Pagina 4 van 47 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Kreeg net een mailtje met een code voor eenmaal gratis verzenden: F5021GL

    First come, first served.
    Heb ik ook gekregen.
    Kan iedereen 1x gebruiken

  2. #77

    Standaard

    Bol heeft heel veel titels in de drie voor 30 actie.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Bol heeft heel veel titels in de drie voor 30 actie.
    Heb je een linkje naar die actie. Krijg alleen een foutmelding te zien wanneer ik op 3 voor 30 klik.

  4. #79

    Standaard

    Dat had ik ook. Gewoon even de optie 'tot 20,-' aanklikken. Daar staan heel veel flicks voor 12,99 tussen. Wanneer je er daar drie van in je winkelwagentje dropt dan berekent hij automatisch de korting.

  5. #80

  6. #81

    Standaard

    LOTR zit trouwens ook in deze actie. Heb je alle delen los voor 30,-. Niet verkeerd, dacht ik zo.

  7. #82

    Standaard Bol.com belooft maar komt niet na!

    Gisteren na lange tijd weer eens een bestellling geplaatst (paar dagen geleden ook maar meteen weer geannuleerd ) en nu weet ik weer waarom het zo lang geleden is. Ik was/ben gewoon zeer teleurgesteld in de zogenaamde "service" van dit bedrijf en dit is niet de eerste keer dat het mis is gegaan. Ik zou vandaag twee van de drie bestelde Blu Ray's binnen moeten krijgen maar dat is Bol.com niet gelukt. Ik weet dat TNT verantwoordelijk is voor de uiteindelijke aflevering van de Blu Ray's maar dat neemt niet weg dat Bol.com mij die aflevering belooft. Wat ik niet begrijp is dat er nergens op de website wordt aangegeven dat de bezorging vertraging kan opleveren door het weer en dus hebben ze in mijn ogen geen enkel excuus om het niet waar te maken. De rest van Nederland heeft uiteraard geen problemen met Bol.com en de forumleden hier waarschijnlijk ook niet maar belofte maakt schuld en als jij of het bedrijf waarmee je samenwerkt ze niet kan waarmaken dan moet je je grote mond houden vind ik.

    Ze kunnen een goed voorbeeld nemen aan Amazon.co.uk want die vermelden wél dat er vertragingen zijn en leveren de spullen zelfs binnen de door hun gestelde termijn bij mij af. Afgelopen dinsdagavond besteld en vandaag binnen , volgens Amazon kon ik de bestelling pas op de 21e december verwachten.

    Einde verhaal Bol.com voor mij.

  8. #83

    Standaard

    Heeft iemand nog een code over van de Beemsterkaas 5 euro kortingsactie?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #84

    Standaard

    Voor mij hoeven de sites niet te melden dat er mogelijk vertragingen zijn wegens de weeromstandigheden. Niemand, zelfs de Post niet, is verantwoodelijk voor een mogelijke vertraging. Iedereen die een beetje redeneert weet dat er automatisch vertragingen zijn. Dat mijn bestelling een dag of een paar dagen later aankomt is geen drama. Het belangrijkste is dat ik ze wel ooit ontvang. Meer vraag ik niet. Ik verwacht al een paar dagen mijn bestellingen van dvdpacific. Woensdag, donderdag en vrijdag heb ik geen post gehad door de sneeuw. Het zal dus voor volgende week zijn indien de wegen terug vrij zijn.

  10. #85
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ben ook nog op zoek naar een Beemsterkaas 5 euro kortingsactie. Wie er eentje
    over heeft en niet van plan is die te gebruiken zou me er een plezier mee doen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ben ook nog op zoek naar een Beemsterkaas 5 euro kortingsactie. Wie er eentje
    over heeft en niet van plan is die te gebruiken zou me er een plezier mee doen.
    Ik heb het idee dat ik er geen meer ga krijgen, dus er gaat een PM met een code naar jou Stefaan.

    Dan heb ik er nog 1 over voor de liefhebber.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #87

  13. #88

    Standaard

    Mogen jullie me wel een +je geven in de traderslijst
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #89
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kan helaas zelf niets met deze code, je hebt drie van die codes nodig om via beemsterkaas.nl een bol.com code te genereren.

    Is wat mij betreft terug beschikbaar peptalk ( ook bekend als de Spam Runner ... vrij naar Blade Runner ). Toch bedankt voor je snelle reactie
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Kan helaas zelf niets met deze code, je hebt drie van die codes nodig om via beemsterkaas.nl een bol.com code te genereren.

    Is wat mij betreft terug beschikbaar peptalk ( ook bekend als de Spam Runner ... vrij naar Blade Runner ). Toch bedankt voor je snelle reactie
    Lol.
    Ik heb de codes al weggegooid en ook de berichten waar ik ze in gezet had, dus PM kan naar StefaanD
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #91
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen probleem, 'k dacht dat ik wel belangrijker voor je was zomaar mijn berichtjes naar jou weggooien
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #92

    Standaard

    Idem hier, dacht dat de code direct inwisselbaar was. Heb dus 1 Beemsterkaascode over

  18. #93

    Standaard

    Nu zit ik weer met iets vreemds!
    Sinds deze voormiddag staat er op de TNT pagina van m'n bestelling '30.12.2010: Zending zit in afleverroute'. Nu ben ik heel de dag thuisgebleven, maar de bel is niet gegaan. Ik dacht dat wanneer er 'in distributie' stond, het die dag nog toekwam? Zo is het toch altijd al geweest met vorige bestellingen.

  19. #94
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Nu zit ik weer met iets vreemds!
    Sinds deze voormiddag staat er op de TNT pagina van m'n bestelling '30.12.2010: Zending zit in afleverroute'. Nu ben ik heel de dag thuisgebleven, maar de bel is niet gegaan. Ik dacht dat wanneer er 'in distributie' stond, het die dag nog toekwam? Zo is het toch altijd al geweest met vorige bestellingen.
    Heb ik ook wel eens gehad. Soms bleek die dan gewoon in de brievenbus te liggen, als het pakje paste. Dan bellen ze niet aan.

    Ook heb ik een keer gehad dat er door weersomstandigheden de bezorgingen op een dag nogal uitliepen. Ik zat aan het eind van de route, zodat de levering van mijn pakje alsnog een dag werd uitgesteld. Dat werd wel netjes aangegeven op de site trouwens.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Heb ik ook wel eens gehad. Soms bleek die dan gewoon in de brievenbus te liggen, als het pakje paste. Dan bellen ze niet aan.

    Ook heb ik een keer gehad dat er door weersomstandigheden de bezorgingen op een dag nogal uitliepen. Ik zat aan het eind van de route, zodat de levering van mijn pakje alsnog een dag werd uitgesteld. Dat werd wel netjes aangegeven op de site trouwens.
    Niets in de brievenbus en ook geen melding!
    Op de Belgische website staat zelfs 'de chauffeur is onderweg'...
    Mogen ze toch wel eens verwittigen ofzo, speciaal de deur niet uitgegaan vandaag.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Nu zit ik weer met iets vreemds!
    Sinds deze voormiddag staat er op de TNT pagina van m'n bestelling '30.12.2010: Zending zit in afleverroute'. Nu ben ik heel de dag thuisgebleven, maar de bel is niet gegaan. Ik dacht dat wanneer er 'in distributie' stond, het die dag nog toekwam? Zo is het toch altijd al geweest met vorige bestellingen.
    Heb ik ook voor. Staat bij mij net hetzelfde maar ook hier geen pakketje.
    Ik zie ook dat de chauffeur onderweg is...

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Heb ik ook voor. Staat bij mij net hetzelfde maar ook hier geen pakketje.
    Ik zie ook dat de chauffeur onderweg is...
    Vervelend he. Heb nog steeds niets ontvangen!
    Zouden ze vandaag op de 31e rondkomen trouwens?

  23. #98

    Standaard

    Ik zou niet weten waarom niet. Is toch geen feestdag.
    Lijkt me trouwens belachelijk dat ze zetten "de chauffeur is onderweg" en er vandaag niet gewerkt wordt

  24. #99

    Standaard

    Ik heb vandaag post gehad van bol.com. Wel via de gewone TNT postbezorger (niet via pakketpost)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #100

    Standaard

    Ik denk dat je nu, na 16:00 op oudjaarsdag geen pakje meer hoeft te verwachten....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 4 van 47 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •