Pagina 30 van 47 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #726

    Standaard

    Nou, ik geloof dat ik Bol ook van mijn lijst van betrouwbare leveranciers kan afstrepen.

    Dinsdagavond een dvd besteld. Levertijd zou 1-2 werkdagen zijn. Verjaardagscadeau voor iemand die zaterdag jarig is, dus dan zou ik de film al binnen moeten hebben. Post komt altijd 's ochtends hier, maar er zat vandaag nog niets in de bus. Bestelstatus op Bol geeft na 3 dagen nog steeds aan: wordt verwerkt. Klantenservice wist me ook niks te vertellen waarom het zo lang duurt. Prutsers.

  2. #727

    Standaard

    Ik bestel al heel lang niets meer bij bol.com. Een paar slechte ervaringen gehad de laatste tijd.

    Bestel veel bij http://www.cosmox.nl/ en dat gaat prima. Ook amazon.co.uk is een prima besteladres.

  3. #728

    Standaard

    Amazon.co.uk is inderdaad altijd snel en goed geleverd, alleen zul je altijd zien nu zit ik al een week te wachten op "the Hobbit" altijd twee dagen na verzending binnen behalve nu . Bol.com al twee keer te laat en beschadigd aangekomen de laatste keren.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Amazon.co.uk is inderdaad altijd snel en goed geleverd, alleen zul je altijd zien nu zit ik al een week te wachten op "the Hobbit" altijd twee dagen na verzending binnen behalve nu . Bol.com al twee keer te laat en beschadigd aangekomen de laatste keren.
    Is je bestelling bij Bol wel tijdig verzonden? Dan kan de vertraging c.q. beschadiging ook nog door Post NL komen.

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Nou, ik geloof dat ik Bol ook van mijn lijst van betrouwbare leveranciers kan afstrepen.

    Dinsdagavond een dvd besteld. Levertijd zou 1-2 werkdagen zijn. Verjaardagscadeau voor iemand die zaterdag jarig is, dus dan zou ik de film al binnen moeten hebben. Post komt altijd 's ochtends hier, maar er zat vandaag nog niets in de bus. Bestelstatus op Bol geeft na 3 dagen nog steeds aan: wordt verwerkt. Klantenservice wist me ook niks te vertellen waarom het zo lang duurt. Prutsers.
    Als er bij een product een levertijd vermeld staat dan moet je dat bij dit soort bedrijven altijd een beetje ruim zien. Het is een indicatie. Zij hebben het product kennelijk niet in voorraad en moeten het dan bij een andere leverancier halen. Soms lukt dat snel, soms duurt dat wat langer, en het gebeurt ook wel eens dat het niet lukt (of niet voor de prijs waarvoor zij dat aanbieden) en dat je een bericht krijgt dat ze het niet kunnen leveren. Alleen van producten waar bij staat "Voor 22.00 uur besteld, de volgende (werk)dag bezorgd" kun/mag je ervan uit gaan dat dat ook gebeurt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als er bij een product een levertijd vermeld staat dan moet je dat bij dit soort bedrijven altijd een beetje ruim zien. Het is een indicatie. Zij hebben het product kennelijk niet in voorraad en moeten het dan bij een andere leverancier halen. Soms lukt dat snel, soms duurt dat wat langer, en het gebeurt ook wel eens dat het niet lukt (of niet voor de prijs waarvoor zij dat aanbieden) en dat je een bericht krijgt dat ze het niet kunnen leveren. Alleen van producten waar bij staat "Voor 22.00 uur besteld, de volgende (werk)dag bezorgd" kun/mag je ervan uit gaan dat dat ook gebeurt.
    Dat vind ik dus onzin. Bol hanteert 1-2 werkdagen, maar ook 5-6 werkdagen, ze maken dus zelf een duidelijk onderscheid en dus moet de klant er vanuit kunnen gaan dat iets op tijd geleverd moet kunnen worden. Overigens gebeurt het ook vaak genoeg dat ze de 'voor 22u besteld, volgende dag in huis' niet halen om onverklaarbare redenen; ik vind dat op den duur misleiding van de klant.

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat vind ik dus onzin. Bol hanteert 1-2 werkdagen, maar ook 5-6 werkdagen, ze maken dus zelf een duidelijk onderscheid en dus moet de klant er vanuit kunnen gaan dat iets op tijd geleverd moet kunnen worden. Overigens gebeurt het ook vaak genoeg dat ze de 'voor 22u besteld, volgende dag in huis' niet halen om onverklaarbare redenen; ik vind dat op den duur misleiding van de klant.
    Mee eens ja, soms geven ze Post.nl ook de schuld terwijl ze het zelf pas na een dag verzenden. Heel irritant.

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat vind ik dus onzin. Bol hanteert 1-2 werkdagen, maar ook 5-6 werkdagen, ze maken dus zelf een duidelijk onderscheid en dus moet de klant er vanuit kunnen gaan dat iets op tijd geleverd moet kunnen worden. Overigens gebeurt het ook vaak genoeg dat ze de 'voor 22u besteld, volgende dag in huis' niet halen om onverklaarbare redenen; ik vind dat op den duur misleiding van de klant.
    Met dat laatste heb je een punt, want dat is een harde garantie. Als er levertijden vermeld staan blijf ik erbij dat je daaraan geen rechten kunt ontlenen. Dus als je per se iets voor een bepaalde datum in huis wilt hebben, dan moet je oppassen met producten waar een levertijd aan zit. Soms valt die mee (vaak bij Wehkamp maak ik dat mee), maar het valt ook wel eens tegen. Aangezien de meeste producten die ik bij webwinkels bestel voor mijzelf/onszelf zijn, maak ik me daar niet zo druk om.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Met dat laatste heb je een punt, want dat is een harde garantie. Als er levertijden vermeld staan blijf ik erbij dat je daaraan geen rechten kunt ontlenen. Dus als je per se iets voor een bepaalde datum in huis wilt hebben, dan moet je oppassen met producten waar een levertijd aan zit. Soms valt die mee (vaak bij Wehkamp maak ik dat mee), maar het valt ook wel eens tegen. Aangezien de meeste producten die ik bij webwinkels bestel voor mijzelf/onszelf zijn, maak ik me daar niet zo druk om.
    Heel raar dat je 'voor 22u besteld... 'een harde garantie vindt en '5-6 werkdagen' niet. Je mag gewoon verwachten dat als er levertijden vermeldt worden dat deze grotendeels overeenkomen met de werkelijkheid, dat je er zelf niet vanuit gaat is weer een heel ander verhaal(krijg je iig geen teleurstellingen en zo).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heel raar dat je 'voor 22u besteld... 'een harde garantie vindt en '5-6 werkdagen' niet. Je mag gewoon verwachten dat als er levertijden vermeldt worden dat deze grotendeels overeenkomen met de werkelijkheid, dat je er zelf niet vanuit gaat is weer een heel ander verhaal(krijg je iig geen teleurstellingen en zo).
    Voor 22u lijkt me hard aangezien ze dit dan wel op voorraad hebben. 5-6 werkdagen betekent niet op voorraad. Dan zijn ze afhankelijk van de leverancier. En dan is die 5-6 dagen of gebaseerd op basis van oude ervaringen of op basis van info van de leverancier. M.i. blijft het bij beide een inschatting. Ook die leverancier kan vertraging hebben. Als ik zelf zo'n produkt koop, reken ik nooit op die termijn. Dan wacht ik wel af totdat hij komt. Het is wel zo dat een 5-6 dagen geen 3 weken moeten worden. Maar een uitloop tot 1,5 week kan gebeuren.

  11. #736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Voor 22u lijkt me hard aangezien ze dit dan wel op voorraad hebben. 5-6 werkdagen betekent niet op voorraad. Dan zijn ze afhankelijk van de leverancier. En dan is die 5-6 dagen of gebaseerd op basis van oude ervaringen of op basis van info van de leverancier. M.i. blijft het bij beide een inschatting. Ook die leverancier kan vertraging hebben. Als ik zelf zo'n produkt koop, reken ik nooit op die termijn. Dan wacht ik wel af totdat hij komt. Het is wel zo dat een 5-6 dagen geen 3 weken moeten worden. Maar een uitloop tot 1,5 week kan gebeuren.
    Nee dat kan niet, dan moet je als levertijd 7-14 dagen vermelden of iets dergelijks.

    Levertijd is levertijd.

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Nee dat kan niet, dan moet je als levertijd 7-14 dagen vermelden of iets dergelijks.

    Levertijd is levertijd.
    Inderdaad, dat je er zelf van uit gaat is mooi, maar bedrijven moeten geen dingen plaatsen die ze, op een enkel incident na, niet waar kunnen maken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #738

    Standaard

    Kan ook aan je postbode enzo liggen.
    Ik heb regelmatig als.ik iets krijg qua poster materiaal dat het bij mij 2 of 3 dagen langer duurt dan bij een vriend van mij terwijl het tegelijk word verzonde

  14. #739

    Standaard

    Onderzoek Consumentenbond naar prijzen aanbiedingen speelgoed: http://www.consumentenbond.nl/actuee...elgoedwinkels/

    Het gaat hier om speelgoed maar dat zal waarschijnlijk ook elders gebeuren. In ieder geval heeft o.a. Bol de roe gekregen. V&D bleek niet te misleiden. Ik kijk persoonlijk nooit naar de voor-prijs maar alleen naar de aanbiedingsprijs. Als dat elders niet lager is, neem ik de 'aanbieding' wel af.

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Onderzoek Consumentenbond naar prijzen aanbiedingen speelgoed: http://www.consumentenbond.nl/actuee...elgoedwinkels/

    Het gaat hier om speelgoed maar dat zal waarschijnlijk ook elders gebeuren. In ieder geval heeft o.a. Bol de roe gekregen. V&D bleek niet te misleiden. Ik kijk persoonlijk nooit naar de voor-prijs maar alleen naar de aanbiedingsprijs. Als dat elders niet lager is, neem ik de 'aanbieding' wel af.
    Ach met Sinterklaas betaal je altijd meer voor speelgoed. Voor Moederdag betaal je ook meer voor bloemen.

    Gewoon speelgoed in juli kopen dus, scheelt je heel wat euro's.

  16. #741

    Standaard

    Leuke misleidende info: http://www.bol.com/nl/p/toen-was-gel...0000015480494/

    Er staat dat het exclusief bij Bol te verkrijgen is. Maar een soortgelijke box is elders ook te krijgen en staat bij Blokker zelfs in de aanbieding voor aanzienlijk minder.

  17. #742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Leuke misleidende info: http://www.bol.com/nl/p/toen-was-gel...0000015480494/

    Er staat dat het exclusief bij Bol te verkrijgen is. Maar een soortgelijke box is elders ook te krijgen en staat bij Blokker zelfs in de aanbieding voor aanzienlijk minder.
    Klopt, net geen 65 euro idd

  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klopt, net geen 65 euro idd
    Misschien zonder CD, dan zou de aanbieding wel kloppen, dat hij uniek is bij Bol.com

  19. #744

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Misschien zonder CD, dan zou de aanbieding wel kloppen, dat hij uniek is bij Bol.com
    Dat zou het kunnen zijn maar dan moeten ze de tekst aanpassen. Zoals het nu staat, lijkt het exclusieve op de gehele box te slaan.

  20. #745

    Standaard

    Mwah.. het setje is dus blijkbaar wel exclusief dus de info klopt gewoon. Wel duur voor een ''gratis'' cd zoals op het 2e plaatje staat.

  21. #746

    Standaard

    Ik blijf het afrondingsysteem bij Bol.com vreemd vinden..vooral om 1 cent:



    Bestel nog voor € 0,01 extra aan bol.com artikelen en je bestelling wordt gratis verzonden.

    Pacific Rim (Blu-ray)Charlie Hunnam

    € 19,99




    Totaal (1 artikel) € 19,99
    Verzendkosten € 1,99
    Totaal € 21,98

    Zo verplichten ze de consument om iets erbij te kopen als je gratis verzendkosten wil hebben op een bedrag van 20,-..tenzij je iets van 0.01 cent in de Bol.com winkel kan vinden..
    Laatst aangepast door RobinB : 19-11-2013 om 21:15

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #747

    Standaard

    Ze hebben e-books vanaf €0,49. Scheelt je in ieder geval €1,50.

  23. #748

    Standaard

    Ik weet niet hoor, maar dat is toch gewoon logisch als het bedrag 20 euro moet zijn....
    Overigens had ik van theregiment (die bij bol.com werkt) begrepen dat ze dit wel gaan aanpassen, maar wanneer?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #749

    Standaard

    ik heb vandaag bol gemaild met de vraag of gratis verzending niet vanaf 19,99 kan.
    Ik kreeg wel een heel erg leuk antwoord...

    U geeft aan dat u een artikel wilt bestellen dat euro 19,99 kost. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

    hahaha, en verder een standaard mailtje, oftewel...ze lezen de vraag niet eens maar krijg gewoon een copy/paste antwoord terug waar absoluut geen antwoord in staat op mijn vraag.
    Dat bedoel ik dus met slechte klantenservice.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #750

    Standaard

    Het is me de laatste weken ook opgevallen, dat ze bij Bol klantenservice de mails niet (volledig) lezen.
    Ik heb een aantal malen opmerkingen gemaakt over het dis-functioneren -op onderdelen - van hun website.
    Oa.. de Warner actie "Trioootje". Dat heeft me 3 berichten gekost voordat ze doorhadden wat er aan de hand was.
    Ik zou een andere webbrowser moeten gebruiken.....

    Uiteindelijk hadden ze HUN probleem opgelost. Ik mailde derhalve als feedback dat 'het' nu wel functioneerde.
    Krijg ik weer zo'n stom standaard antwoord dat ze blij zijn dat ze MIJ van dienst zijn geweest.

    Onlangs betrof het Star Trek Next Generation seizoen 5 (Bluray). Stond op foutieve wijze gespeld en was onvindbaar.
    Inmiddels heeft men de spelling gecorrigeerd, maar ik kan deze box nog steeds niet op normale wijze op de website terugvinden.

    't Zal wel een kwestie van onderbezetting zijn, maar zo gaat het niet de goede kant op !

Pagina 30 van 47 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •