Bij Bol.com gaan ze doodleuk op sommige Blu-rays wat eerst goedkoper zijn geweest nu ineens 5 euro meer voor gaan vragen.Ik ga uitwijken naar Free record shop als dit bedrijf zo doorgaat
Bij Bol.com gaan ze doodleuk op sommige Blu-rays wat eerst goedkoper zijn geweest nu ineens 5 euro meer voor gaan vragen.Ik ga uitwijken naar Free record shop als dit bedrijf zo doorgaat
Laatst aangepast door Vogeltje29 : 10-09-2008 om 11:13
Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)
bij bol.com lopen ze achter, Blu ray heeft geeneens een echte eigen sectie, alleen maar een categorie. en ze zijn duur voor blu ray's maarja...bij de FRs en Vanleest kan ik niet met acceptgiro betalen, en krijg ik altijd ongesleade/beschadigde discs.+ hun administratie is zwaaaaaar kl*te.
Voor Bol bestond er al een thread in dit subforum: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=32190
Sorry,misschien staat ie al eerder op deze discussies forum maar via zoekmachine kan ik ze niet vinden.
Bol.com heeft de laatste tijd veel kuren gehad en nu nog steeds ontzettend veel storingen waarvan ik de bestellingen niet eens kan annuleren.
Misschien houdt Bol.com niet meer goed bij en is ook met de tijd mee de laatste tijd.
Ten tweede:Ze vragen voor blu-rays wel erg belachelijke prijzen voor 35 euro's voor een nieuwe film terwijl bij Free record shop tussen 20 tot 29,99 zitten dus denk ik maar uitwijken naar Free record shop.
Je hebt het andere topic zelf geopend
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=63126
Ik zie, dat Bol.com ook weer de site wat heeft veranderd.
bol heeft inderdaad de site aangepast
niet ten goede
eerst een aparte dir voor de blu ray
nu niet meer
en dan nog ff gauw de prijzen omhoog doen...
mad max 2....12,99
en nu!!! 22,99:sad:
toppunt!!
Mailtje gestuurd dat bol.com heel goed bezig was geweest om hun klant kwijt te raken door gesjoemel op de website.
ze reageren geeneens.
Ik had er vd week als trouwe klant inkt besteld, is dat zonder pardon geanuleerd.
Pluspunt:Blu-rays worden 5 tot 10 euro goedkoper,keuze uit meer dan 780 films.
Minpunt: HD-DVD's zijn helaas goed verstopt dus Bol.com vindt vast niet belangrijk dat er behoorlijk wat hd-dvd's kwijt moeten raken!
Laatst aangepast door Vogeltje29 : 30-09-2008 om 15:58
Import DVD's moet je ook niet bij Bol.com kopen, maar bij buitenlandse websites.
dit is voor het eerst dat ik problemen heb met bol.com:
ik heb 6 BR titels besteld in de actie 3 voor €50, waaronder Die Hard 4.0; normaal verwacht je dat je €100 moet betalen + €1.95 verzendkosten; Die Hard 4.0 kost echter €27.99 i.p.v. €24.99 (zoals de meeste titels) en ik moest €104.95 betalen; oke kan ik mee leven
kreeg een bevestigindmail met daarin netjes de bestelde titels vermeld en het betaalde bedrag:
kreeg ik een dag later een factuur mail met een ander bedrag; €129.29; dus slechts 1x korting
meerdere keren gebeld en mail gestuurd en nog steeds niet geregeld; heb het pakket inmiddels binnen maar heb geen zin om het terug te sturen
klantenservice bij bol.com is traag en werkt langs elkaar heen: heb inmiddels 3x uit moeten leggen via mail hoe het zit maar of ze zeggen dat het mijn fout is (Die Hard 4.0 hoort niet bij de actie) of ik moet weer m'n gegevens opsturen......
net weer een mail gestuurd, afwachten maar.....
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Als Die Hard 4.0 (en de andere vier titels die erbij staan met een lagere of hogere prijs dan € 24,99) in de lijst staat (en dat staat hij) dan is het overduidelijk de fout van Bol.com. Zij moeten de lijst aanpassen als alleen titels van € 24,99 tot de actie behoren. Mocht Bol.com volhouden dat het jou fout is zou ik Kassa of Tros Rader inschakelen.
De Sony BDP-350 die ik binnenkort wilde bestellen bij bol.com is ineens 20 euro duurder :S
TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach
met een vriend de nieuwe pes voor de ps3 besteld, netjes de dag erna pakketje bij de post. joepie de pes voor de xbox. maar weer opnieuw besteld
heel weekend nu zonder pes
"If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
~James Dean
Ja nu ik het nalees kan ik me voorstellen ja dat het niet helemaal te begrijpen is.
Maar zoals Aloys het gelezen heeft,zo is het ook bedoelt