Pagina 11 van 47 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #251

    Standaard

    Tja, Bol.com zal idd wel gewijzigde Algemene Voorwaarden gaan krijgen die je moet accepteren om te bestellen waar dit soort privacy grappen instaan..... met de Bonuskaart was/is Ahold al erg makkelijk omgegaan met de gegevens van klanten dus met Bol.com kan dit idd nog wel even een stapje erger worden...

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tja, Bol.com zal idd wel gewijzigde Algemene Voorwaarden gaan krijgen die je moet accepteren om te bestellen waar dit soort privacy grappen instaan..... met de Bonuskaart was/is Ahold al erg makkelijk omgegaan met de gegevens van klanten dus met Bol.com kan dit idd nog wel even een stapje erger worden...
    Niet waar, bol.com blijft gewoon een opzich staand bedrijf en Ahold heeft hier niks mee van doen. bol.com moet alleen verantwoording afleggen in de vorm van cijfers. Er gaat niks wijzigen in de voorwaarden of wat dan ook. Zoals ik net al aan gaf bol.com blijft 99% zelfstandig alleen ahold zorgt voor de investering om sneller te groeien en om kennis op te doen in online retail.

  3. #253

    Standaard

    Dat kan ook zo maar veranderen Bart, dat doen zulke bedrijven wel vaker. Als het een branchegenoot was geweest hadden ze het een fusie genoemd i.p.v. een overname terwijl AH toch echt eigenaar is, zo werkt dat in dat wereldje.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #254

    Standaard

    Wel weer een minnetje gescoord bij mij...Kuifje als preorder besteld zodat ik 'm vrijdagavond meteen kon bekijken, vervolgens wordt de verschijningsdatum op de site gewijzigd naar maandag, en ondertussen is er nog steeds niets binnen....
    Had ik dat geweten, dan had ik 'm lekker bij MM gekocht. Het is niet dat ik niets anders heb liggen, maar deze wilde ik echt meteen zien.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat kan ook zo maar veranderen Bart, dat doen zulke bedrijven wel vaker. Als het een branchegenoot was geweest hadden ze het een fusie genoemd i.p.v. een overname terwijl AH toch echt eigenaar is, zo werkt dat in dat wereldje.
    Klopt Ahold wordt eigenaar, maar bol blijft zelfstandig en heeft niks van doen met de voorwaarden van ahold want bol blijft bol en niet ahold/bol.

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wel weer een minnetje gescoord bij mij...Kuifje als preorder besteld zodat ik 'm vrijdagavond meteen kon bekijken, vervolgens wordt de verschijningsdatum op de site gewijzigd naar maandag, en ondertussen is er nog steeds niets binnen....
    Had ik dat geweten, dan had ik 'm lekker bij MM gekocht. Het is niet dat ik niets anders heb liggen, maar deze wilde ik echt meteen zien.
    Waren helaas niet uitgeleverd door de uitgever voor de release op vrijdag!

  7. #257

    Standaard

    De 2 blu-ray's voor 20 verdwijnt binnenkort.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Niet waar, bol.com blijft gewoon een opzich staand bedrijf en Ahold heeft hier niks mee van doen. bol.com moet alleen verantwoording afleggen in de vorm van cijfers. Er gaat niks wijzigen in de voorwaarden of wat dan ook. Zoals ik net al aan gaf bol.com blijft 99% zelfstandig alleen ahold zorgt voor de investering om sneller te groeien en om kennis op te doen in online retail.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Klopt Ahold wordt eigenaar, maar bol blijft zelfstandig en heeft niks van doen met de voorwaarden van ahold want bol blijft bol en niet ahold/bol.
    Werkte jij niet bij Bol? Dan vind ik het wel een gekleurde mening en die neem ik niet helemaal als waarheid aan. Daarnaast is het denk ik meer het probleem dat consumenten ongerust zijn/worden over hun privacy en gegevens omdat Ahold daar een slechtere reputatie in heeft. Dus of het nu wel of niet gebeurt; Ahold/Bol heeft zeker nog wat te doen vwb communicatie om die onrust, al dan niet terecht, weg te gaan nemen.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    De 2 blu-ray's voor 20 verdwijnt binnenkort.
    En wat komt ervoor terug??
    3 blu-ray's voor 30

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    En wat komt ervoor terug??
    3 blu-ray's voor 30
    Wel een groter aanbod zie ik .

  11. #261

  12. #262

    Standaard

    was de vorige aantrekkelijker.
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #263

    Standaard

    Inderdaad, maar nu kan je dan weer wel meer dan 1 van die bonnen halen.

  14. #264

    Standaard

    vorige keer ook, ik had er 3...

    vraag me alleen niet meer hoe het me gelukt was.
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #265

  16. #266

    Standaard

    Maar mag je er dan ook meer dan één gebruiken per bestelling?

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Maar mag je er dan ook meer dan één gebruiken per bestelling?
    zoveel als je wilt

  18. #268

    Standaard

    Kortom een betere belegging dan sparen momenteel.

  19. #269

    Standaard

    Hier trouwens een link voor degenen die het niet zo prettig vinden als iemand een affiliatelink plaatst en dat niet vermeldt.
    Ik help graag iemand, maar niet zo . Zie de discussie een paar pagina's terug.

    https://www.livingsocial.com/cities/...lijk-nederland

  20. #270

    Standaard

    Wie heeft er een affiliatelink geplaatst?

  21. #271

    Standaard

    Nee, niet interessant genoeg vind ik .
    Nou, wauw, €5,- korting :P. Voor die €15,- koop je bij Amazon meer dan voor die €20,- die je ervoor terug krijgt. De vorige actie was beter :P.

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Nee, niet interessant genoeg vind ik .
    Nou, wauw, €5,- korting :P. Voor die €15,- koop je bij Amazon meer dan voor die €20,- die je ervoor terug krijgt. De vorige actie was beter :P.
    +1, helemaal mee eens....

  23. #273

    Standaard

    Als je met deze bon iets koopt dat duurder uitkomt dan Amazon dan ben je zelf stom bezig, dat wil nog niet zeggen dat deze actie niet interessant genoeg is. Bol heeft af en toe ook eens een interessante prijs, of soms ben je al eens "verplicht" een Nederlandse uitgave te kopen als je NL ondertitels wilt, etc.

    Je kan die bon zo dom besteden als je maar wil maar dat beslis je natuurlijk zelf.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Als je met deze bon iets koopt dat duurder uitkomt dan Amazon dan ben je zelf stom bezig, dat wil nog niet zeggen dat deze actie niet interessant genoeg is. Bol heeft af en toe ook eens een interessante prijs, of soms ben je al eens "verplicht" een Nederlandse uitgave te kopen als je NL ondertitels wilt, etc.

    Je kan die bon zo dom besteden als je maar wil maar dat beslis je natuurlijk zelf.
    Jij weet niet waar je het over hebt. Denk je nou echt dat je bij bol.com met 5 euro korting goedkoper uit bent dan bij Amazon? Dat is echt de grootste bull shit die ik heb gehoord. Bol.com is gewoon een van de duurdere webshops en Amazon is gewoon goedkoper.

    Voorbeeldje:

    Star Wars blu-ray boxset kost bij Amazon 50 pond = 60 euro.
    Bij bol.com kost de Star Wars boxset 115 euro.

    Bij Amazon ben je dus 55 euro goedkoper uit.

    Je hebt 6 bonnen nodig om de Star Wars blu-ray boxset te kopen bij bol.com.
    Dat is dus 6 x 15 = 90 euro.

    Dat is nog altijd 30 euro meer dan bij Amazon en dan maak je daar niet eens gebruik van 'kortingen' of aanbiedingen. Ook is de UK boxset gewoon Nederlands ondertiteld, dus dat argument gaat ook niet op.

    Als je het mij vraagt ben je gewoon hartstikke dom bezig wanneer je in zo'n 'aanbieding' trapt. Vijf euro korting is gewoon niets, vooral niet als je bedenkt dat bol.com sowieso een van de duurdere Nederlandse webshops is.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Jij weet niet waar je het over hebt. Denk je nou echt dat je bij bol.com met 5 euro korting goedkoper uit bent dan bij Amazon? Dat is echt de grootste bull shit die ik heb gehoord. Bol.com is gewoon een van de duurdere webshops en Amazon is gewoon goedkoper.

    Voorbeeldje:

    Star Wars blu-ray boxset kost bij Amazon 50 pond = 60 euro.
    Bij bol.com kost de Star Wars boxset 115 euro.

    Bij Amazon ben je dus 55 euro goedkoper uit.

    Je hebt 6 bonnen nodig om de Star Wars blu-ray boxset te kopen bij bol.com.
    Dat is dus 6 x 15 = 90 euro.

    Dat is nog altijd 30 euro meer dan bij Amazon en dan maak je daar niet eens gebruik van 'kortingen' of aanbiedingen. Ook is de UK boxset gewoon Nederlands ondertiteld, dus dat argument gaat ook niet op.

    Als je het mij vraagt ben je gewoon hartstikke dom bezig wanneer je in zo'n 'aanbieding' trapt. Vijf euro korting is gewoon niets, vooral niet als je bedenkt dat bol.com sowieso een van de duurdere Nederlandse webshops is.
    Punt wat er geprobeerd was te maken was, denk ik, dat bol.com soms aanbiedingen heeft die wel de moeite zijn en dat de 5 euro korting dan mooi meegenomen is. En niet dat de bon op je eerstvolgende aankoop gebruikt moet worden, maar af te wachten tot er wat leuks is.

Pagina 11 van 47 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •