Pagina 3 van 47 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1166 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #51

    Standaard

    Dat klopt, veel titels die een jaar of twee geleden voor 5 euro op de kop te tikken waren (ook nog eens een korting met de 5 euro coupon daar bovenop die je meerdere malen kon gebruiken), kosten daar tegenwoordig allemaal 8 of 10 euro.

  2. #52

    Standaard

    Nou vorige week voor het eerst iets besteld bij bol.com, want er waren series in de aanbieding.

    Netjes alles ingevuld en 4 series besteld en aangevinkt dat ik ze pas verstuurd wil hebben als ze alle 4 klaar liggen.

    De dag erop krijg ik er 2 binnen en de anderen zullen deze week nog wel komen schat ik zo.

    Is dat nou eigenlijk normaal bij bol of is het over het algemeen wel goed?
    Ik vind dit maar niets zo lang wachten terwijl het allemaal op voorraad was.

  3. #53

    Standaard

    Ik heb alleen maar goede ervaringen met bol. Vaak wat duur, maar soms ook zeer goedkoop bij bepaalde series. De truc is de juiste dvd /serie te vinden op de juiste tijd.

    Levertijd is altijd goed ; en altijd goed verpakt.

  4. #54

    Standaard

    Nou ik vind de levertijd met mn eerste ervaring erg tegenvallen, zeker als ik aanvink dat het gelijk verzonden moet worden.
    Een week is een flinke wachttijd voor iets wat in stock was.

    Koop er normaal ook nooit iets omdat het te duur is.

  5. #55

    Standaard

    Levertijd staat toch altijd aangegeven:Er staat nergens bij of het op voorraad is.

  6. #56

    Standaard

    De levertijd staat wel aangegeven, maar mijn ervaring daarmee is dat ze die eigenlijk nooit halen. Heb nu al een maand een blu-ray in bestelling staan, die gewoon doodleuk een levertijd heeft van 3 a 4 dagen.

    Een andere bestelling kreeg ik toevallig vandaag net binnen, maar ook met een vertraging van 10 dagen. Jammer dat het vaak zo lang moet duren.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Levertijd staat toch altijd aangegeven:Er staat nergens bij of het op voorraad is.

    Ja als er een levertijd staat van 2 dagen dan neem ik voor het gemak aan dat ie in stock is.
    Datum is ook al een keer of 3 veranderd.

    Vind het ook gek dat ze vragen of ik het in 1 pakket wil , en dan vink je dat aan en dan nog krijg je ze appart.

    Ach ja t zal iig wel binnen komen, zover is het iig betrouwbaarder dan cdwow.

  8. #58

    Standaard

    Ik bestel ook alleen dvd's die je de volgende dag in huis hebt zodat ik zeker weet dat ze op voorraad zijn.

  9. #59

    Standaard

    Ik heb ook nooit klachten over de levertijd, eigenlijk altijd bestellen voor 21:30 en de dag erna in huis. behalve als anders aangegeven uiteraard.

    En moet zeggen bestel toch een keer of 3 per maand en altijd op tijd.

  10. #60

    Standaard

    Ik heb gisterenavond nog een bestelling geplaatst om 21.13 uur, en heb de bevestiging al binnen dat deze onderweg is en vandaag wordt afgeleverd. Tot nu toe nog geen problemen gehad met de levertijden van BOL.

  11. #61

    Standaard

    Nou zou hij vandaag binnen zijn en heb nog niets gezien.
    Heb wel telkens dat er staat wordt verwerkt.

    Nou ja nog efkes geduld dan maar.

  12. #62

    Standaard

    Valt me inderdaad op dat BOL niet binnen een dag kan leveren

    Heb 5 blu rays besteld van 9,99 (ACTIE)

  13. #63

    Standaard

    Nou staat nog steeds bij wordt verwerkt nu al 13 dagen in totaal en verwacht blijft nu staan op 17-6.
    Denk niet dat ik daar nog iets ga bestellen als dat zo langer gaat duren.

    Nou bij die klote billy mn vragen ingetikt en die geeft aan 8 july en dat ik niet eerder hoef te reageren.
    Bah heb altijd een schurft hekel aan dat soort computerprogramma's
    Laatst aangepast door chev : 21-06-2010 om 18:05

  14. #64

    Standaard

    Nou vandaag een mailtje gehad dat mn bestelling voorlopig niet geleverd zou worden en dat men het niet zou halen om m de 17 juni geleverd te krijgen
    En daarna een mailtje dat ze iig s6 van ncis verzonden hebben.

    Rare jongens die bolle

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Niet echt bijzondere titels helaas... over een tijdje hopelijk de betere kwaliteitsfilms er ook tussen
    --

  17. #67

    Standaard

    Tot nu ook niet eerder een probleem met bol's levertijd.Had 9 juni 2 movie powerboxen besteld.(bij beide stond 3 a 4 dagen levertijd)De statham box lag de 15e op de mat, betreft de tweede box kreeg ik ook de 15e juni dit mailtje:
    '
    Titel: Movie Power Box 3 - Bale, Christian
    Aantal: 1

    Wij doen onze uiterste best om bovenstaand(e) artikel(en) alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen. Wij kunnen u helaas geen inschatting geven van de nieuwe levertijd.
    Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.'

    Ok, even geduld dus nog...alhoewel het wel raar is dat op de site nog steeds die 3/4 dagen levertijd erbij staat.
    1 juli nog niks, mailtje gestuurd of het er aan zit te komen en dat het niet helemaal klopt met de nog steeds 3/4 dagen vermelde levertijd op de site, daarop dit antwoord:
    '
    Hartelijk dank voor uw e-mail van 1 juli 2010.

    U heeft uw bestelling helaas nog niet ontvangen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. De afdeling Inkoop en Distributie neemt contact op met de leverancier. U ontvangt zo spoedig mogelijk uitsluitsel over de exacte levertijd.
    Indien u de bestelling wilt annuleren vanwege deze vertraging, kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail.
    U kunt een bestelling ook zelf annuleren in de bestelstatus van uw account op onze site. Naast het artikel in de betreffende bestelling staat hiervoor, tot het moment van verzending, een speciale annuleerbutton.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.



    Met vriendelijke groet,
    René Kielder'

    En daarna tot op heden nog niks...ik wacht nog even, want ik wil die box toch graag hebben voor de betaalde actieprijs; maar weer eens gaan mailen morgen.

  18. #68

    Standaard

    10% kassakorting tot t/m maandag 26 juli 2010 geldig op losse games, accessoires, muziekdragers, speelgoedartikelen, dvd’s en Blu-rays.

    Helaas valt de 3 voor 25 buiten deze actie.

  19. #69

    Standaard

    Bestel met regelmaat hier en 75% komt gewoon beschadigd aan. Kapotte jewelcases waardoor ze niet meer sluiten, en gescheurd karton. Dus ik denk dat ik daar niet meer zo gauw bestel. Alhoewel de klantenservice wel erg goed is!

  20. #70
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Die ervaring heb 'k niet met bol.com. Al serieus wat besteld en nog maar een case welke
    het niet overleefd heeft.

    bol.com werkt vaak met koerierdiensten, naar België toch, en die chauffeurs zijn allesbehalve
    zachtaardig met spullen in hun wagen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Die ervaring heb 'k niet met bol.com. Al serieus wat besteld en nog maar een case welke
    het niet overleefd heeft.

    bol.com werkt vaak met koerierdiensten, naar België toch, en die chauffeurs zijn allesbehalve
    zachtaardig met spullen in hun wagen.

    Heeft niet zoveel te maken met de koeriersdiensten, ik krijg alles binnen in een kartonnetje wat natuurlijk voor geen meter beschermt, dus ik heb ze een mail gestuurd dat ze het net zo goed in een envelop kunnen doen zodat het nog goedkoper is. En als ik het retour stuur zeggen ze elke keer: Wilt u het wel goed verpakken terwijl ze het zelf niet doen.

  22. #72
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja anderen shops werken met weinig beschermende kartonnen doosjes, zoals
    hmv, blahdvd en base die sluiten dan ook nog eens strak rond het de case. Dan
    lijkt me het gevaar op breuk nog hoger.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #73

    Standaard

    Ik heb de laatste tijd erg veel problemen met bol.com.
    Blu-ray doosjes die kapot aankomen en die alleen kunnen worden vervangen door de hele bestelling terug te sturen want ze hebben geen lege blu-ray doosjes.
    Cadeaubonnen die na een annulering van de bestelling pas na een maand weer gebruikt kunnen worden.
    Retourzending die na een maand pas verwerkt is.
    Verkeerde produkten toegezonden krijgen.

    En nu weer een defecte Alien anthology box (als pakketpost in een dun bubble-envelopje verzonden). En de klantenservice kan helemaal niets voor je doen. Terugsturen en wachten wachten wachten...

    Edit: Na lang wachten op niets heb ik een schriftelijke klacht naar Bol.com gestuurd. Binnen een paar dagen kreeg ik een telefoontje van het hoofdkantoor waar men direct het probleem voor me oploste.
    Laatst aangepast door scorpius : 06-12-2010 om 15:42

  24. #74

    Standaard

    Seven metalcase kwam verkreukeld aan. Kreeg na melding een plastic doosje toegezonden, toen maar de hele dvd retour gezonden.....

  25. #75

    Standaard

    Kreeg net een mailtje met een code voor eenmaal gratis verzenden: F5021GL

    First come, first served.

Pagina 3 van 47 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •