Pagina 34 van 47 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij de buren vragen? Bij mij was de postbode ooit vergeten om het briefje in de bus te doen dat hij het bij de buren had afgegeven.
    Buren hebben niets ontvangen... dusja waar kan het dan gebleven zijn.

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat weet je zelf toch wel; contact opnemen met bol .
    Ja heb ik al gedaan maar misschien had iemand ervaring ?

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ja heb ik al gedaan maar misschien had iemand ervaring ?
    Mijn ervaring is dat het per medewerker verschillend is, welk antwoord je krijgt.
    En nooit te snel opgeven, gewoon doorzetten als je geen bevredigend antwoord krijgt.

  4. #829

    Standaard

    Tegenwoordig krijgt je de pakbon in plaats van een echte factuur bijgeleverd, wel vreemd van bol, hoor...!!!

    Hoef ik dan ook geen geld te betalen...???

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Tegenwoordig krijgt je de pakbon in plaats van een echte factuur bijgeleverd, wel vreemd van bol, hoor...!!!

    Hoef ik dan ook geen geld te betalen...???
    Dan heb je waarschijnlijk voor digi acceptgiro gekozen ipv gewone acceptgiro.
    Volgens mij staat dat digi gedoe als standaard ingesteld bij bol.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #831

    Standaard

    Of je krijgt em per post. Heb je toevallig bij een partner via Bol besteld? Dan krijg je de factuur altijd apart.

  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Dan heb je waarschijnlijk voor digi acceptgiro gekozen ipv gewone acceptgiro.
    Volgens mij staat dat digi gedoe als standaard ingesteld bij bol.
    Nee hoor, ik betaal altijd achteraf, vanwege beschadigde pakketten en dit is mij nog nooit voorgekomen.

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Of je krijgt em per post. Heb je toevallig bij een partner via Bol besteld? Dan krijg je de factuur altijd apart.
    Nee, ik heb gewoon via de bol website besteld voor de speciale verpakking van Game Of Thrones seizoen 3...

  9. #834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Nee hoor, ik betaal altijd achteraf, vanwege beschadigde pakketten en dit is mij nog nooit voorgekomen.
    digi acceptgiro is ook achteraf betalen. Volgens mij krijg je die dan per mail.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  10. #835

    Standaard

    Dan heb ik mij misschien vergist, maar ik betaal altijd via internetbankieren en zit er een acceptgiro bij...ik vond het al erg vreemd, maar bol maakt ook weleens fouten.

    Zo had ik 2 x apart een artikel besteld en 1 artikel later ge annuleert, maar kreeg deze 2 keer toch in huis, kan gebeuren...!!!

  11. #836

    Standaard

    Is hier een goed alternatief voor met hetzelfde aanbod, bestel hier never meer wat een ongeloofelijke boutzaak!

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WBH Bekijk bericht
    Is hier een goed alternatief voor met hetzelfde aanbod, bestel hier never meer wat een ongeloofelijke boutzaak!
    Heb je een creditcard? Kies dan voor Amazon binnen Nederland is Bol toch wel de grootste.

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WBH Bekijk bericht
    Is hier een goed alternatief voor met hetzelfde aanbod, bestel hier never meer wat een ongeloofelijke boutzaak!
    De webshop van Media Markt heeft nog wel eens goede aanbeidingen: heb laatst daar de 3D Bluray van Gravity besteld voor 7 euro goedkoper dan op Bol. Je hebt alleen geen betaling via acceptgiro.

  14. #839

    Standaard

    Ik heb een vraag over het retourbeleid van Bol.
    Als je een retouraanvraag hebt ingediend en je wilt daar vanaf zien, kan dit nog? Of ben je gewoon verplicht het product alsnog te retourneren?

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De webshop van Media Markt heeft nog wel eens goede aanbeidingen: heb laatst daar de 3D Bluray van Gravity besteld voor 7 euro goedkoper dan op Bol. Je hebt alleen geen betaling via acceptgiro.
    Ik dacht, laat ik eens kijken. Maar momenteel erg duur. Deze spant toch wel de kroon :P

    http://www.mediamarkt.nl/mcs/product...tml?langId=-11

  16. #841
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor die prijs mag het aankomende deeltje er ook wel bij...

    Of topic: mijn ervaring is dat je beter langs kunt gaan bij de MM. Meestal goedkoper dan de webshop. Maar goed, ik heb de luxe dat ik uit 3 vestigingen kan kiezen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #842

    Standaard

    Heb me weer eens laten beetnemen door de goedkope prijs op bol.
    Ditmaal voor The Exorcist: 40th Anniversary blu-ray.
    Zit in de 3 voor 30 euro actie.
    Wat blijkt: het boekje dat bijgeleverd zit vertoont enige gebreken, dit in de afdruk kwaliteit van sommige pagina's (witte of zwarte stipjes in de foto's) en de plastic van keepcaserug is op een of andere manier opengesneden.
    Weer eens bewijs dat als je iets goedkoop koopt je er eigenlijk duur van af komt.
    Nog iemand deze editie gekocht en er problemen mee, kwalitatief gewijs?
    Terugzenden is geen optie, aangezien deze blu mij amper 10 euro heeft gekost, zou het me bijna evenveel kosten om deze terug te zenden.
    Gratis verzenden via Kiala is geen optie, want de Belgische filialen (hoe kan het anders ook weer bij ons), verzenden niet naar het buitenland.

  18. #843

    Standaard

    Hoe is het boekje precies het probleem van Bol?

  19. #844

    Standaard

    Slechte druk, enkele pagina's hebben witte en zwarte stipjes. Zou niet mogen.

  20. #845

    Standaard

    Ik heb nogtans al iets terug gezonden hoor via Kiala naar Bol, en dat heeft me niks gekost.
    Wat wel zeer goed helpt voor een betere service omdat andere mensen het kunnen zien is een foto nemen van je probleem en tweeten naar Bol.
    BD (1243) What i Watch

  21. #846

    Standaard

    Kiala terugzendingen voor bedrijfsretouren zijn in België geen enkel probleem. Die beperking is enkel van toepassing op C2C zendingen.

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Slechte druk, enkele pagina's hebben witte en zwarte stipjes. Zou niet mogen.
    Bol is toch niet verantwoordelijk voor de druk van het boekje?

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heb me weer eens laten beetnemen door de goedkope prijs op bol.
    Ditmaal voor The Exorcist: 40th Anniversary blu-ray.
    Zit in de 3 voor 30 euro actie.
    Wat blijkt: het boekje dat bijgeleverd zit vertoont enige gebreken, dit in de afdruk kwaliteit van sommige pagina's (witte of zwarte stipjes in de foto's) en de plastic van keepcaserug is op een of andere manier opengesneden.
    Weer eens bewijs dat als je iets goedkoop koopt je er eigenlijk duur van af komt.
    Nog iemand deze editie gekocht en er problemen mee, kwalitatief gewijs?
    Terugzenden is geen optie, aangezien deze blu mij amper 10 euro heeft gekost, zou het me bijna evenveel kosten om deze terug te zenden.
    Gratis verzenden via Kiala is geen optie, want de Belgische filialen (hoe kan het anders ook weer bij ons), verzenden niet naar het buitenland.
    Dat doe je dan niet slim. Het is NIET jouw probleem dat het product niet deugt. Ook niet dat van Bol. maar die zullen er ook niet blij mee zijn dat ze dit aangeboden hebben gekregen om te verkopen. Dus: leg gewoon het probleem voor en kijk wat zij voor oplossing aanbieden. Maar leg ook wel even neer dat terugsturen in verhouding te veel kost. Zij zelf zijn daar nl dan ook veel te veel geld aan kwijt vanwege dat zon retourzending ook weer behandeld moet en dat kost ook mankracht en geld. Laat zij maar met een oplossing komen.

  24. #849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    The Exorcist: 40th Anniversary blu-ray. Zit in de 3 voor 30 euro actie.
    Oh wat gaaf, die ga ik bestellen. Heb ik voor het laatst gezien toen ik 'm ergens 20 jaar geleden zelf draaide in filmhuis Ekko in Utrecht. Met extra's en boekje! Gaaf.

  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bol is toch niet verantwoordelijk voor de druk van het boekje?
    Wel voor wat ze verkopen. Zij bieden aan en zijn richting de klant verantwoordelijk. Echter: zij kunnen weer naar de leverancier gaan en die op de vingers tikken.

Pagina 34 van 47 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •