Pagina 6 van 47 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zeg Stefaan / Einzelgänger: Gaan jullie je nu echt druk maken over (maximaal) € 1,95 verzendkosten? Ik ben al het meervoudige kwijt wanneer ik in de auto of bus stap en naar een winkelcentrum moet rijden.
    Druk maken nee niet echt maar zoals snakeplahah al zegt elke 1,95 euro is toch weer 1,95 euro. 90% van mijn aankopen doe ik online dus dat tikt echt wel aan als je alle besparingen bij elkaar optelt dus als je zo elke keer wat uitspaart dan verdien ik toch weer een gratis Blu Ray of zoals jij een gratis busritje of benzine voor de auto.


  2. #127
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zeg Stefaan / Einzelgänger: Gaan jullie je nu echt druk maken over (maximaal) € 1,95 verzendkosten?
    Niet echt nee, maar zoals anderen hier ook aangeven, als er methode is om die
    verzendkosten niet te hoeven betalen waarom zou ik die dan laten liggen ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Idd snakeplahah.
    Volgens mij zijn we allemaal grootaanschaffers en komen we minimaal aan 100 bestellingen in het jaar, is toch zo 2 meiertjes
    100, was dat maar waar
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #128
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Op werkdagen voor 22.30 uur besteld, morgen in huis het kan nog later.

  4. #129

    Standaard

    Wat een ruk bedrijf is bol.com ook. Besteld ik de blu-ray van The Third man daar met de levertijd van 3 tot 4 dagen, mailen ze doodleuk na 6 dagen dat ik nog eens 2 week kan wachten....

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Wat een ruk bedrijf is bol.com ook. Besteld ik de blu-ray van The Third man daar met de levertijd van 3 tot 4 dagen, mailen ze doodleuk na 6 dagen dat ik nog eens 2 week kan wachten....
    Dat kan toch gebeuren en ze laten iig nog wat van zich weten, ik denk dat je hier met te veel emotie reageert Wieba
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat kan toch gebeuren en ze laten iig nog wat van zich weten, ik denk dat je hier met te veel emotie reageert Wieba
    Misschien overdrijf ik wel wat, maar dit is niet de eerste keer. Naja dan nog maar 2 weekjes zonder de derde man, tis niet anders...

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Misschien overdrijf ik wel wat, maar dit is niet de eerste keer. Naja dan nog maar 2 weekjes zonder de derde man, tis niet anders...
    Als je het vaker mee hebt gemaakt is het al weer anders idd.
    Volgens mij heb je ook wel een kijkachterstand
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je het vaker mee hebt gemaakt is het al weer anders idd.
    Volgens mij heb je ook wel een kijkachterstand
    Als filmliefhebber heb je altijd een kijkachterstand

  9. #134
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik vraag me af of het aan BOL ligt of aan de leverancier. Ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt bij andere internetwinkels.

    De leverancier/importeur geeft normaal gesproken aan hoe snel iets geleverd kan worden, de winkel vermeldt die levertijd bij het bewuste product. Vervolgens kan de leverancier toch niet op tijd leveren. Dan is het niet correct om de winkel daarvan de schuld te geven.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Ik vraag me af of het aan BOL ligt of aan de leverancier. Ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt bij andere internetwinkels.

    De leverancier/importeur geeft normaal gesproken aan hoe snel iets geleverd kan worden, de winkel vermeldt die levertijd bij het bewuste product. Vervolgens kan de leverancier toch niet op tijd leveren. Dan is het niet correct om de winkel daarvan de schuld te geven.
    Ik weet wel bijna zeker dat het aan de leverancier ligt, maar het is aan bol.com om de juiste levertijden aan de consument door te geven. De bestelling heb ik z`n 8 dagen geleden geplaatst bij een levertijd van 3 a 4 dagen, dan is het niet netjes om na 8 dagen nog eens met een extra levertijd tijd van 14 dagen aan te komen. Dit is overigens niet de eerste keer maar het geval bij mijn laatste 5 bestellingen bij hun. Misschien koop ik wel te moeilijk verkrijgbare spullen

    Overigens keek net op hun website en daar staat het product ook gewoon met een levertijd van 3 a 4 dagen terwijl ze dat niet waar kunnen maken. Dit is gewoon een niet netjes van bol.com lijkt mij.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Overigens keek net op hun website en daar staat het product ook gewoon met een levertijd van 3 a 4 dagen terwijl ze dat niet waar kunnen maken. Dit is gewoon een niet netjes van bol.com lijkt mij.
    Producten die je via bol.com bestelt en waaraan een levertijd hangt, kunnen nogal eens wat meer tijd nodig hebben dan ze aangeven. De levertijd is maar een indicatie en als hun leverancier niet kan leveren, dan moeten ze andere leveranciers gaan zoeken. Ik heb het al twee keer bij bol.com meegemaakt dat een door mij besteld product uiteindelijk niet geleverd kon worden (of niet tegen de prijs waarvoor ik deze besteld had). Dit is toen door bol.com heel netjes afgehandeld in de vorm van een tegoed- of kortingbon. Met name minder courante titels of titels die nog moeten verschijnen, veroorzaken nog wel eens wat langere wachttijden. Maar kom op zeg, we hebben het hier niet over een eerste levensbehoefte, toch? Ik wacht al sinds 13 april op een zending van amazon.com, dat is pas echt ergerlijk.

  12. #137

    Standaard

    Ik heb vandaag een bestelling binnen gekregen waar ook bij stond 4 a 5 werkdagen levertijd. Zaterdag 28-5 besteld vandaag binnen, dus eigenlijk maar 3 werkdagen geduurd. Alle andere bestellingen die ik eerder gedaan heb bij boll, waren meteen de volgende dag al geleverd, dus hier alleen positieve ervaringen.

  13. #138

    Standaard

    Zijn Studio Canal titels echt zo moeilijk verkrijgbaar, want ik echt dit soort vertragingen echt alleen maar bij bol.com.

    Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met nummer 7891639210 helaas nog niet kunnen leveren. Titel: Third Man - Cotten, Joseph
    Aantal: 1



    Wij hebben geen nieuwe leverdatum van de leverancier ontvangen, het blijkt een moeilijk leverbaar artikel te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor.


  14. #139

    Standaard

    Even een vraagje over het annuleren van een bestelling. Als ik kies om mijn bestelling te annuleren, kan ik dan kiezen voor een terugbetaling of ook voor een waardebon (die ik dan onmiddellijk krijg)? Ik had nl een bluray besteld maar nu zit die in een 2 voor 20actie dus kan ik eventueel deze terug bestellen met nog een andere titel erbij. Zou dan wel graag een kortingscoupon krijgen, of gaat dit niet?

  15. #140

    Standaard

    Is er een code voor deze maand? Er zitten namelijk wat leuke titels in de 2 voor 2 actie.

  16. #141

    Standaard

    Krijg net een mailtje van Bol. Iemand dit wel eens gehad? (had DVD Criminal Minds + Damages besteld)

    "Het pakket met 3S nummer 3SBO....907 van uw bestelling met nummer 789... kon helaas niet afgeleverd worden omdat deze tijdens het transport beschadigd is geraakt. Onze oprechte excuses voor het ongemak.


    Om bovenstaande reden is het pakket retour gezonden naar bol.com.
    Wij kunnen u helaas geen nieuw artikel toezenden. U kunt zelf een nieuwe bestelling plaatsen om het gewenste artikel alsnog in uw bezit te krijgen".

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monic27 Bekijk bericht
    Krijg net een mailtje van Bol. Iemand dit wel eens gehad? (had DVD Criminal Minds + Damages besteld)

    "Het pakket met 3S nummer 3SBO....907 van uw bestelling met nummer 789... kon helaas niet afgeleverd worden omdat deze tijdens het transport beschadigd is geraakt. Onze oprechte excuses voor het ongemak.


    Om bovenstaande reden is het pakket retour gezonden naar bol.com.
    Wij kunnen u helaas geen nieuw artikel toezenden. U kunt zelf een nieuwe bestelling plaatsen om het gewenste artikel alsnog in uw bezit te krijgen".
    Bol.com stuurt niet automatisch bij zoek geraakte of beschadigde artikelen nieuwe op. Je moet gewoon opnieuw bestellen en van die andere order krijg je netjes je geld terug.

  18. #143

    Standaard

    Merkwaardige winkel is dat toch soms, bol.com.

    Ik kijk gisteravond op de site voor een Blu-ray, zie een prijs van 16,99 met een levertijd van 3-5 werkdagen. Ik kijk vanochtend om deze te bestellen, staat exact dezelfde Blu-ray nu voor 29,99 als pre-order. Zeer vreemd.

    Overigens, bij een levertijd van 3-5 werkdagen moet je er wel rekening mee houden dat ze deze niet altijd kunnen leveren. Maar waarom nu een pre-order status voor een titel die al jaren uit is?

    Soms staan bestaande titels als pre-order omdat ze vaak opnieuw uitgebracht worden, maar dan voor een budgetprijs. Maar 29,99 kan ik met de beste wil van de wereld geen budgetprijs noemen. Bijzonder.

  19. #144

    Standaard

    Gratis verzending tem 27 juni!

  20. #145
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Gratis verzending tem 27 juni!
    Bij minimale besteding van 20 euro.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  21. #146

    Standaard

    10% op blu-rays en dvd!

  22. #147

    Standaard

    Is er nog een geldige verzendcode?

  23. #148

    Standaard

    Even een waarschuwing: Wanneer je bij Bol.com Law Abiding Citizen (Unrated Director's Cut) besteld krijg je de bioscoopversie (en zonder extra's).

    Deze besteld:

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/law-abid...969/index.html

    Deze ontvangen:

    http://www.freerecordshop.nl/films/l...-8713045220990

    Dit is al de zoveelste keer achter elkaar dat ik een probleem heb met een bestelling bij Bol.com. Beschadigde Digipack, hersealde Blu-ray's met lijmresten krassen, stof en/of vingerafdrukken en nu een verkeerde versie van een dvd.

    PS weet iemand nog een goedkoop adres voor de DVD met de Unrated Director's Cut in Nederland?

    Even voor de duidelijkheid; de Nederlandse Blu-ray bevat wel de Unrated Director's Cut, maar heeft geen extra's. De UK DVD is de bioscoopversie (met extra's) en de UK Blu-ray is de Unrated Director's Cut (met extra's).
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  24. #149
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ze hebben weer met de EAN nummers lopen goochelen. Ze gaan alleen puur af op het EAN nummer i.p.v. de beschrijving/verpakking.

  25. #150

Pagina 6 van 47 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •