Pagina 19 van 47 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #451

    Standaard

    Bij mij ook een dramaverhaal: Had vorige week eindelijk de Bat Cowl edition van TDKR besteld. Bevestiging met pakketcode gekregen. Link op PostNl: morgen bezorgd met een tijdsvak. De volgende dag: geen bezorging, maar een update van de PostNL pagina dat het de volgende dag zou komen (zaterdag). Die dag ook niks en weer een update naar maandag. Maandag PostNL maar gebeld: "ja, we hebben wel een melding van Bol.com met een code maar geen pakket". Bol.com gebeld: "pakket is wel verstuurd maar we weten niet waar die is. Nog even afwachten en anders wordt die zending afgeboekt". Gister Bol.com gebeld want update staat nu op Postnl op datum "onbekend". "Ja, helaas we kunnen er niks aan doen maar alleen afboeken." En dat het product niet meer besteld kan worden kunnen ze ook niks aan doen en bieden ook geen compensatie. Valt me vies tegen dit keer. Echt belachelijk dit. Maar dan wel tot twee keer toe melden: "ja, meneer maar als het pakket dan nu wel aankomt wilt u dan ons wel even bellen? Dan zetten we de factuur weer open."

  2. #452

    Standaard Re:

    Ik heb dinsdagavond een dvd besteld die op voorraad was. Deze is netjes woensdag aangekomen. Ik heb persoonlijk tot op heden nog nooit een klacht gehad.

  3. #453

    Standaard

    Maestro schenkt je 5 euro om te kerstshoppen
    via https://www.facebook.com/bolpuntcom?sk=wall
    Als je een facebook account hebt word de code naar je email adres gestuurd
    Maximaal 1 keer korting per bestelling en per klant. Enkel geldig voor een bestelling van minimaal 25 euro, tussen 04/12/2012 en 24/12/2012 betaald met je Maestro® bankkaart. Niet geldig bij aankopen van Nederlandstalige boeken, tweedehands artikelen en artikelen van bol.com zakelijke verkopers. Niet te cumuleren met andere acties en niet geldig met terugwerkende kracht.

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Maestro schenkt je 5 euro om te kerstshoppen
    via https://www.facebook.com/bolpuntcom?sk=wall
    Als je een facebook account hebt word de code naar je email adres gestuurd
    Maximaal 1 keer korting per bestelling en per klant. Enkel geldig voor een bestelling van minimaal 25 euro, tussen 04/12/2012 en 24/12/2012 betaald met je Maestro® bankkaart. Niet geldig bij aankopen van Nederlandstalige boeken, tweedehands artikelen en artikelen van bol.com zakelijke verkopers. Niet te cumuleren met andere acties en niet geldig met terugwerkende kracht.
    Dank je.

  5. #455

    Standaard

    als ik naar die link ga dan zie ik er 2 staan, 1 idd afgelopen en bij de bovenste kan ik een knop drukken om nog een keer te verzenden. Weird

  6. #456

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    als ik naar die link ga dan zie ik er 2 staan, 1 idd afgelopen en bij de bovenste kan ik een knop drukken om nog een keer te verzenden. Weird
    Ja ik zag het ook, maar hoe kan je betalen met een Maestro card via internet ? Gewoon via Ideal ?

  8. #458

    Standaard

    ik denk het wel, ik heb het getest, gewoon bij couponcode invoeren, en dan komt de korting netjes in de lijst te staan

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ik denk het wel, ik heb het getest, gewoon bij couponcode invoeren, en dan komt de korting netjes in de lijst te staan
    Ok thanks.

  10. #460

    Standaard

    Bij mij komt d'r dit te staan:
    De coupon in uw winkelwagentje is (nog) niet van toepassing op de door u gekozen artikelen. Om die reden hebben we de coupon uit uw winkelwagentje verwijderd.

    ?

  11. #461

    Standaard

    heb je de code naar je email adres laten sturen? Misschien dat dat het is?

  12. #462

    Standaard

    Ja, ik kreeg een mailtje van Facebook waarin de code stond.

  13. #463

    Standaard

    hmm, dan weet ik het niet. heb je al een berichtje geplaatst op de facebook pagina van bol?

  14. #464

    Standaard

    Ook. Waar vullen jullie dan die code in?
    Gewoon bij je winkelwagentje bij Heeft u een couponcode?

  15. #465

  16. #466

    Standaard

    Lukt op de één of andere manier niet!

  17. #467

    Standaard

    Niet toevallig hiervoor gebruikt?

    Niet geldig bij aankopen van Nederlandstalige boeken, tweedehands artikelen en artikelen van bol.com zakelijke verkopers

  18. #468

    Standaard

    Ook niet!
    Ik wilde The Fast & Furious 1-5 bestellen.

    Ah, misschien weet ik 't.
    2.50 euro korting voor je verjaardag heb ik nog gekregen, en misschien is die €5 door deze 'actie' niet bruikbaar.

  19. #469

    Standaard

    het is idd zoals vaak, niet in combinatie met andere acties en aanbiedingen

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Bij mij komt d'r dit te staan:
    De coupon in uw winkelwagentje is (nog) niet van toepassing op de door u gekozen artikelen. Om die reden hebben we de coupon uit uw winkelwagentje verwijderd.

    ?
    Misschien ben je nog niet aan het bedrag €25

    Enkel geldig voor een bestelling van minimaal 25 euro, tussen 04/12/2012 en 24/12/2012 betaald met je Maestro® bankkaart

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb dinsdagavond een dvd besteld die op voorraad was. Deze is netjes woensdag aangekomen. Ik heb persoonlijk tot op heden nog nooit een klacht gehad.
    Ik wel, mijn bon werd niet geaccepteerd van Maestro, contact met de klantenservice, die me eerst afscheepten met een bon van 2,50, na 3 mailtjes en een printscreen gaan ze er naar kijken en dat duurt alweer 2 dagen.

    Wordt je toch niet goed van.

  22. #472

    Standaard

    ik heb het ook helemaal gehad met bol! De laatste 4 bestellingen waren allemaal een drama!
    Er klopt gewoon helemaal niets meer van daar. Levertijden zoals vermeld worden nog maar heel zelden nagekomen, je krijgt gewoon niet wat je besteld, prijzen veranderen ineens en ga zo maar door.
    De ellende is eigenlijk begonnen sinds de overname van ahold. of dat er iets mee te maken heeft....

    Mooi voorbeeld is de "limited edition" blu ray van the dark knight rises. Er zou een filmcel bijzitten, dat stond ook vermeld op de site op het moment dat ik hem bestelde. Maar hij zat er natuurlijk niet bij toen ik hem binnen kreeg. Mail gestuurd maar geen antwoord. Na vijf dagen nog een mail gestuurd, maar dan iets dreigender, toen werd ik binnen vijf minuten gebeld door de klantenservice!! Kreeg als antwoord dat het een op=op aktie was en dat ik hem daarom niet had gekregen en dat ik sowieso blij moest zijn omdat ik toch de exclusive steelbook versie had gekregen die alleen bij bol.com te koop zou zijn volgens haar!! hahaha ze weten daar echt niet waar ze het over hebben. Een week later stond er bij TDKR nog steeds dat er een filmcel bij zou zitten..triest!

    Nee, bol is bij mij einde verhaal geworden...
    Laatst aangepast door kruspe : 04-01-2013 om 09:32
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #473
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ja, de laatste tijd vind ik Bol.com wel wat minder geworden: Laatst iets besteld: 3-4 werkdagen voor stond. Bij de laatste 4e dag krijg je altijd bericht dat ze geen voorraad meer hebben en ze verwachten het te kunnen leveren op die datum. Precies op die datum krijg je weer bericht, dat het weer is uitgesteld. Al zo vaak meegemaakt.

    Er wordt ook gewoon niet gestreefd naar een eerdere datum.

    Klantenservice 24/7 bereikbaar? Dat geldt zeker niet voor het e-mail verkeer, dat wordt altijd overdag behandeld.

    De klantenservice kan naar mening ook niet veel doen als in de computer kijken en je bestelling checken. Gaat het over facturen of andere (moeilijke) vragen wordt er altijd vertelt dat het doorgestuurd wordt naar de juiste afdeling.

    Ook de contactpagina bij Bol.com. Daar kun je aangeven waar je een mail over stuurt. Stel: over facturen. Het gaat niet meteen naar de financiële afdeling. Maar naar het doorgeefluik: De Klantenservice. Weer zo'n standaard mailtje na een paar dagen; dat ze het niet kunnen beantwoorden en dat naar de juist afdeling is gestuurd.

    Telefonisch hoef je ze helemaal niet te bellen, zelfde laken in het pak. En met alle respect. Je kunt de medewerkers nauwlijks verstaan. Ten eerste het belvolume aan de kant van Bol.com is erg zacht en ten tweede vaak is het Nederlands ook niet alles van de medewerkers.

  24. #474

    Standaard

    Ik bestel er ook al tijden niet meer, altijd gedoe met die levertijden die niet kloppen. Soms dan wacht je wel 2 maanden en dan opeens is het artikel niet meer leverbaar maar staat wel gewoon nog op hun website. Ook is de prijs dan soms omhoog gegaan.

    Ik zag nu een dvd die ik graag wil hebben sterk afgeprijsd maar ik heb na wat twijfel maar besloten het niet te doen. bol.com sla ik over

  25. #475

    Standaard

    Ik sluit me aan bij de bevindingen hier boven, het zal voor mij ook wel even duren voor ik weer wat bij Bol.com bestel want mijn laatste bestelling is een kompleet drama geworden. Drie artikelen besteld waarvan twee direct leverbaar en het derde artikel met een levertijd van 5-10 werkdagen. Tot zover geen probleem maar die kwamen wel toen opeens het derde artikel op voorraad bleek te zijn en direct uitgeleverd kon worden. Uiteraard meteen Bol.com gebeld waarom de bestelling niet direct geleverd werd nu alle artikelen op voorraad waren. De medewerker wist uiteraard van niets en kon ook de bestelling ook niet aanpassen zodat de bestelling direct geleverd werd, ik moest maar wachten tot de termijn van 5-10 werkdagen levertijd voorbij was.

    Hier was ik uiteraard niet van gediend en heb de bestelling meteen geannuleerd, de twee oorspronkelijke artikelen die op voorraad werden meteen geannuleerd maar het derde artikel met de lange levertijd (inmiddels dus gewoon op voorraad) niet. Uiteraard meteen gebeld waarom het derde artikel niet geannuleerd werd, volgens medewerker zou dit meteen geregeld worden. Nou niet dus hè, uiteindelijk ben ik een week bezig geweest met Bol.com om dit derde artikel geannuleerd te krijgen en na een handvol medewerkers gesproken te hebben die allemaal beloofden actie te ondernemen maar dat niet deden maar eens een uiterst volledig uit mijn dak gaande e-mail gestuurd. Tot mijn grote verbazing werd ik binnen een uur na het verzenden van de e-mail door Bol.com gebeld door een medewerker die mij perfect aanvoelde en die volledig door het stof kroop om het a-sociale gedrag van zijn eigen collega's te corrigeren. Hij wist binnen 10 minuten het derde artikel geannuleerd te krijgen zodat ik eindelijk verlost was van deze horror bestelling.

    Dit hele gebeuren heeft er uiteraard wel voor gezorgd dat ik volledig klaar ben met deze firma.


Pagina 19 van 47 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •