Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 114 worden weergegeven.

Discussie: DeepDiscount

  1. #1

    Standaard DeepDiscount

    Nog geen topic over deze winkel...nou....bij deze dan.

    Laatst was er de geweldige 2 voor 1 actie mbt Criterions. Allemaal in prima staat ontvangen, zeer netjes afgehandeld.

    Nu weer een topactie; 2 voor 1 maar dan nu Warner titels.

    Een paar geweldige boxen die ik misschien aan ga schaffen;

    Film Noir Classics boxen nu twee boxen voor 40,54 incl verzending in Euro's!!
    Val Newton horror box
    Cult Camp Classics, nu twee boxen voor 23,30 incl verzending in Euro's (voor totaal 6 films).

    En nog vele andere titels....dusss...let the koopdrang begin!!

  2. #2

    Standaard

    Het zit het met douane kosten bij deze shop? Verzenden zij als gift? Of verzenden ze vanuit UK?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  3. #3

    Standaard

    uit de vs, geen gift, werkelijke waarde op pakje...grote pakkans dus
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    uit de vs, geen gift, werkelijke waarde op pakje...grote pakkans dus
    Maar vanaf 1 december wordt de invoerlimiet toch verhoogd naar iets van € 150,-? Vanaf dan is je pakkans dus nihil, tenzij je echt groot gaat inslaan.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  5. #5

    Standaard

    ik meen vanaf 1-1 2009 en nog hoger dan 150 euro, maar ik dacht meer in het kader van hun actie van nu (25% korting met kortingsbon supersale)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Als ik het nu goed lees op www.douane.nl gaat alleen de drempel voor inklaringskosten omhoog van 22 naar 150 euro. Vanaf 1 december zul je dus nog wel gewoon 19% BTW moeten betalen over dvd's uit de VS. En ik maar denken dat ik vanaf 1 december van dat gezeik af ben.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Als ik het nu goed lees op www.douane.nl gaat alleen de drempel voor inklaringskosten omhoog van 22 naar 150 euro. Vanaf 1 december zul je dus nog wel gewoon 19% BTW moeten betalen over dvd's uit de VS. En ik maar denken dat ik vanaf 1 december van dat gezeik af ben.
    dus het maakt allemaal geen bal uit , je hoeft alleen iets minder te betalen, hier meer erover.
    Het hele gedoe met inklaringskosten blijft dus ook gewoon.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #8

    Standaard

    kon het toen ook niet geloven, belastingdienst die in jouw voordeel iets beslist, laat me niet lachen; samen met de hoge dollarkoers betekent dat ik voorlopig niks meer bestel in Amerika bij toko's met een hoog risico (Amazon, deepdiscount)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #9

    Standaard

    Voordeel van deep discount is dat als je meerdere titels per bestelling ordert, ze direct verzenden wat op voorraad is.
    De rest wordt nagezonden.
    Verzendkosten worden niet vermeld op de verpakking, en op de nota in de verpakking staat geen bedrag.
    Blijft het advies: niet teveel bestellen per order....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    uit de vs, geen gift, werkelijke waarde op pakje...grote pakkans dus
    Mits dvdpacific er zo goed als niet meer is, zullen velen onder ons genoodzaakt zijn om een andere retailer te zoeken...
    Deep lijkt me op het eerste zicht het beste alternatief, maar opnieuw, de onvermijdelijke vraag:
    "Heeft iemand hier nog iets recentelijk besteld en zoja, hoe is het verlopen met de douane?"

    Het feit dat ze de werkelijke waarde vermelden, is alvast niet zo positief...

  11. #11

    Standaard

    En als ik nu een bestelling maak met allemaal Pre-order items, gaan ze alles appart versturen zodra die items in voorraad zijn, of wachten ze totdat alles in voorraad is voordat ze jouw bestelling versturen?

  12. #12

    Standaard

    De kans is groot dat ze losse items verzenden wanneer ze binnen zijn.
    Maar waarom het risico nemen?
    Bestel gewoon 2 tot 3 items per order....

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    De kans is groot dat ze losse items verzenden wanneer ze binnen zijn.
    Maar waarom het risico nemen?
    Bestel gewoon 2 tot 3 items per order....
    Als ze alles appart leveren, dan is de waarde van de inhoud ook kleiner. En dan is de kans ook kleiner dat je extra douaneonkosten zult moeten betalen.
    Maar als ze alles appart versturen, vraagt deepdiscount extra verzendingskosten?

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Als je bij DD ordert, zie je in je winkelwagen of iets op voorraad is , of niet.
    Mijn ervaring is dat deze info niet altijd betrouwbaar is.
    Dat betekent dus dat alle onderdelen van een order apart worden verzonden kunnen worden op moment van beschikbaarheid, maar ook dat er opeens toch meerdere onderdelen van een order tegelijkertijd in een pakket worden verzonden met risico van douane onderschepping.
    Daarom het advies niet al te grote bestellingen ineens te doen.
    Hou er ook rekening mee dat DD pakketjes er langer over doen dan bijv. Amazon UK of USA.
    Dus niet meteen aan de bel trekken als je je pakketje niet binnen een week binnen hebt!

  16. #16

    Standaard

    50 movie packs momenteel in promotie.

    http://www.deepdiscount.com/50-Movie...campaign=23763

    Iemand ervaring met die packs? 11.98 voor zo'n pack is uiteraard geen geld.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  17. #17

    Standaard

    Na lange tijd weer eens wat besteld; 2 blu rays.

    Eentje is pas na lange tijd verzonden en de ander is al een maand onderweg
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je bent niet alleen Coen, Eclipse box besteld op 23/08 bij deepdiscount en sinds
    gisteren verzonden

    Het lijkt met de US stores wat bergaf te gaan zo lijkt het ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #19

    Standaard

    Mijn ervaring met deepdiscount.com is dat het minimaal 3 weken duurt.
    Laatst via ebay bij een particulier wat besteld en dat was binnen 3 dagen binnen met reguliere USPS post.....

    Van de week een zending uit UK na 2 weken pas binnen via Royal Mail en zit ook al langer dan 1 week op een andere Uk zending te wachten.
    Laatst aangepast door peptalk : 12-09-2010 om 20:06
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kortom er is soms geen touw aan vast te knopen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Net vandaag Crumb binnen van deepdiscount, besteld op 21/08, verzonden op
    31/08 en binnen op 13/09

    Zoals gezegd er is echt geen touw aan vast te knopen. Er gaat daar de laatste
    tijd wat bestellingen betreft ook nogal wat in backorder
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #22

    Standaard

    Krijg je wel eens een reactie als je mailt naar deepdiscount?

    Wat een ***site zeg. Ongelooflijk. Is de 2e keer dat ik daar wat bestel en ook de 2e keer dat er problemen zijn.

    Had eind augustus 2 blu-rays besteld in de "Buy One Get One" promotie. Die order bleef maar op "Open" staan, dus zo'n 1,5 week later heb ik de boel maar gecancelled. Een week later krijg ik een mailtje dat een item van mijn order verstuurd is. En toen ik op de site van mijn creditcard keek bleek ook dat ik al had betaald voor de volledige order. In mijn account op deepdiscount staat nu dat mijn gratis blu-ray gecancelled is. Dus nu moet ik gewoon de volle prijs betalen voor 1 blu-ray. Belachelijk!

    Heb inmiddels al 3x gemaild, maar ik krijg telkens alleen maar het standaard mailtje terug waarin staat dat mijn klacht is binnengekomen. Maar voor de rest hoor ik dus niks..........
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #23

    Standaard

    Ik heb nog nooit met ze gemaild, maar daar kan wel eens verandering in gaan komen binnenkort.

    Eerst het goede nieuws:
    - Binnen 10 dagen na verzending bestelling binnen

    Dan het slechtere:
    - Bestelling die 19 augustus verstuurd is, is nog niet binnen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24

    Standaard

    Koop al jaren bij DD: vaak goede prijzen of acties, nooit problemen met douane, want versturen meestal enkele titels uit je order zodra ze leverbaar zijn. Hou orders wel beperkt tot 2-3 titels.
    Verzending duurt 2-3 weken.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit met ze gemaild, maar daar kan wel eens verandering in gaan komen binnenkort.

    Eerst het goede nieuws:
    - Binnen 10 dagen na verzending bestelling binnen

    Dan het slechtere:
    - Bestelling die 19 augustus verstuurd is, is nog niet binnen
    Bestelling is nooit binnengekomen, reactietijd is niet zo heel snel, maar nog heel behoorlijk en heb een replacement toegestuurd gekregen en ontvangen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •