Pagina 46 van 47 EersteEerste ... 36424344454647 LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1166 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #1126

    Standaard

    Bedankt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #1127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Omdat er vodden zijn met PostNL en hun slaven arbeid. Je hebt vast wel op het nieuws vernomen dat ze vorige week invallen deden in depots in het Antwerpse en ook in West-Vlaanderen en daar meerdere inbreuken waren zoals o.a. minderjarigen aan het werk zetten. Op die manier kan bol.com natuurlijk de klant een ‘dienst’ doen door geen verzendkosten aan te rekenen.

    Trouwens pakketje van bol.com kwam deze week voor mij via Bpost binnen.
    De belangrijkste invloed van de dosering is dat deze de CMax en de AUC van het drugsprofiel beïnvloedt. Farmacokinetische studies van sildenafil tonen aan dat het snel wordt geabsorbeerd (30-120 minuten) met een biologische https://apotheek-nieuwe.com/ beschikbaarheid van 41% (25-63%) en voornamelijk wordt geëlimineerd door levermetabolisme via CYP3A4. De primaire metaboliet ontstaat door N-desmethylering van sildenafil en wordt zelf verder gemetaboliseerd. Het geneesmiddel heeft een halfwaardetijd van 4 uur.
    Laatst aangepast door serapes : 04-12-2022 om 01:16

  3. #1128

    Standaard

    Grrr, ontvang ik gisteren de steelbook van Pulp Fiction, komt deze beschadigd binnen (hij is verbogen). Ja, vind je het gek met die dunne envelop!
    Lekker, aangezien deze nu niet meer leverbaar is. Denk dat ik deze toch maar terug stuur dan, ik zie dat er binnenkort een standaard versie uitkomt die een beter cover heeft.

  4. #1129
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Veel UHD's voor 15 euro met als megadeal 2 voor 30???
    Nou, sommige zijn duurder en dus wel gunstig...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1130

    Standaard

    Bol.com groeit niet meer en schrapt 300 banen: ‘Webwinkel moet 225 miljoen euro bezuinigen’

    Webwinkel Bol.com moet de komende drie jaar flink bezuinigen, waarbij driehonderd banen verloren gaan; ongeveer 10 procent van het personeelsbestand. Dat zegt het bedrijf na een bericht van het Financieele Dagblad, dat een opname in handen heeft van een personeelsbijeenkomst. Volgens de krant gaat het om een bezuiniging van 225 miljoen euro, al wil het bedrijf dat niet bevestigen.

    Bron: ed.nl

  6. #1131

    Standaard

    Waarom is men bij bol.com daar zo verbaasd en in paniek over? Alle bedrijven denken maar dat ze ieder jaar meer winst moeten maken, maar dat is zo irreëel. Hoe erg is het nu om een jaartje wat minder winst te maken, zodat je volgend jaar weer beter kan presteren? Zolang je nog winst maakt is er toch niets aan de hand? Ik vind het echt geklaag om niets. Wel sneu voor al die medewerkers die hier de dupe van worden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #1132

    Standaard

    Raar geval:

    ik bestel bij Bol iets, dat door een andere partij dan Bol geleverd zou worden, maar wel onder de voorwaarden van Bol.
    Product komt aan maar blijkt niet zoals de omschrijving én niet zoals de foto's te zijn.
    Retour gezonden dus.

    Op het moment dat PostNL het pakket bezorgd is er niemand om het in ontvangst te nemen, dus gaat het naar een afhaalpunt.
    Na een paar dagen zie ik dat het nog steeds niet is opgehaald, dus ik mail de verkoper (via Bol). Diezelfde dag staat het aankoopbedrag weer op de rekening.

    Mooi, dit is afgehandeld. Dacht ik.
    Het pakket is na een week nog steeds niet opgehaald..... gisteren is het pakket retour afzender gegaan en vandaag komt de pakketbezorger het hier weer afleveren.

    Ik heb de verkoper weer gemaild, maar blijf het een aparte zaak vinden..... ik wil het uiteraard weer retour zenden, maar ga niks betalen. Voor de verkoper wordt het zo een dure grap met deze retourzendingen.

  8. #1133

    Standaard

    Waar zijn ze in godsnaam bij Bol mee bezig.

    Met grote letters SALE op de website.

    Avatar 4k + € 5,-
    Devotion 4k - Na 6 keer uitstellen + € 4 ,- (Na tijdelijke Select deal zelfs + € 8,-)
    Shazam Fury of the Gods 4K + € 6.95

    Eerst de gewone winkels kapotmaken, en nu 1 van de grootste concurrenten weg is, zijn ze wel erg fanatiek op onze portemonnee aan het jagen.
    Laatst aangepast door TifKag : 11-07-2023 om 17:06

  9. #1134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Waar zijn ze in godsnaam bij Bol mee bezig.

    Met grote letters SALE op de website.

    Avatar 4k + € 5,-
    Devotion 4k - Na 6 keer uitstellen + € 4 ,- (Na tijdelijke Select deal zelfs + € 8,-)
    Shazam Fury of the Gods 4K + € 6.95

    Eerst de gewone winkels kapotmaken, en nu 1 van de grootste concurrenten weg is, zijn ze wel erg fanatiek op onze portemonnee aan het jagen.
    En daarom bestellen verzamelaars heel veel in het buitenland. Shazam is bijvoorbeeld bij Amazon FR zo'n 34 euro inclusief verzending: https://www.amazon.fr/dp/B0BZWP21WC/...v_ov_lig_dp_it
    Laatst aangepast door tmvde : 11-07-2023 om 18:54

  10. #1135

    Standaard

    Dat was me ook al opgevallen. De serie van The Last of Us die binnenkort verschijnt is bijvoorbeeld € 11,- duurder nu.

  11. #1136

    Standaard

    + 40 euro voor Super Mario 4K.
    De exuberante prijsstijgingen hebben er bij mij toch voor gezorgd nog meer uit het buiteland te halen. Ik heb dan ook al een tijdje niets meer gekocht via Bol.

  12. #1137

    Standaard

    Bijzonder, Bol.com heeft nu een 2 voor 30 actie waarbij sommige producten los meer dan 30 euro kosten, daarvoor kun je dus door 2x dezelfde te bestellen goedkoper uit zijn, dan door deze los te kopen. Andere items zijn goedkoper dan 15 euro, dus daarbij loont de actie niet echt.

  13. #1138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bijzonder, Bol.com heeft nu een 2 voor 30 actie waarbij sommige producten los meer dan 30 euro kosten, daarvoor kun je dus door 2x dezelfde te bestellen goedkoper uit zijn, dan door deze los te kopen. Andere items zijn goedkoper dan 15 euro, dus daarbij loont de actie niet echt.
    helaas wordt de korting bij sommige titels in de lijst niet verrekend...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #1139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    helaas wordt de korting bij sommige titels in de lijst niet verrekend...

    ...en ook deze keer geen 4K titels in de 2 voor 30.

  15. #1140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bijzonder, Bol.com heeft nu een 2 voor 30 actie waarbij sommige producten los meer dan 30 euro kosten, daarvoor kun je dus door 2x dezelfde te bestellen goedkoper uit zijn, dan door deze los te kopen. Andere items zijn goedkoper dan 15 euro, dus daarbij loont de actie niet echt.

    Klopt helemaal niet van die actie wordt geen korting berekend.
    4 series in mijn mijn mandje gedaan en moet 93.24 betalen

    Ik heb contact gezocht met Bol hierover en ze gaan er wat aan doen.

  16. #1141

    Standaard

    ik heb al 3 dagen ruzie met bol hierover
    enige wat ik te horen krijg is dat het niet aan hen ligt en dat ik het bestelsysteem niet begrijp en dat het later in het bestelproces wel goed gaat

    daarna komen ze met vragen of het goed met me gaat en bloemetjes emoji's in teksten

    maar echte inhoudelijke reacties zijn er verder niet

  17. #1142

    Standaard

    Als je bij bol.com besteld heb je kans dat je pakketje nu per fiets Courier van Cycloon wordt gebracht.
    Het enige jammere hieraan is dat dan het pakket meestal later komt in de avond.

  18. #1143

    Standaard

    Ik zie dat op Bol.com diverse pre-orders niet meer te vinden zijn, zoals Wednesday, The Abyss, True Lies en Aliens. Ik weet niet of dit een foutje is of dat er wat anders aan de hand is.

  19. #1144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik zie dat op Bol.com diverse pre-orders niet meer te vinden zijn, zoals Wednesday, The Abyss, True Lies en Aliens. Ik weet niet of dit een foutje is of dat er wat anders aan de hand is.
    Als ik vanuit mijn bestelling van The Abyss naar het artikel klik, staat er bij The Abyss 'Niet leverbaar'. Vreemd.

  20. #1145

    Standaard

    Ze staan nu inderdaad alledrie op “Niet leverbaar”. Ik cancel m’n Amazon preorder nog maar niet…

  21. #1146

    Standaard

    De pre-orders zijn weer te zien.

  22. #1147

    Standaard

    Ik denk dat als je een dergelijke titel bij bol.com voorbestelt en hun gereserveerde 'voorraad' is op een gegeven moment op, dat je dan de melding "Niet leverbaar" krijgt. Bij Amazon werkt dat net zo. Dat wil dus helemaal niet zeggen dat jouw reservering niet uitgevoerd wordt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #1148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat als je een dergelijke titel bij bol.com voorbestelt en hun gereserveerde 'voorraad' is op een gegeven moment op, dat je dan de melding "Niet leverbaar" krijgt. Bij Amazon werkt dat net zo. Dat wil dus helemaal niet zeggen dat jouw reservering niet uitgevoerd wordt.
    Er was iets anders aan de hand, want eerst (en nu weer) bestond de lijst met te reserveren films uit zo'n 4 pagina's, maar gisterenavond was dat maar 4 titels. De rest van de titels waren niet meer te zien in de lijst met te reserveren films en ook niet te vinden als je de zoekfunctie gebruikte. Ik kan me niet voorstellen dat bij al die titels de voorraad op was. Ik denk dat het een storing of zoiets was waardoor de meeste te reserveren films even als zijnde niet meer leverbaar werden getoond.

  24. #1149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er was iets anders aan de hand, want eerst (en nu weer) bestond de lijst met te reserveren films uit zo'n 4 pagina's, maar gisterenavond was dat maar 4 titels. De rest van de titels waren niet meer te zien in de lijst met te reserveren films en ook niet te vinden als je de zoekfunctie gebruikte. Ik kan me niet voorstellen dat bij al die titels de voorraad op was. Ik denk dat het een storing of zoiets was waardoor de meeste te reserveren films even als zijnde niet meer leverbaar werden getoond.
    Dat zou ook kunnen. Ik heb dat ook wel eens gehad met de 2 voor 30 euro-acties bijv., dat opeens alle titels verdwenen waren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #1150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ze staan nu inderdaad alledrie op “Niet leverbaar”. Ik cancel m’n Amazon preorder nog maar niet…
    Ga je toch overstag ?

Pagina 46 van 47 EersteEerste ... 36424344454647 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •