Pagina 8 van 47 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Hebben jullie al een code ontvangen?

    Zojuist heb ik de code mogen ontvangen.
    Ik heb de code meteen ingevoerd bij BOL om te zien of de waarde klopt.
    - De "voucher" die ik heb gekregen heeft een waarde van 20 euro.
    - De vervaldatum is 01-01-2015.
    - De cadeaubon heeft de naam "Geen NL boeken", deze waren ook uitgesloten bij deze actie.

    Deze actie (betaal 10 euro en krijg een BOL-bon van 20 euro) is vandaag ook nog geldig. Wanneer je 3 vrienden weet te vinden, die ook met deze actie meedoen, krijg je de 10 euro terug.
    Dus via onderstaande link kun je 'm ook bestellen:

    https://share.livingsocial.com/deals...p&rpi=40751924
    Laatst aangepast door Aruba75 : 15-12-2011 om 18:58

  2. #177

    Standaard

    Ik vertrouw het ook voor geen meter. Die datum van 14-12 komt wel erg vaak terug....

  3. #178

    Standaard

    Thanks voor je reply! Hoe heb je de code ontvangen per mail of bij inloggen?

  4. #179

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Thanks voor je reply! Hoe heb je de code ontvangen per mail of bij inloggen?
    Bij inloggen zie je de code

  5. #180

    Standaard

    Ik kan de code niet gebruiken.
    Er staat steeds dat de code ongeldig is.
    Ik denk dat ik het fout invoer. Wat moet je precies kopiëren en plakken?

    Edit:
    Het is inmiddels gelukt
    Laatst aangepast door roninpacino : 15-12-2011 om 17:35

  6. #181

    Standaard

    Ergens in de voorwaarden stond dat de waarde van de bon in z'n geheel besteed dient te worden. Ook zou de bon vóór de kerstdagen gebruikt moeten worden...
    Ik kan hierbij bevestigen dat dit niet zo is.
    Het restbedrag blijft gewoon op je persoonlijke BOL-account staan en de totale waarde of restbedrag van de cadeaubon is tot 2015 geldig.

    De helpdesk van "Living Social" is overigens te mail op het volgende mailadres: nl.help@livingsocial.com

    De actie loopt nog zo'n 9 uur. Hier de directe link:

    https://share.livingsocial.com/deals...p&rpi=40751924

  7. #182

    Standaard

    Degene die het niet vertrouw(d)en, konden ook gewoon bij bol zelf kijken, of specifieker bij billie, de virtuele assistent .
    Als je daar livingsocial intikt, krijg je het volgende antwoord:

    Billie zegt:Bol.com en LivingSocial doen samen op 14 december 2011 een leuke 24-uurs deal. Als u via LivingSocial voor € 10,- een bol.com cadeaubon koopt, krijgt u € 20,- tegoed. U kunt de cadeaubon vervolgens bij bol.com besteden aan muziek, films, games, speelgoed, elektronica, computerartikelen en Internationale boeken (deze actie is niet geldig op Nederlandse boeken en 2ehands artikelen). Meer informatie over deze deal vindt u op www.livingsocial.com. Kan ik u nog ergens anders mee helpen?

  8. #183

    Standaard

    Heb er ook maar een aangeschaft weet alleen niet meer via welke link, had er meerdere openstaan, krijg nu zelf ook een bevestiging met een link, deze dus, gaat denk ik nu niet meer lukken maar toch... : https://share.livingsocial.com/deals...p&rpi=40788248

    Maar hoe gaat dat eigenlijk dan verder als er drie via jouw link aangekocht hebben? krijg je je via ideal of creditcard betaalde 10 euro teruggestort?

  9. #184

    Standaard

    Kunnen we nu stoppen met die eigen links plaatsen? De actie is gelukkig afgelopen.....

  10. #185
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kunnen we nu stoppen met die eigen links plaatsen? De actie is gelukkig afgelopen.....
    Inderdaad, en de meeste hier zijn dan nog zo smerig om hun link te posten en hem te vermelden als 'standaard link'...

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Inderdaad, en de meeste hier zijn dan nog zo smerig om hun link te posten en hem te vermelden als 'standaard link'...
    Dat stond mij inderdaad nog het meeste tegen .

  12. #187

    Standaard

    Wat boeit dat ? Ik vond de site wel "eigenaardig" maar heb de bon kunnen gebruiken bij bol.com dus ben tevreden.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Wat boeit dat ? Ik vond de site wel "eigenaardig" maar heb de bon kunnen gebruiken bij bol.com dus ben tevreden.
    Dat "boeit" veel. Als je je eigen link plaatst, wees dan zo eerlijk om wat erbij te zetten. Heb je gezien hoeveel mensen op een gegeven moment achter ekaar hun eigen link plaatsten. Dat boeit.

  14. #189

    Standaard

    Nou en ? jij kan dan nog steeds een mooie coupon kopen.

    Lekker belangrijk dat iemand anders daar dan , misschien, zelf gratis een bon mee verdient.
    Ik heb nu ik het zo zie ook op andermans link geklikt, so what. ik heb toch mooi voor slechts een tientje 20 euro een bol.com coupon kunnen kopen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  15. #190

    Standaard

    Zucht...wat is er mis mee om even te vermelden dat jijzelf er ook mee geholpen bent?

    Het is gewoon een affiliatelink, en ik weet niet hoeveel ervaring jij hebt op forums, maar bij de meeste hebben ze daar een gruwelijke hekel aan. Plaats er maar eens eentje zonder het te zeggen op avforums, kijken wat voor reacties je krijgt.

  16. #191

    Standaard

    Je kan me nog steeds geen goed beargumenteerde reden geven waarom het een probleem is.

    Jij word er toch niet door benadeelt of wel soms?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Je kan me nog steeds geen goed beargumenteerde reden geven waarom het een probleem is.

    Jij word er toch niet door benadeelt of wel soms?
    Snap wel waar rogue vandaan komt, spits even door Aruba75's recente postgeschiedenis en elke bericht wordt schaamteloos afgesloten met een 'zogenaamde' directe link.

    't Leest gewoon een beetje smiechterig, om het maar even te omschrijven.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Je kan me nog steeds geen goed beargumenteerde reden geven waarom het een probleem is.

    Jij word er toch niet door benadeelt of wel soms?
    Heb je wel mijn posts gelezen? Ik begin nu toch te twijfelen.
    Je snapt niet wat een affiliatelink is. Nu ga je het snel opzoeken natuurlijk, en doe je net alsof je het wel wist .

    Het is geen echt probleem, het is gewoon niet netjes. Een beetje geniepig. Je helpt eigenlijk jezelf, terwijl je voordoet dat je iemand anders helpt.
    Al die posts die volgden na de eerste met een (eigen) link, hadden alleen de bedoeling om zichzelf te helpen, en niet onze medeforummers.

  19. #194

    Standaard

    Hmmm...dit vind ik toch wel een probleem vormen; dit soort members. Van mij mag het forumbeheer zich hier best over buigen; want nu is het een "onschuldige" link waar je een kortingsbon kan krijgen, maar wat komt hierna? Piramidenspellen? Groupon-achtige kortingsacties? Daar is dit forum niet voor vind ik. En er wordt er door een paar wel heel makkelijk over gedaan, terwijl ze willens en wetens links plaatsen om er zelf beter van te worden. Ze benadelen mensen (nog) niet maar ik vertrouw dit voor geen meter. Gelukkig heb ik deze acties niet gedaan, welke korting dan ook. Ik hou totaal niet van dit geniepige en achterbakse gedoe.

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Hmmm...dit vind ik toch wel een probleem vormen; dit soort members. Van mij mag het forumbeheer zich hier best over buigen; want nu is het een "onschuldige" link waar je een kortingsbon kan krijgen, maar wat komt hierna? Piramidenspellen? Groupon-achtige kortingsacties? Daar is dit forum niet voor vind ik. En er wordt er door een paar wel heel makkelijk over gedaan, terwijl ze willens en wetens links plaatsen om er zelf beter van te worden. Ze benadelen mensen (nog) niet maar ik vertrouw dit voor geen meter. Gelukkig heb ik deze acties niet gedaan, welke korting dan ook. Ik hou totaal niet van dit geniepige en achterbakse gedoe.
    Ik vind het ook een beetje triest.
    Ik vind het echt geen probleem om iemand te helpen, maar sommige verkondigen hun link alsof dat de enige juiste link is en dat vooral ik er beter van wordt.

    Maar ja, ik heb er uiteindelijk wel wat aan gehad.
    Ik had het liever anders gezien.

    --

    Wat mij wel opvalt is dat er opeens heel wat mensen een link plaatsen. De meesten van hen heb ik nog nooit gezien of ze zijn gewoon bijna nooit actief.

    Is jullie dat ook opgevallen?
    Laatst aangepast door roninpacino : 19-12-2011 om 16:01

  21. #196

    Standaard

    "Gratis verzending op het complete assortiment" roept bol.com in deze periode, om daar vervolgens in de kleine lettertjes op een onopvallende plaats aan toe te voegen dat dit pas vanaf een minimale besteding van 20 euro geldt. Zielig!

  22. #197

    Standaard

    Donderdag om 21u00 een accesoire besteld voor mijn receiver - er stond "voor 21u30 besteld, morgen in huis".

    En effectief... op vrijdagavond stond TNT hier al met het pakje, verstuurd vanuit Utrecht!

    Straf... ik weet dat jullie Nederlanders zulke service gewend zijn, maar naar Belgische normen is dat echt wel straf! Aanrader!

  23. #198

    Standaard

    Heeft iemand een code voor gratis verzending?

  24. #199

    Standaard

    Ik kreeg vandaag een betalingsherinnering over een artikel dat ik al retour heb gestuurd, wat ook in mijn account staat.

    Lekker weer van Bol.com

  25. #200

    Standaard

    Ik heb nog nooit problemen gehad met Boll.com. Alleen zijn ze soms wat duur, ik vergelijk de prijzen dan met cosmox en dvdoutlet, wie de beste aanbieding heeft daar koop ik.

Pagina 8 van 47 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •