Pagina 20 van 47 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #476

    Standaard

    Bol.com is een waardeloze winkel met veel te hoge prijs en slechte service.

    Voor boeken misschien nog wel handig, al vind ik Selexyz vele malen beter, en voor buitenlandse boeken is er altijd nog amazon.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  2. #477

    Standaard

    Vind het prima winkel. Bestel er veel en 99% gaat gewoon goed. Soms gaat er wel eens iets mis maar dat is bij elk groot bedrijf zo.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 04-01-2013 om 14:20

  3. #478

    Standaard

    Ik heb ook geen problemen met bol; 1 keer is een preorder niet op tijd verzonden, even gebeld en er werd meteen een nieuwe verstuurd. Maar dat is een incident, voor de rest een prima winkel.

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Vind het prima winkel. Bestel er veel en 99% gaat gewoon goed. Soms gaat er wel eens iets mis maar dat is bij elk groot bedrijf zo.

    Er kan wat misgaan, maar maak de klant daar niet de dupe van.

    Neem een voorbeeld aan amazon. Die snappen hoe je klanten tevreden stelt. Snel een antwoord, al na een paar uur. Uitgebreide contactmogelijkheden en goede service.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #480

    Standaard

    Gisteravond nog een externe HD daar bestelt en vandaag netjes in huis. Net zoals alles wat ik daar bestel eigenlijk. Ik herken me dan ook totaal niet in de klachten die ik hier zo lees.

  6. #481

    Standaard

    Bol.com levert mooie service, maar hun acties zijn vaak tegen het randje van oplichting/dwaling. Neem nu de mooie Titanic Box. Die staat al maanden voor de prijs van 52.99 op hun site. Nu hebben ze een zgn Opruiming Sale Solden en daarbij hoort ook deze collection box van Titanic en wat denk je EXACT dezelfde prijs. Ik heb hier al naar geschreven, maar dan krijg je de meest stompzinnige antwoorden die kant noch wal raakt. In ieder geval is de prijs NIET gedaald en is het GEEN aanbieding.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Bol.com levert mooie service, maar hun acties zijn vaak tegen het randje van oplichting/dwaling. Neem nu de mooie Titanic Box. Die staat al maanden voor de prijs van 52.99 op hun site. Nu hebben ze een zgn Opruiming Sale Solden en daarbij hoort ook deze collection box van Titanic en wat denk je EXACT dezelfde prijs. Ik heb hier al naar geschreven, maar dan krijg je de meest stompzinnige antwoorden die kant noch wal raakt. In ieder geval is de prijs NIET gedaald en is het GEEN aanbieding.
    be nu wel benieuwd naar dat antwoord....maar je hebt helemaal gelijk, die aanbiedingen van bol slaan nergens op!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #483
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Bol.com levert mooie service, maar hun acties zijn vaak tegen het randje van oplichting/dwaling. Neem nu de mooie Titanic Box. Die staat al maanden voor de prijs van 52.99 op hun site. Nu hebben ze een zgn Opruiming Sale Solden en daarbij hoort ook deze collection box van Titanic en wat denk je EXACT dezelfde prijs. Ik heb hier al naar geschreven, maar dan krijg je de meest stompzinnige antwoorden die kant noch wal raakt. In ieder geval is de prijs NIET gedaald en is het GEEN aanbieding.
    Niet helemaal waar. Sinds de release was hij 54,99 euro geprijst. Tja nu 2 euro er af.

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Bol.com levert mooie service, maar hun acties zijn vaak tegen het randje van oplichting/dwaling. Neem nu de mooie Titanic Box. Die staat al maanden voor de prijs van 52.99 op hun site. Nu hebben ze een zgn Opruiming Sale Solden en daarbij hoort ook deze collection box van Titanic en wat denk je EXACT dezelfde prijs. Ik heb hier al naar geschreven, maar dan krijg je de meest stompzinnige antwoorden die kant noch wal raakt. In ieder geval is de prijs NIET gedaald en is het GEEN aanbieding.
    Ik snap het probleem niet:Als jij het geen aanbieding vindt en dus te duur,dan koop je het toch niet.

  10. #485

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Bol.com levert mooie service, maar hun acties zijn vaak tegen het randje van oplichting/dwaling. Neem nu de mooie Titanic Box. Die staat al maanden voor de prijs van 52.99 op hun site. Nu hebben ze een zgn Opruiming Sale Solden en daarbij hoort ook deze collection box van Titanic en wat denk je EXACT dezelfde prijs. Ik heb hier al naar geschreven, maar dan krijg je de meest stompzinnige antwoorden die kant noch wal raakt. In ieder geval is de prijs NIET gedaald en is het GEEN aanbieding.
    Dit gebeurt bij veel winkels. Dat is hetzelfde geintje als de tot 50%-actie die je weleens ziet. Dan kan het ook 1% zijn. Het is niet netjes maar werkt blijkbaar psychologisch wel en dus meer omzet. Volgens mij zijn dit soort praktijken (het adverteren met zogenaamd lagere prijs wat niet klopt) in Belgie verboden.

    Ik vergelijk het altijd en als het geen goede aanbieding is die ik wil, koop ik het niet.

  11. #486

    Standaard

    Iemand anders had het al vermeld in een bericht wat verkeerd was geplaatst...de prijzen van bol.com zijn behoorlijk omhoog gegaan. Bij de dvd's zag ik dit, regelmatig speur ik rond zoals de meeste van jullie ...en het viel me op vandaag toen ik op bol.com keek. Er komt zeker weer een zogenaamde kortingsactie aan ha ha

  12. #487

    Standaard

    die is er al, namelijk 2,50 euro korting op je bestelling

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    die is er al, namelijk 2,50 euro korting op je bestelling
    Zie niks van 2,50 korting bij bestelling verschijnen

  14. #489

    Standaard

    raar, ik had namelijk een mail hierover gehad
    Beste mevrouw xxxx,

    Bol.com is blij met u als klant. Daarom hebben wij een verrassing. U krijgt van ons 2,50 euro korting op games, muziek, dvd's, digitale boeken en internationale boeken*.

    Uw cadeau:2,50 euro korting op games, muziek, dvd's, digitale boeken en internationale boeken*Plaats voor 23 januari 2013 uw bestelling. De korting wordt direct verrekend in uw winkelwagentje.
    En als ik mijn bestel mandje zie (als er wat in zit) zie ik dat er 2,50 af is

  15. #490

    Standaard

    die mailtjes krijg ik ook af en toe, maar niet iedereen. Is gewoon willekeurig denk ik.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    raar, ik had namelijk een mail hierover gehad


    En als ik mijn bestel mandje zie (als er wat in zit) zie ik dat er 2,50 af is
    ohh..ja op zo'n manier..heb ik ooit ook eens gehad zo'n e-mail. Maar ik dacht dat je op de website zelf bedoelde...een actie of iets.

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    die mailtjes krijg ik ook af en toe, maar niet iedereen. Is gewoon willekeurig denk ik.
    Volgens Bol.com heb ik die 2,50 euro korting gekregen omdat ik zogenaamd al 11 jaar klant ben. Nou ben ik 10 jaar klant bij deze gasten dus ze zuigen maar wat uit hun duim. Bovendien zijn dit soort trucjes nogal misleidend als je als bedrijf eerst de prijzen met ik weet niet hoeveel procent verhoogd, het gros van de mensen trapt er namelijk wel gewoon in.


  18. #493

    Standaard

    Nou wauw, 2.50 korting.
    Wat gul van ze.

  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Nou wauw, 2.50 korting.
    Wat gul van ze.
    Wie het kleine niet eert, ....

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Wie het kleine niet eert, ....
    Dan eer jij toch lekker die 2,50 korting nadat ze de prijzen met 30% hebben verhoogd. Lol.

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dan eer jij toch lekker die 2,50 korting nadat ze de prijzen met 30% hebben verhoogd. Lol.
    Laat me raden:Je vind dit ook weer een waardeloze webshop.

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dan eer jij toch lekker die 2,50 korting nadat ze de prijzen met 30% hebben verhoogd. Lol.
    Alsof ALLE prijzen zijn verhoogd waar je die 2,50 aan kan besteden. Maar je bent hier ook lekker aan het azijnpissen en je reacties zijn nou niet echt bevordelijk voor de sfeer. Als je er niet wilt kopen doe het dan niet, net als bij de Wehkamp. Maar je zeikerige berichten zijn erg vermoeiend....

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Alsof ALLE prijzen zijn verhoogd waar je die 2,50 aan kan besteden. Maar je bent hier ook lekker aan het azijnpissen en je reacties zijn nou niet echt bevordelijk voor de sfeer. Als je er niet wilt kopen doe het dan niet, net als bij de Wehkamp. Maar je zeikerige berichten zijn erg vermoeiend....
    Van de 48 Blu-ray items op mijn verlanglijst op Bol zijn er 17 in prijs gestegen (ik was ze een paar dagen geleden nog doorgegaan om te zien welke de moeite waren qua prijs). Een aantal €1 omhoog, een groter deel €2, nog wat meer €3, en dan nog wat uitschieters (Band of Brothers ineens €9 duurder bijvoorbeeld). 127 Hours stond bijvoorbeeld in die "OP=OP tot 75% solden" voor €9,99 en is dan ineens verdwenen uit de actie (waarschijnlijk verkocht hij goed) en opgeschoten naar €12,99. Vind ik ook maar flauw hoor om dan €2,50 korting te geven, ik begrijp roninpacino perfect.

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Van de 48 Blu-ray items op mijn verlanglijst op Bol zijn er 17 in prijs gestegen (ik was ze een paar dagen geleden nog doorgegaan om te zien welke de moeite waren qua prijs). Een aantal €1 omhoog, een groter deel €2, nog wat meer €3, en dan nog wat uitschieters (Band of Brothers ineens €9 duurder bijvoorbeeld). 127 Hours stond bijvoorbeeld in die "OP=OP tot 75% solden" voor €9,99 en is dan ineens verdwenen uit de actie (waarschijnlijk verkocht hij goed) en opgeschoten naar €12,99. Vind ik ook maar flauw hoor om dan €2,50 korting te geven, ik begrijp roninpacino perfect.
    Die 2,50 korting word al sinds begin december uitgedeeld aan alle klanten die een x aantal jaar klant zijn bij bol.com.

    Dat er dan weer wat mensen zijn die alleen maar lopen te zeiken heeft bol.com ineens zijn prijzen verhoogd voor die 2,50 korting...

    Sorry hoor maar bij amazon flucturen de prijzen ook constant, dan weer 2 pond meer of minder.. Pas nog Skyrim gekocht voor 15 pond, dag erna was ie weer 22. ooo amazon naait de boel.. NOT

    Heeft te maken met vraag en aanbod + waar een bepaalde partij voor is ingekocht.

    + bol.com heeft 3miljoen actieve klanten, weet je wat dat kost als je iedereen 10 euro geeft? juist!

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Van de 48 Blu-ray items op mijn verlanglijst op Bol zijn er 17 in prijs gestegen (ik was ze een paar dagen geleden nog doorgegaan om te zien welke de moeite waren qua prijs). Een aantal €1 omhoog, een groter deel €2, nog wat meer €3, en dan nog wat uitschieters (Band of Brothers ineens €9 duurder bijvoorbeeld). 127 Hours stond bijvoorbeeld in die "OP=OP tot 75% solden" voor €9,99 en is dan ineens verdwenen uit de actie (waarschijnlijk verkocht hij goed) en opgeschoten naar €12,99. Vind ik ook maar flauw hoor om dan €2,50 korting te geven, ik begrijp roninpacino perfect.
    Vergeet The Dark Knight Rises niet, van 19,99 nu 24,99

Pagina 20 van 47 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •