Pagina 45 van 47 EersteEerste ... 3541424344454647 LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1166 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #1101

    Standaard

    Even iets anders, ebooks. Doet de volgende actie bij jullie het wel: https://www.bol.com/nl/ra/tot-50-kor...t___4100001269.

    Ik zie geen korting in de winkelmand verschijnen.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 28-07-2020 om 17:43
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #1102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Even iets anders, ebooks. Doet de volgende actie bij jullie het wel: https://www.bol.com/nl/ra/tot-50-kor...t___4100001269.

    Ik zie geen korting in de winkelmand verschijnen.
    Zo te zien geldt het niet voor alle boeken. Als er korting op zit dan staat het er in het dikgedrukt bij hoeveel procent je bespaart.

    Zie dit boek bv: https://www.bol.com/nl/p/doggerland-...7.ProductTitle

  3. #1103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zo te zien geldt het niet voor alle boeken. Als er korting op zit dan staat het er in het dikgedrukt bij hoeveel procent je bespaart.

    Zie dit boek bv: https://www.bol.com/nl/p/doggerland-...7.ProductTitle
    Klopt, maar die dikgedrukte korting wordt dus niet berekend. Heb bol daarover al gisteren bericht, maar nog steeds werkt het daar niet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #1104

  5. #1105

    Standaard

    Nieuws over Bol gedurende lockdown: https://retailtrends.nl/news/62852/b...met-adverteren

    Dus als je wat bestelt, kan het wat langer gaan duren of onbestelbaar.

  6. #1106

    Standaard

    Zojuist wat 4K Blu-ray's besteld bij Bol.com. Krijg ik naast de orderbevestigingsmail, ook een mailtje namens Budbee met betrekking tot Bol.

    Kijk ik van op, want van dat hele Budbee heb ik nog nooit gehoord, jullie wel?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-08-2021 om 11:58

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zojuist wat 4K Blu-ray's besteld bij Bol.com. Krijg ik naast de orderbevestigingsmail, ook een mailtje namens Budbee met betrekking tot Bol.

    Kijk ik vanop, want van dat hele Budbee heb ik nog nooit gehoord, jullie wel?
    Effe googelen, is bezorgdienst.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #1108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zojuist wat 4K Blu-ray's besteld bij Bol.com. Krijg ik naast de orderbevestigingsmail, ook een mailtje namens Budbee met betrekking tot Bol.

    Kijk ik vanop, want van dat hele Budbee heb ik nog nooit gehoord, jullie wel?
    Budbee is een nieuwe bezorgdienst die zich hoofdzakelijk richt op dezelfde dag bezorgen en avondbezorging. (alleen in bepaalde regio's).
    De bestaande diensten (PostNL en Red je Pakketje blijven ook bestaan)

    En nee, ik heb geen banden met Bol.

    Net met Bol gesproken ivm een bestelling die onderweg is, en heb het meteen even gevraagd

  9. #1109

    Standaard

    Thnxs voor de reacties .

    Ik bestel al jaren bij Bol.com, en deze naam was nog nooit eerder voorbij gekomen hier, dus vandaar dat ik dacht wat is dit?.

    Overigens vind ik Red mijn Pakketje wel een erg rare naam voor een bezorgdienst, maar goed, dat is hun keuze om hun bedrijf zo te noemen.

  10. #1110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Overigens vind ik Red mijn Pakketje wel een erg rare naam voor een bezorgdienst, maar goed, dat is hun keuze om hun bedrijf zo te noemen.
    Misschien een rare naam, maar ik heb tot op heden zeer goede ervaringen met deze bezorgdienst.

  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Misschien een rare naam, maar ik heb tot op heden zeer goede ervaringen met deze bezorgdienst.
    Die heb ik ook hoor Frank. Hebben een betere werkwijze en service dan Postnl. Dus ben blij dat Bol.com daar zaken mee doet. En dan mogen ze van mij afscheid nemen van Postnl.

  12. #1112

    Standaard

    Er is een hick-up bij de 3 voor 35 actie van BOL voor de UHD's.
    Via mijn smartphone zie ik ook Jaws in de lijst staan, echter bij het afronden van het bedrag is het toch de volle pot te betalen.
    Jaws staat via de PC niet in de lijst van de 3 voor 35 actie.

  13. #1113

    Standaard

    Vandaag weer 260 titels in de 3 voor 35 actie voor 4k UHD.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Vandaag weer 260 titels in de 3 voor 35 actie voor 4k UHD.
    Ik zie er maar 9. Als ik klik op de zie alle titels in deze actie, krijg ik er maar 9 te zien.

  15. #1115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik zie er maar 9. Als ik klik op de zie alle titels in deze actie, krijg ik er maar 9 te zien.
    Inderdaad vreemd, ja, bij mij zijn het er 12, maar dat wisselt van uur tot uur. Of het is een Black Friday-actie die afgelopen is, of men bereidt zich voor op Cyber Monday, of er zit gewoon een fout in de websoftware. Het onhandige van acties op bol.com is dat er nooit bij staat van wanneer tot wanneer ze lopen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #1116

    Standaard

    Ook drie titel uit deze serie besteld maar de derde moet nog komen en van de eerste 2 verzonden was er een de verkeerde: een PS4 game. Uiteindelijk na contact met de klantenservice nu de goede ontvangen.

  17. #1117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Inderdaad vreemd, ja, bij mij zijn het er 12, maar dat wisselt van uur tot uur. Of het is een Black Friday-actie die afgelopen is, of men bereidt zich voor op Cyber Monday, of er zit gewoon een fout in de websoftware. Het onhandige van acties op bol.com is dat er nooit bij staat van wanneer tot wanneer ze lopen.
    Was een fout, laatste dag was het weer 300.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #1118

    Standaard

    Sinds wanneer laat bol leveringen doen naar afhaalbrievenbussen in de carrefour? Ik ben op dit moment in duitsland en ik kan het niet op tijd afhalen. Het is een pakket dat perfect past in de brievenbus. Het zal dus worden teruggestuurd naar bol, die het op hun beurt weer mogen verzenden naar mij. Dus ik vraag me af waarom in dit geval, wat ze anders nooit doen, gekozen hebben voor een afhaalpunt?

  19. #1119
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Omdat er vodden zijn met PostNL en hun slaven arbeid. Je hebt vast wel op het nieuws vernomen dat ze vorige week invallen deden in depots in het Antwerpse en ook in West-Vlaanderen en daar meerdere inbreuken waren zoals o.a. minderjarigen aan het werk zetten. Op die manier kan bol.com natuurlijk de klant een ‘dienst’ doen door geen verzendkosten aan te rekenen.

    Trouwens pakketje van bol.com kwam deze week voor mij via Bpost binnen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #1120

    Standaard

    Dat is het rare eraan. Mijn pakje kwam ook via bpost en toch werd er beslist om het in een afhaalbrievenbus te steken.

  21. #1121

    Standaard

    Tip, als je niet die erg hoge Bol.com prijzen wil betalen kijk dan op Amazon Fr.
    Dan kun je 10 euro of meer besparen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    No Time to Die krijgt als laatste James Bond-film van acteur Daniel Craig een sublieme UHD-uitgave in een mooie Steelbook.

    https://allesoverfilm.nl/recensies/6...hier de review
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #1122

    Standaard

    Bol.com verhoogt abonnementsprijs Select met 20 procent

    Bron: tweakers.net https://tweakers.net/nieuws/198814/b...0-procent.html

  23. #1123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bol.com verhoogt abonnementsprijs Select met 20 procent

    Bron: tweakers.net https://tweakers.net/nieuws/198814/b...0-procent.html
    Van € 9,99 per jaar naar € 11,99 per jaar. Nou daar gaan we ook niet dood aan!

  24. #1124

    Standaard

    Nee, ik kan daar ook niet wakker van liggen. Het heeft me de afgelopen jaren zo'n 135 euro bespaard, nog even los van de andere, niet in geld uit te drukken voordelen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #1125

    Standaard

    Een tip voor forumleden die nog een fikse voorraad Air Miles-punten hebben en niet weten wat ze daarmee moeten doen: je kunt hiermee ook (digitale) bol.com cadeaukaarten aanschaffen. 1000 Air Miles inwisselen voor een cadeaubon van 5 euro t/m 5000 Air Miles voor een cadeaubon van 25 euro. Voor meer informatie, kijk op de Air Miles-website. De cadeaubon ontvang je per e-mail als een opwaardeercode met een pincode, die je vervolgens in je bol.com account moet toevoegen / activeren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 45 van 47 EersteEerste ... 3541424344454647 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •