Pagina 39 van 47 EersteEerste ... 29353637383940414243 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #951

    Standaard

    Ik bestel niet zo heel veel bij bol. Maar als ik bestel is het ALTIJD op tijd. Wat ik niet snap is dat mensen al heel snel naar Bol wijzen als de zending later is dan gepland. Je krijgt die mail als het vanuit Bol WEG is. Dus dan is het uit handen bij hen. Dus ligt het bij de bezorgdienst.

  2. #952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Nog nooit meegemaakt. Wat de andere dag kon komen, kwam altijd tijdig aan. Was het in jouw situatie wel op de dag van bestelling verstuurd?
    Vergeet niet dat WaymannDirector in België woont.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #953

    Standaard

    Kiala is niet de fijnste bezorgdienst, 3 weken geleden pakket op verkeerde afhaalpunt bezorgd (bleek pas na een week en veel bellen), met status op website 'aangemeld bij Kiala maar nog niet ontvangen'. Wanneer het dan op correcte adres bezorgd zou worden, kon nog wel een week duren zei men, heb het maar opgehaald waar het lag (30 minuten rijden(!)).
    Gisteren weer besteld, ruim voor 23:00, items leverbaar. Om 0:10 mailtje van Bol gekregen dat verzonden, en ook bekend op Kiala website, maar nog niet ontvangen, dus zal zeker niet worden afgeleverd vandaag.
    PS: afleveradres in NL.

  4. #954

    Standaard

    Vraagje over de 4 is 20 euro-actie bij Bol.
    Ik heb 4 films (3x 9.99 en 1x 12.99) in mijn mandje die in die actie behoren en nog een dvd box (24,99) erbij.
    Totaal in mandje is 67.95.
    Maar door de 4 Blu's in de 4 is 20, zou eigenlijk het totaal 44.99 euro moeten zijn.
    Bij het afrekenen blijft het bedrag echter 67.95.
    Ik heb dan ook nog niet de bestelling voldaan, aangezien Bol niet tegemoet komt aan zijn belofte bij de 4 is 20-actie.
    Weet iemand hoe dit komt?

  5. #955

    Standaard

    En als je die DVD-box niet in je winkelmandje stopt, klopt het dan wel? Anders zou ik de box los bestellen. De verzendkosten zijn toch gratis.

  6. #956

    Standaard

    Neen, dan kost het nog 42,... en euro.

  7. #957

    Standaard

    Je moet ook even goed uitkijken of het icoontje van 4 voor 20 er echt bij staat; er zitten ook titels tussen die blijkbaar nu uitverkocht zijn en door derden verkocht worden, maar die zullen niet meetellen voor de actie.
    Dan zie je dus bijvoorbeeld "Verkoop door:".
    Foutje van de site.

  8. #958

    Standaard

    Het gaat om de volgende 4 titels:

    - Die Hard
    - Die Harder
    - Die Hard with a Vengeance
    - The Thin Red Line

  9. #959

    Standaard

    Die Hard with a Vengeance zit niet in de actie. Da's dus de reden dat je de korting niet krijgt.

  10. #960

    Standaard

    Toch weer een plusje voor bol.
    Ik wilde nog een blu-ray bestellen en ik dacht: ik doe meteen een test tijdens deze drukke dagen. Op 30 december om iets van 22:58 uur besteld, dus hij zou de volgende dag binnen moeten komen op 31 december. En dat lukte dus nog ook, netjes!

  11. #961

    Standaard

    Doet Bol geen actie meer rond verjaardagen.
    Gisteren verjaarde ik en ik dacht naar jaarlijkse traditie een mail te krijgen met een korting van 2,5 Euro maar helaas dit jaar kreeg ik niets.
    Ik kreeg wel anderhalve week een mail met een korting van 5 Euro naar aanleiding van een twintigste bestelling.
    Deze korting heb ik nog niet gebruikt, gaat wel gebeuren komende week.
    Begrijp me niet verkeerd, ben al blij met die 5 Euro korting maar het verbaasde me alleen maar dat er geen verjaardagsmail was.

  12. #962
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Allereerst gefeliciteerd nog.
    Ik kreeg hem wel weekje terug.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #963

    Standaard

    Onlangs kreeg ik een mail van Bol met de melding dat ik €5 korting kreeg omdat ik 20 bestellingen gedaan had.
    De korting was geldig tot en met 25 februari, vandaag dus.
    Afgelopen weekend was ik jarig en ik kreeg niet de jaarlijkse mail met de €2,5 korting voor mijn verjaardag.
    Ik dacht laat ik de klantendienst even mailen.
    Ik kreeg binnen de 10 minuten een antwoord dat korting op korting niet kon en dat ze uitzonderlijk de €2,5 op mijn account extra zouden plaatsen.
    Daarnet doe ik een bestelling en wat zie ik bon van €5 is verdwenen en de korting is €2,5.
    Dat komt er van als je eens een keer hebberig wil doen.

  14. #964

    Standaard

    Vandaag een bestelling ontvangen van bol.

    Sin City 2 steelbook en
    Men in Black trilogie steelbook

    Beide BR's.
    .
    LET OP als je 1 van deze ook wilt bestellen (beide 9.99)

    Men in Black had bij mij een losse disc omdat datgene wat het vasthoudt was afgebroken (hoe heet dat eigenlijk?)
    Sin City 2 miste bij mij de 2d bluray (terwijl er 3d br, BR en dvd op de steelbook staat.

    Men gaat het als het goed is netjes oplossen bij Bol. Maar: omdat niemand op zo'n verrassing zit te wachten post ik het toch maar even.

  15. #965

    Standaard

    Er is geen losse 2d disc van Sin City 2:Alleen een disc waar de 2d en de 3d op een disc staan.

  16. #966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Er is geen losse 2d disc van Sin City 2:Alleen een disc waar de 2d en de 3d op een disc staan.
    Thanks. Dat kreeg ik ook te horen idd. Maar ja: zet er dan ook niet op 3dbluray + bluray disc + dvdvideo. Bovendien staat het ook niet op de disc. Het zal ws. ook de reden zijn dat het in de aanbieding is.

  17. #967

    Standaard

    In de omschrijving bij bol staat toch ook 2 disc.

  18. #968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    In de omschrijving bij bol staat toch ook 2 disc.
    alsof die altijd 100% kloppen / op waarheid berusten.
    maar dat is bij bluray.com bv ook wel eens het geval.

    Het zou fijn zijn als het klopt altijd, maar een zekerheidje is het niet.

  19. #969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    In de omschrijving bij bol staat toch ook 2 disc.
    Van die info kun je bijna nooit op aan. Bovendien: waar ga je nu vanuit. Van wat zij op de site zetten of van wat er daadwerkelijk op het product zelf staat? In ieder geval: ik heb het doorgegeven: kan zijn dat ze het intussen erbij hebben gezet..

  20. #970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Van die info kun je bijna nooit op aan. Bovendien: waar ga je nu vanuit. Van wat zij op de site zetten of van wat er daadwerkelijk op het product zelf staat? In ieder geval: ik heb het doorgegeven: kan zijn dat ze het intussen erbij hebben gezet..
    Op de hoes staat onderaan met redelijk grote letters 2 disc limitted edition.

  21. #971

    Standaard

    Er zit 1 BD-disc in met de 2D en 3D versie en disc 2 is de DVD.

  22. #972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Er zit 1 BD-disc in met de 2D en 3D versie en disc 2 is de DVD.
    Dus een 2-Disc

  23. #973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dus een 2-Disc
    Dus de omschrijving bij bol klopt.
    Dat de 2d en de 3d op 1disc staan staat ook in de recensie hier op de site.

  24. #974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Op de hoes staat onderaan met redelijk grote letters 2 disc limitted edition.
    Daar heb je me Heb ik helemaal niet gezien. Of wel gezien maar het is niet doorgedrongen. Overigens vind ik dat ook geen echte 2-disc editie. Goed er zijn 2 schijfjes. Maar ik verwacht eigenlijk dan toch 2 BR's. Ik zou dit nooit als 2-disc editie durven presenteren. Dan verwacht ik een 2e disc met daarop extra's oid. Geen onderzetter . Maar goed, technisch gezien is het een 2 disc versie en het staat er wel op. Maar ik vind het wel erg 'goedkoop".

  25. #975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Daar heb je me Heb ik helemaal niet gezien. Of wel gezien maar het is niet doorgedrongen. Overigens vind ik dat ook geen echte 2-disc editie. Goed er zijn 2 schijfjes. Maar ik verwacht eigenlijk dan toch 2 BR's. Ik zou dit nooit als 2-disc editie durven presenteren. Dan verwacht ik een 2e disc met daarop extra's oid. Geen onderzetter . Maar goed, technisch gezien is het een 2 disc versie en het staat er wel op. Maar ik vind het wel erg 'goedkoop".
    Als je de rode banner op de voorkant moet geloven, zouden er eigenlijk 3 discs in moeten zitten: 1x 3D blu-ray, 1x 2D Blu-ray en 1x DVD. Omdat de 3D en de 2D op één schijfje geperst zijn, klopt het dus dat het een 2-disc uitgave is. Het "Limited" heeft dan betrekking op het feit dat het een steelbook-uitgave is die niet overal te koop is. Overigens: dit soort 'trucs' zie je in de VS veel vaker. Let er maar eens op. Daar circuleren zelfs 4-disc uitgaven, met 1x 3D-Blu-ray, 1x 2D-Blu-ray, 1x DVD en 1x digitale kopie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 39 van 47 EersteEerste ... 29353637383940414243 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •