoon 3x een 3,5 mm verlengkabel. Meer stelt zo kabel niet voor. Is niets speciaals aan hoor aan zo'n 6 channel kabel. In feite zijn het gewoon 3 stereo kabels...
    ah ok bedankt, ik neem aan dat dat niet te duur is. Kzal het eens proberen of er storing op is

  6. #6

    Standaard

    Ik ontdek juist dat mijn pc toch een optische poort heeft

    Dus opzoek naar een optische kabel van 10 en 5 meter

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •