Pagina 32 van 47 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    PostNL bezorgt niet alle brievenpost dagelijks, hier op woensdag nooit post van hen.
    Ja dat hoor je vaak mensen zeggen, "op maandag komt er bij ons nooit post". De werkelijkheid is dat bedrijven niet in het weekend post versturen, waardoor het lijkt dat er maandag nooit post komt. Kan ook zijn dat bedrijven alleen op ma-wo-vrij hun post wegbrengen, maar daar kan PostNL ook niets aan doen. Zij hebben juist de wettelijke plicht om dagelijks brievenpost te bezorgen, daar wil PostNL graag vanaf (van mij mogen ze) maar die discussie loopt al enige tijd. Nog steeds wordt meer dan 95% van de post die je in de brievenbus doet gewoon de volgende dag bezorgd. Die andere 5% doet er een dag langer over (vaak door slordig adresseren, slecht handschrift).

    Je kunt het gewoon testen: een juist geadresseerde brief aan jezelf met juiste frankering op dinsdag voor buslichting op de bus doen. Komt gewoon woensdag aan.

    (en nee, ik werk niet bij PostNL )
    Laatst aangepast door Oakey : 27-11-2013 om 21:33

  2. #777

    Standaard

    Bol verzend ook op zondag zag ik laatst.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Bol verzend ook op zondag zag ik laatst.
    Dat is volgens mij in verband met de komende feestdagen.

  4. #779
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is volgens mij in verband met de komende feestdagen.
    Nee, dit is voor altijd nu. Alles vóór 18:00 op zondag is de volgende dag in huis.

    http://tweakers.net/nieuws/91652/coo...-update-2.html

  5. #780

    Standaard

    Dat 'volgende dag is huis' wordt volgens mij maar zelden gehaald. Ik had maandagavond een dvd besteld waarbij de tag 'voor 23:00 uur besteld, de volgende dag in huis' stond, maar toen ik had betaald kreeg ik als verwachte verzenddatum de woensdag daarop te zien. Niet zo erg verder, want gisteren lag ie inderdaad in de bus, maar zeg dan niet dat je binnen 24 uur kunt leveren. En het was geen obscure film of zo.

  6. #781

    Standaard

    Nou, ik heb toch erg veel met die optie besteld en 99% is toch echt de volgende dag aangekomen hoor. Zelfs met een bestelling op vrijdag om 22.59. Dus "zelden" is echt schromelijk overdreven.

  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, ik heb toch erg veel met die optie besteld en 99% is toch echt de volgende dag aangekomen hoor. Zelfs met een bestelling op vrijdag om 22.59. Dus "zelden" is echt schromelijk overdreven.
    Idem. Ik heb zelf ook geen slechte ervaringen met de andere dag-belofte. Ik vraag me trouwens af hoe het straks gaat met de zondag-bestelling. Ik dacht dat de postbezorging van PostNL op maandag binnenkort komt te vervallen. Volgens http://www.postnl.nl/voorthuis/klant...ndagbezorging/ blijft het voor pakjes ongewijzigd.

  8. #783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Idem. Ik heb zelf ook geen slechte ervaringen met de andere dag-belofte. Ik vraag me trouwens af hoe het straks gaat met de zondag-bestelling. Ik dacht dat de postbezorging van PostNL op maandag binnenkort komt te vervallen. Volgens http://www.postnl.nl/voorthuis/klant...ndagbezorging/ blijft het voor pakjes ongewijzigd.
    Pakjes gaat via pakketservice en das een andere divisie dan de postbezorging. Ben bang dat het dus alleen voor pakketbezorging gaat gelden, niet voor brievenbusbezorging.

  9. #784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Pakjes gaat via pakketservice en das een andere divisie dan de postbezorging. Ben bang dat het dus alleen voor pakketbezorging gaat gelden, niet voor brievenbusbezorging.
    Hoezo bang ?

  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Hoezo bang ?
    Nou, dat je bestellingen die door de brievenbus kan ontvangen dus niet op maandag gaat krijgen.... Dus dat het alleen m bestellingen gaat die door pakketservice bezorgd gaan worden.

  11. #786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, dat je bestellingen die door de brievenbus kan ontvangen dus niet op maandag gaat krijgen.... Dus dat het alleen m bestellingen gaat die door pakketservice bezorgd gaan worden.
    Deze wijziging is mogelijk doordat PostNL ook op zondag gaat sorteren en de pakketten de volgende dag al uitgeleverd kunnen worden.

  12. #787

    Standaard

    Paketten worden in principe altijd apart gesorteerd, ook als ze brievenbusformaat zijn.

    Het is pas eenmaal alles richting postkantoor gaat voor uitreiking dat men de kleine pakjes meegeeft met de postbode voor zijn ronde, en de grote pakjes worden dan met de auto gebracht.

    Men kan op maandag dus gewoon die kleine brievenbuspakjes meegeven met de autoronde.

  13. #788

    Standaard

    Ik vind dit dus echt belachelijk en eigenlijk is het gewoon pure oplichterij.



    Deze was vorige week nog €19,99 en geen €29,99. Je gaat er dus gewoon vijf euro op achteruit. De 3D versie kostte €25,99 en nu opeens €29,99!! Overigens staat de steelbook bij Media Markt voor €17,99 en de 3D versie voor €23,99.

  14. #789

    Standaard

    Je geeft het antwoord toch zelf al? Gewoon niet meer kopen bij Bol.com

  15. #790

    Standaard

    Klopt, maar dit soort schandelijke praktijken kunnen niet vaak genoeg besproken worden.

  16. #791

    Standaard

    Het is toch wel vaker zo dat producten tijdelijk lager zijn geprijsd? De doorgehaalde prijs is meestal de adviesprijs, niet de prijs die het eerder gekost heeft.

  17. #792

    Standaard

    Maar de doorgehaalde prijs is ook overdreven om de officiële prijs ook hoog te houden...soms te het belachelijke aan.

  18. #793
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En dan valt het vaak nog op dat de prijs van andere aanbieders alleen nog duurdere prijzen zijn. Dat kan natuurlijk, maar het maakt de (valse) illusie nog erger! Maar het is natuurlijk geen verrassing dat Bol toch altijd de duurste optie is en ook nog eens op het allerlaatste moment verzend. Ik zie ook geen reden om daar nog wat te kopen en er dus ook niet meer op te letten, maar krom is het wel. Alleen is het de tendens dat dit nu extra uitgelicht wordt, terwijl dit misschien overal en al jaren de praktijk is. Mensen zijn al blij dat ze voor de feestdagen alle cadeaus voor iedereen binnen hebben en shoppen naar de laagste prijs is dan wat minder essentieel! Er wordt gewoon gebruik gemaakt van de feestdagen om de omzet op te krikken, al dan niet terecht!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #794

    Standaard

    Het feit dat er nu vaker over wordt gesproken heeft er natuurlijk mee te maken dat mensen nu wat meer hun hand op de knip houden en sneller doorhebben wanneer ze worden bedonderd.

    Daarbij lijken de winkels zich niet druk te maken over de negatieve publiciteit door de test van de consumentenbond een paar weken geleden.

  20. #795

    Standaard

    Het is mij ook opgevallen dat de prijzen de laatste dagen omhoog zijn gegaan. Van de ongeveer 15 producen op mijn verlanglijstje zijn er zeker 5 enkele euro's duurder geworden. Dat recht heeft Bol natuurlijk maar ik zou lekker tot na de feestdagen wachten met bestellen als je er iets (voor je zelf) wilt kopen.

  21. #796

    Standaard

    Bol weet ook niet wat ze wil; nu is Pacific Rim weer €21,99 op BR.

  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bol weet ook niet wat ze wil; nu is Pacific Rim weer €21,99 op BR.
    Bespaar je de frustratie en koop 'm gewoon bij Amazon UK: http://www.amazon.co.uk/Pacific-Blu-...ds=pacific+rim

  23. #798

  24. #799

    Standaard

    Bij Bol.com hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord van opvulmateriaal, zoals papier, of van die luchtzakjes... Nee alles in een te grote doos gooien, dichtplakken en hupsakee weg er mee. Onderweg goed rammelen, en als het aankomt heeft het precies in een tornado gezeten....

    Is het nu zo moeilijk om een bestelling vast te zetten met wat bruin papier of luchtzakjes?

  25. #800

    Standaard

    Mijn laatste bestelling zat ook in een kartonnen doos zonder opvulling. Het zal kennelijk goedkoper zijn dan een bubbeltjesenvelop.

Pagina 32 van 47 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •