Pagina 5 van 47 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Ik zou niet weten waarom niet. Is toch geen feestdag.
    Lijkt me trouwens belachelijk dat ze zetten "de chauffeur is onderweg" en er vandaag niet gewerkt wordt
    Jij het nog gekregen?

    Ik vind het echt schandalig dat er sinds gisterenvoormiddag wordt gemeld dat de chauffeur onderweg is en er nog steeds niets geleverd is, nu hoef ik dus tot maandag te wachten!

  2. #102

  3. #103

    Standaard

    Daarjuist ging de bel, staat er een man aan de deur: "ja, dat hebben ze donderdag bij ons aan de deur geleverd, maar het was precies voor hier bedoeld"... Blijkt dat die man nog eens een paar straten verder woont ook. Hoe kan een TNT-leverancier zo dom zijn om een pakketje in een compleet andere straat af te geven. Nemen ze daar analfabeten aan ofzo. Al een geluk dat deze man zo eerlijk was om het mij persoonlijk te komen geven en niet voor zichzelf te houden!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Hoe kan een TNT-leverancier zo dom zijn om een pakketje in een compleet andere straat af te geven. Nemen ze daar analfabeten aan ofzo.
    Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Denk je dat alles alleen om jouw pakje gaat. Helaas gebeuren dit soort dingen wel eens, maar als je bij een fatsoenlijke leverancier bestelt dan krijg je het product gewoon nog een keer nagezonden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #105

    Standaard

    Ik heb ook nog steeds niets ontvangen hoor, achja het is nu niet dat ik niet zonder kan .

    Edit: ontvangen!
    Laatst aangepast door Timo : 03-01-2011 om 14:34

  6. #106

    Standaard

    2 + 1 gratis op enkele blu-rays, voor mij zit er niks bijzonders tussen maar misschien wel voor jullie.
    20 euro voor 3 blu-rays is in Nederland namelijk geen geld.

    http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoe...js0/index.html
    (even naar onderen scrollen)

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KoalebeerLOL Bekijk bericht
    2 + 1 gratis op enkele blu-rays, voor mij zit er niks bijzonders tussen maar misschien wel voor jullie.
    20 euro voor 3 blu-rays is in Nederland namelijk geen geld.

    http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoe...js0/index.html
    (even naar onderen scrollen)
    Is wel te veel voor die titels.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #108

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KoalebeerLOL Bekijk bericht
    CRM-1JA2BV dit is de nieuwe?
    top! hij werkt!

  10. #110

    Standaard

    Wat een belabberde service weer van Bol. Vandeweek 9 Japanse filmklassiekers besteld en duidelijk aangevinkt dat ik mijn bestelling in één pakket wil ontvangen, ontvang ik zojuist 6 van de 9 films in 4 verschillende pakketjes met 4 aparte facturen.

  11. #111
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Hoezo belabberd? Ze sturen alvast de titels op die ze op voorraad hebben. Ik zit wel eens bij andere webwinkels weken en weken te wachten omdat één van de titels nog niet voorradig is. Dat Bol de voorradige titels alvast levert lijkt mij juist positief.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  12. #112

    Standaard

    Nee, want ik heb aangegeven dat ik ze in één zending wil ontvangen. Verder prima dat ze de voorradige titels al verzenden, maar waarom dan zo omslachtig doen met 4 pakketjes en 4 facturen. Daar heb ik helemaal niet om gevraagd.

  13. #113
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Dat het omslachtig overkomt (en natuurlijk ook is) zijn de consequenties van geautomatiseerde procedures. Maar dat geldt helaas voor tal van organisaties. Jij kan in elk geval alvast de titels zien die je hebt ontvangen. Leuk toch?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  14. #114

    Standaard

    Bij bol.com kun je het specifiek aangeven dat je de bestelling niet in deelverzendingen wilt ontvangen, dus op dat punt heeft Jordy wel gelijk.
    En als hij per acceptgiro betaalt dan zijn die apparte rekeningen ook weer zo wat.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #115

    Standaard

    Bol heeft zijn prijzen ook weer opgeschroefd. In de 3=30 actie wordt de korting nog wel verrekend maar krijg je ze niet meer voor 3=30. Titels die eerst 12,99 per stuk waren zijn nu naar 14,99 gegaan. Voorbeeld:

    Totaal artikelen (3)
    € 44,97

    3 voor 30 euro
    - € 8,97

    Subtotaal
    € 36,00

    Indicatie verzendkosten


    € 0,00

    Totaal
    € 36,00
    Rare zaak altijd bij een verder prima winkel.

  16. #116

    Standaard

    heeft iemand nog een code voor gratis verzenden bij bol?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  17. #117
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    crm-1ja2bv

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    crm-1ja2bv

    Die is helaas verlopen is maar geldig tot 1-2-2011

    maar toch bedankt.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #119

    Standaard

    Heb vrijwel nooit problemen met Bol.com. Worden meestal keurig verzorgd. Wel is het zo dat bij bestelling de korting niet wordt doorgerekend. 2 voor 20 euro gaat goed, maar wanneer je er 4 besteld dan is ie de draad kwijt. Een telefoontje en het wordt opgelost. Of je moet de bestelling in tweeen delen. Dan betaal je wel twee x verzendkosten van 1,95.

    Liever heb ik de zending gelijk en niet alles tegelijk. Vaak moet je dat opnieuw aanvinken. Ik heb liever verspreid. Kun je alles rustig bekijken al heb ik nog geen defecten gezien op BD.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #120
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gebruik de code CRM-11FEBV en dan ben je zo van de verzendkosten af bij bol.com
    Uiteraard tot eind februari en dan wordt het een andere code.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Gebruik de code CRM-11FEBV en dan ben je zo van de verzendkosten af bij bol.com
    Uiteraard tot eind februari en dan wordt het een andere code.
    Ik vroeg me gisteren al af of iemand de code voor februari wist dus bedankt voor de code Stefaan, ik heb meteen maar een klein bestellinkje geplaatst.
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 26-02-2011 om 14:29


  22. #122
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen probleem, had de code zelf uit dit draadje gehaald ( op pagina 15 ).
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Gebruik de code CRM-11FEBV en dan ben je zo van de verzendkosten af bij bol.com
    Zeg Stefaan / Einzelgänger: Gaan jullie je nu echt druk maken over (maximaal) € 1,95 verzendkosten? Ik ben al het meervoudige kwijt wanneer ik in de auto of bus stap en naar een winkelcentrum moet rijden.

  24. #124

    Standaard

    ja maar elke 1,95€ is er weer 1 Marcel

  25. #125

    Standaard

    Idd snakeplahah.
    Volgens mij zijn we allemaal grootaanschaffers en komen we minimaal aan 100 bestellingen in het jaar, is toch zo 2 meiertjes
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 5 van 47 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •