Pagina 46 van 46 EersteEerste ... 364243444546
De resultaten 1.126 tot 1.131 van 1131 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

Standaard

Bedankt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

Wat ik gezien heb

Mijn collectie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Omdat er vodden zijn met PostNL en hun slaven arbeid. Je hebt vast wel op het nieuws vernomen dat ze vorige week invallen deden in depots in het Antwerpse en ook in West-Vlaanderen en daar meerdere inbreuken waren zoals o.a. minderjarigen aan het werk zetten. Op die manier kan bol.com natuurlijk de klant een ‘dienst’ doen door geen verzendkosten aan te rekenen.

Trouwens pakketje van bol.com kwam deze week voor mij via Bpost binnen.
    De belangrijkste invloed van de dosering is dat deze de CMax en de AUC van het drugsprofiel beïnvloedt. Farmacokinetische studies van sildenafil tonen aan dat het snel wordt geabsorbeerd (30-120 minuten) met een biologische https://apotheek-nieuwe.com/ beschikbaarheid van 41% (25-63%) en voornamelijk wordt geëlimineerd door levermetabolisme via CYP3A4. De primaire metaboliet ontstaat door N-desmethylering van sildenafil en wordt zelf verder gemetaboliseerd. Het geneesmiddel heeft een halfwaardetijd van 4 uur.
    Laatst aangepast door serapes : 04-12-2022 om 01:16

Standaard

Grrr, ontvang ik gisteren de steelbook van Pulp Fiction, komt deze beschadigd binnen (hij is verbogen). Ja, vind je het gek met die dunne envelop!
    Lekker, aangezien deze nu niet meer leverbaar is. Denk dat ik deze toch maar terug stuur dan, ik zie dat er binnenkort een standaard versie uitkomt die een beter cover heeft.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Veel UHD's voor 15 euro met als megadeal 2 voor 30???
    Nou, sommige zijn duurder en dus wel gunstig...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Mediabox Next x2, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS4 Pro, Samsung Z Fold3, Samsung Galaxy Tab S7 Plus.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

Bol.com groeit niet meer en schrapt 300 banen: ‘Webwinkel moet 225 miljoen euro bezuinigen’

Webwinkel Bol.com moet de komende drie jaar flink bezuinigen, waarbij driehonderd banen verloren gaan; ongeveer 10 procent van het personeelsbestand. Dat zegt het bedrijf na een bericht van het Financieele Dagblad, dat een opname in handen heeft van een personeelsbijeenkomst. Volgens de krant gaat het om een bezuiniging van 225 miljoen euro, al wil het bedrijf dat niet bevestigen.

Bron: ed.nl

Standaard

Waarom is men bij bol.com daar zo verbaasd en in paniek over? Alle bedrijven denken maar dat ze ieder jaar meer winst moeten maken, maar dat is zo irreëel. Hoe erg is het nu om een jaartje wat minder winst te maken, zodat je volgend jaar weer beter kan presteren? Zolang je nog winst maakt is er toch niets aan de hand? Ik vind het echt geklaag om niets. Wel sneu voor al die medewerkers die hier de dupe van worden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Pagina 46 van 46 EersteEerste ... 364243444546

Instellingen bij het plaatsen van berichten