Pagina 43 van 47 EersteEerste ... 33394041424344454647 LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #1051

    Standaard

    De meeste 4K BD gebruikers weten wel dat 4K wel meer is als enkel resolutie, en daarmee de heel die reaorfake4k site nutteloos is. Het gevaar is er zelfs dat je goede uitgaves gaat mijden omdat ze enkel 2K zijn.

    Die site wordt ook elke keer aangehaald door de gene die (nog) geen ervaring hebben met 4K Blu-ray.
    Gewoon recenties lezen maar vooral ervaringen van 4K BD bezitters volgen heeft veel meer nut
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #1052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    De meeste 4K BD gebruikers weten wel dat 4K wel meer is als enkel resolutie, en daarmee de heel die reaorfake4k site nutteloos is. Het gevaar is er zelfs dat je goede uitgaves gaat mijden omdat ze enkel 2K zijn.

    Die site wordt ook elke keer aangehaald door de gene die (nog) geen ervaring hebben met 4K Blu-ray.
    Gewoon recenties lezen maar vooral ervaringen van 4K BD bezitters volgen heeft veel meer nut
    Inderdaad, die site is absoluut overbodig. 2K, 4K, het zegt helemaal niets over hoe het er daadwerkelijk op disc uitziet. Gewoon mijden die site, het wordt wat Frenkel aangeeft vaak gebruikt door mensen die niet willen upgraden naar 4K maar in werkelijkheid geen echt goede vergelijkingen hebben gezien.

  3. #1053

    Standaard

    Okay wel interessant is om te zien of de film is opgenomen met 4K of 2K. Het is maar een detail klopt. Blu ray.com kijk ik regelmatig. Jammer dat zoveel titels niet op blu ray uitkomen overigens. The Lost City of Z, Book of Negroes en Silence maar dat terzijde.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #1054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Okay wel interessant is om te zien of de film is opgenomen met 4K of 2K. Het is maar een detail klopt. Blu ray.com kijk ik regelmatig. Jammer dat zoveel titels niet op blu ray uitkomen overigens. The Lost City of Z, Book of Negroes en Silence maar dat terzijde.
    Die 3 titels zijn allemaal in één of meerdere landen wel op blu-ray verschenen hoor?

  5. #1055

    Standaard

    Klopt bij Zavvi met English subtitles. Zeker de moeite waard.

    The Book of Negroes niet overigens alleen in het Duits.
    Laatst aangepast door pjblack : 16-07-2018 om 16:06
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #1056

    Standaard

    Had je laatst met Tomb Raider de Coft edition in pre-order staan dan werd je lekker genaaid wat 2 dagen na release werd hij 12 Euro goedkoper.

    Moest meteen aan iemand hier op het forum denken die daar toch best een goede klant is.

    Persoonlijk doe ik zelden een pre-order.

  7. #1057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Had je laatst met Tomb Raider de Coft edition in pre-order staan dan werd je lekker genaaid wat 2 dagen na release werd hij 12 Euro goedkoper.

    Moest meteen aan iemand hier op het forum denken die daar toch best een goede klant is.

    Persoonlijk doe ik zelden een pre-order.
    Je had natuurlijk ook even contact op kunnen nemen met de klantenservice van bol.com en je 'probleem' daar voorleggen. Soms zijn ze best wel coulant en bieden ze je een kortingcode of tegoedbon of iets dergelijks. Je had het product ook kunnen terugsturen en opnieuw bestellen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #1058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je had natuurlijk ook even contact op kunnen nemen met de klantenservice van bol.com en je 'probleem' daar voorleggen. Soms zijn ze best wel coulant en bieden ze je een kortingcode of tegoedbon of iets dergelijks. Je had het product ook kunnen terugsturen en opnieuw bestellen.
    Het viel me gewoon op Marcel.

    Had daar in dit geval geen bestelling lopen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-09-2018 om 10:36

  9. #1059

    Standaard

    Er zijn trouwens weer valse emails namens Bol com in omloop zogenaamd 10 mensen galaxy s9 gewonnen enz.

    https://opgelicht.avrotros.nl/alerts...enk-na-klacht/

  10. #1060

    Standaard

    Bulk inkoop? Wij hebben groot ingekocht hahaha wat een lachertje daar bij Bol.com Na 1 dag al heel veel niet meer leverbaar of peperduur bij externe bedrijven. 2 BD voor 20 euro Darkest Hour en the Shape of water. Eerst voor 20 euro nu voor een leuike bulkprijs van 48 euro!!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  11. #1061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Er zijn trouwens weer valse emails namens Bol com in omloop zogenaamd 10 mensen galaxy s9 gewonnen enz.

    https://opgelicht.avrotros.nl/alerts...enk-na-klacht/
    Als je daar anno 2018 nog steeds intuint dan ben je ongeschikt voor het internet.

  12. #1062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Bulk inkoop? Wij hebben groot ingekocht hahaha wat een lachertje daar bij Bol.com Na 1 dag al heel veel niet meer leverbaar of peperduur bij externe bedrijven. 2 BD voor 20 euro Darkest Hour en the Shape of water. Eerst voor 20 euro nu voor een leuike bulkprijs van 48 euro!!!
    Als ik 2 films uit de actie in mijn winkelmandje stopt, werkt de korting helemaal niet eens (en bol.com is de verkoper)
    Laatst aangepast door tmvde : 02-10-2018 om 19:47

  13. #1063

    Standaard

    Vorige week werkte het wel en heb ik 4 titels uit deze actie besteld. Slecht dat de korting nu nier meer werkt, want er staat toch duidelijk bij 2 voor 20,-.

  14. #1064

    Standaard

    Er zijn regelmatige storingen bij dit soort acties, ook bijv. bij de 3 voor 25 euro. Dan werkt de korting opeens niet meer. Gewoon even een dag wachten en dan weer proberen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #1065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er zijn regelmatige storingen bij dit soort acties, ook bijv. bij de 3 voor 25 euro. Dan werkt de korting opeens niet meer. Gewoon even een dag wachten en dan weer proberen.
    Werkt nu inderdaad wel weer.

  16. #1066

    Standaard

    Kleine "waarschuwing" voor diegenen die hun bijna verlopen Air Miles bij bol.com willen inwisselen voor een bol.com Air Miles cadeaubon: Je bent verplicht om deze cadeaubon meteen bij je eerste aankoop te verzilveren, ook als je dat niet wilt. Je kunt in het bestelproces de bon weliswaar verwijderen, maar dan wordt je cadeaubon weer teruggewisseld naar Air Miles (sic).
    Het principe van een cadeaubon is volgens mij nog steeds dat je die op willekeurig welk tijdstip binnen de geldigheidsduur mag verzilveren. Dat bepaal jijzelf en niet het bedrijf waar je wat koopt. Er staat hierover ook niets in de voorwaarden van bol.com over het gebruik van cadeaubonnen. Kennelijk maakt bol.com een onderscheid tussen hun eigen cadeaubonnen en de Air Miles cadeaubon. Vreemd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #1067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je kunt in het bestelproces de bon weliswaar verwijderen, maar dan wordt je cadeaubon weer teruggewisseld naar Air Miles (sic).
    Dat is nu juist een mooie methode om je oude Airmiles om te wisselen voor gloednieuwe, toch??

  18. #1068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Dat is nu juist een mooie methode om je oude Airmiles om te wisselen voor gloednieuwe, toch??
    Hè hè, maar zo kom ik nooit van mijn Air Miles af. In de Air Miles shop staat alleen maar goedkope rommel of je kunt ze inwisselen in attractieparken waar ik nooit kom.
    Nee, dan maar liever een bol.com cadeaubon, alleen dan wil ik wel zelf kunnen bepalen wanneer ik deze dan inwissel, zoals bij cadeaubonnen gebruikelijk is, en niet dat je deze verplicht moet inwisselen bij je eerstkomende bestelling.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #1069

    Standaard

    Black Friday komt er aan en wellicht heeft Bol dan dezelfde blu-rayboxen in de aanbieding als tijdens het 11/11-festival.

    Een paar voorbeelden van 11/11-festival van onlangs:

    Tomb Raider & Wonder Woman, de Space Boxset: € 11,99 (nu €24,99)
    DC Comics Movie Collection € 22,99 (nu €44,99)
    Iconic Science Fiction Boxset € 19,99 (nu 39,99)
    Game Of Thrones - Seizoen 1 t/m 7 € 69,99 (nu €134,99)
    Laatst aangepast door drTree : 20-11-2018 om 16:08

  20. #1070

    Standaard

    @drTree: Wat is dit kerel? Zie een hele lap tekst waar ik geen wijs uit kan?????

  21. #1071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    @drTree: Wat is dit kerel? Zie een hele lap tekst waar ik geen wijs uit kan?????
    Sorry, ik probeerde mijn screenshots er in te plakken, maar dat lukte - zoals je ziet - niet zo goed.
    Dus nu gewoon netjes in kale tekst gezet.

  22. #1072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Sorry, ik probeerde mijn screenshots er in te plakken, maar dat lukte - zoals je ziet - niet zo goed.
    Dus nu gewoon netjes in kale tekst gezet.
    Dat is inderdaad beter ja

  23. #1073

    Standaard

    Voor mensen met airmiles: https://www.bol.com/nl/m/airmiles-informatie-pagina/ Het is dus voorlopig niet mogelijk in te wisselen.

  24. #1074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Voor mensen met airmiles: https://www.bol.com/nl/m/airmiles-informatie-pagina/ Het is dus voorlopig niet mogelijk in te wisselen.
    Wat een vreemde reden geven ze op, zeg. Zeker last gehad van te veel klanten die de laatste tijd hun Airmiles inwisselden voor bol.com cadeaubonnen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #1075

Pagina 43 van 47 EersteEerste ... 33394041424344454647 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •