Pagina 42 van 47 EersteEerste ... 32383940414243444546 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1166 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #1026

    Standaard

    Mha, ik had laatst een steelbook besteld en die kwam gewoon in een dunne kartonnen A4 envelop. Dus niet eens in zo'n platgeslagen doos van golfkarton zoals Amazon doet om nog enigszins iets op te vangen, nee gewoon enkelvoudig karton. Gelukkig niets beschadigt geraakt maar laat wel behoorlijk te wensen over.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De verpakkingen bij Bol.com worden er ook niet beter op. Kreeg ik vandaag een dvd die ik had besteld in deze doos, zonder enige opvulling. Past ook niet in de brievenbus. Waarom geen kartonnen envelop, zoals gebruikelijk? Ik hoop niet dat ze steelbooks ook zo verzenden...

    Gewoon een mail sturen met de foto erbij, waarin je je verhaal doet. Wellicht dat ze dan gaan inzien dat dit een onlogische methode is.

  3. #1028

    Standaard

    Ze zijn echt helemaal van t padje af daar bij bol.com:

    https://www.bol.com/nl/p/inside-llew...uggestedsearch

    35 euro! voor een dvd!!!

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ze zijn echt helemaal van t padje af daar bij bol.com:

    https://www.bol.com/nl/p/inside-llew...uggestedsearch

    35 euro! voor een dvd!!!
    Dit is een DVD van een externe verkoper, dus niet van Bol.com zelf.

  5. #1030

    Standaard

    Wees blij dat ze dit doen. Ik heb bij mij al een paar keer het omgekeerde meegemaakt, waarin ze bv de digipack van Kulderzipken in zo'n flauwe kartonnen enveloppe staken.
    Ja, natuurlijk beschadigd toegekomen.

  6. #1031

    Standaard

    Persoonlijk vind ik Bol een van de betere online shops.Ik heb mijn spullen altijd netjes en op tijd binnen.

    Stel ik heb een dure maand dan kan ik toch gewoon bestellen en 5 weken later betalen.

  7. #1032

    Standaard

    Veel van die beschadigingen zijn bovendien ook niet helemaal de schuld van Bol maar eerder van postbodes die hun job niet kennen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #1033

    Standaard

    Met zulke enveloppen vraag je er wel een beetje om natuurlijk. Als je weet dat er zoveel problemen mee zijn dan zou je toch denken dat ze op zijn minst eens een keer naar een andere oplossing zouden kijken.

    Voor mij is dit in ieder geval de reden om bij enkele films eerst ergens anders te kijken voordat ik bij Bol.com bestel en alles dat in een andere verpakking dan een standaard keepcase zit bestel ik er sowieso niet los.

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Met zulke enveloppen vraag je er wel een beetje om natuurlijk. Als je weet dat er zoveel problemen mee zijn dan zou je toch denken dat ze op zijn minst eens een keer naar een andere oplossing zouden kijken.

    Voor mij is dit in ieder geval de reden om bij enkele films eerst ergens anders te kijken voordat ik bij Bol.com bestel en alles dat in een andere verpakking dan een standaard keepcase zit bestel ik er sowieso niet los.
    Als ze die fatsoenlijk in de bus duwen is er niets aan de hand.

  10. #1035

    Standaard

    En toch gaan ze door met die verpakking terwijl ze best weten dat wanneer dat dus gebeurt de kans groot is dat het product beschadigd raakt. Ik ben overigens van mening dat het bij het sorteren al mis gaat en niet eens zo zeer door de postbode. Ik heb het ook een tijdje bij de AH laten bezorgen omdat er bij mijn oude huis regelmatig pakjes verdwenen/niet aankwamen en ook daar komt niet alles ongeschonden uit de strijd. En bij het huis waar ik nu in woon heb ik een brievenbus aan de muur en ik ontvang alleen geadresseerde post.

    Het zal waarschijnlijk een geldkwestie zijn, maar ik juich de dag toe dat Bol.com van die slappe kartonnen enveloppen af stapt.

  11. #1036

    Standaard

    Overigens maakt Bol zich er niet alleen schuldig aan, als ik iets bij Amazon.uk bestel dan wordt het ook verzonden in van die dunnen kartonnen enveloppen...

  12. #1037

    Standaard

    Bol heeft een aantal uhd voor 19.95 waaronder Apollo 13.
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  13. #1038

    Standaard

    De prijzen lijken voor een groot deel weer naar het 'normale' hoge niveau te zijn teruggekeerd.
    Wel flink wat titels in de 3 voor 25 actie, waaronder de nodige 3D films.
    Laatst aangepast door tmvde : 14-11-2017 om 10:58

  14. #1039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De prijzen lijken voor een groot deel weer naar het 'normale' hoge niveau te zijn teruggekeerd.
    Wel flink wat titels in de 3 voor 25 actie, waaronder de nodige 3D films.
    Volgens mij weten ze niet wat ze bij Bol.com aan het doen zijn. De prijzen zijn allemaal weer € 20 en hoger voor de nieuwe films. Tja...dan blijf ik toch nog gewoon bij Zavvi en Amazon.de kopen als ze mijn klandizie blijkbaar toch niet willen (na mijn aankopen die ik vorige week had gedaan).

    Beetje jammer van Bol.com. Werken blijkbaar niet de slimste personen...
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  15. #1040

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen hoe je een e-mail naar bol.com verstuurt? Ik kan die optie nergens meer ontdekken op hun website. Wel telefoon of chat. Zij hebben last van dezelfde ziekte zoals zovele grote bedrijven. Wil je contact met ze opnemen dan zoek je je wezenloos.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #1041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen hoe je een e-mail naar bol.com verstuurt? Ik kan die optie nergens meer ontdekken op hun website. Wel telefoon of chat. Zij hebben last van dezelfde ziekte zoals zovele grote bedrijven. Wil je contact met ze opnemen dan zoek je je wezenloos.
    https://www.bol.com/nl/m/klantenserv...ail/index.html

    Gewoon gegoogled op bol.com contact e-mail

  17. #1042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    https://www.bol.com/nl/m/klantenserv...ail/index.html

    Gewoon gegoogled op bol.com contact e-mail
    Toch zie je die optie niet als je onder Contact op de klantenservice-pagina kijkt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #1043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Toch zie je die optie niet als je onder Contact op de klantenservice-pagina kijkt.
    Jawel hoor. Onderaan de mainpage naar "Contact". Op de volgende pagina kiezen voor "Mail ons" (dus klikken op "Stuur een e-mail" en dan kom je op de pagina die tmvde plaatste.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  19. #1044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Jawel hoor. Onderaan de mainpage naar "Contact". Op de volgende pagina kiezen voor "Mail ons" (dus klikken op "Stuur een e-mail" en dan kom je op de pagina die tmvde plaatste.
    Wow, dat is lekker verstopt! Waarom staat die optie niet gewoon onder Contact op de klantenservice-pagina? Maar in ieder geval dank jullie wel voor het meedenken/meezoeken! Ik ga het meteen ook even melden bij bol dat hun klantenservice-pagina niet volledig is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #1045

    Standaard

    Dagdeal bij bol.com: diverse DC Comics films & -series extra scherp geprijsd!

    O.a. Green Lantern 3D, Suicide Squad 3D, Batman v. Superman: Dawn of Justice 3D, Man of Steel 3D € 7,99.

    https://www.bol.com/nl/ra/dvd/alleen...l?sort=price_l

  21. #1046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Dagdeal bij bol.com: diverse DC Comics films & -series extra scherp geprijsd!

    O.a. Green Lantern 3D, Suicide Squad 3D, Batman v. Superman: Dawn of Justice 3D, Man of Steel 3D € 7,99.

    https://www.bol.com/nl/ra/dvd/alleen...l?sort=price_l
    Mooi.

    Ik zat er gisteren nog aan te denken om The Flash - Seizoen 2 te bestellen.

    Voor mensen die een 4k Blu-ray upgrade willen doen is dit natuurlijk het moment.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-12-2017 om 12:20

  22. #1047

  23. #1048

    Standaard

    Op dit moment juli-sale met o.a. 4K titels 2+1: https://www.bol.com/nl/ra/algemeen/2...47_FLM_1_38456

  24. #1049

    Standaard

    Misschien ook handig om te checken of je echt te maken hebt met een 4K weergave. Real or Fake. Zelfs nieuwe films zijn lang niet altijd gefilmd in 4K. In deze link kun je dit checken.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  25. #1050

    Standaard

    Hier is de link naar de homepage: https://realorfake4k.com.

    Maar ' fake 4k'. betekent niet dat de beeldkwaliteit t.o.v. van de blu-ray niet verbeterd is. Ik check meestal op blu-ray.com. Een aantal vallen dan af, want de 4k levert dan geen meerwaarde of onvoldoende meerwaarde op.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 42 van 47 EersteEerste ... 32383940414243444546 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •