Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 114 worden weergegeven.

Discussie: DeepDiscount

  1. #51

    Standaard

    Ik wacht nog ff af, als ik nu ga mailen gaan ze wellicht annuleren ofzo. Dat moet ik helemaal niet hebben. Wel vreemd, want 2 titels zouden 'in stock' zijn
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #52

    Standaard

    Volgende keer maar weer de "zekerheid" van B&N kiezen Coen .

  3. #53

    Standaard

    haha, inderdaad. Het zit me ook niet echt mee. Nou ja, moet ik maar niet voor een duppie op de eerste rang willen zitten
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #54

    Standaard

    Eerste disc binnen uit de sale, verzonden op 20 juni.
    Het lijkt dat er op gestaan is, HD keepcase is iets krom en de inlay is aan de achterkant 'ingedrukt', tevens niet in seal, maar de sticker aan de bovenkant met de titel zat er nog wel op.
    Maar een een mail aan gewaagd, eens kijken wat ze als oplossing bieden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik wacht nog ff af, als ik nu ga mailen gaan ze wellicht annuleren ofzo. Dat moet ik helemaal niet hebben. Wel vreemd, want 2 titels zouden 'in stock' zijn
    Alles staat nu op 5-10 days. Hopelijk worden ze snel verzonden. Ze komen iig snel binnen als ik Pep mag geloven
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ze komen iig snel binnen als ik Pep mag geloven
    Die van 18 juni is er daarentegen nog niet. Niets is zo wisselend als internationale post
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hier ook nog één en ander over te melden, maar zal uitdraaien op een mea culpa, mea maxima culpa nog eerst even één en ander controleren vanavond na het werk en dan het relaas ... slik
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #58
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mea culpa dus, bestelling werd gemaakt met een kredietkaart die ondertussen
    al een tijdje is vervallen, nou ja reeds van november 2010.

    De deepdiscount site helpt me hier ook niet echt verder. Er is geen optie, of
    toch niet dat ik kan vinden, waar je een krediekaart kan verwijderen of veranderen.
    Dus zolang je account bestaat hangt daar een kredietkaart aan vast die ooit
    komt te vervallen.

    Probleem is dan dat je bij iedere bestelling die gegevens moeten gaan veranderen.
    Dit is toch wat 'k veronderstel want bij een vorige bestelling heb 'k dat wel gedaan,
    bij de laatste bestelling er gewoon geen acht op geslagen.

    Geen idee of je via het veranderen van die kredietkaart gegevens bij een bestelling
    je dat ook ergens kan bewaren.

    Wat ook al niet lukt is aan een bestaande bestelling de kredietkaart gegevens
    veranderen, bij amazon bv. is dat geen enkel probleem.


    Conclusie: de schuld ligt bij mij ... maar de deepdiscount site blinkt ook niet bepaald
    uit als het op gebruiksvriendelijkheid aankomt. Tja kan toch niet alle zonden van
    Israel op mij nemen

    Dan maar contact opgenomen met de DD jongens en meisjes en hopend op een goede afloop.

    Hoop dat iemand in de toekomst wat heeft aan het bovenstaande en meteen
    kan zien wat er dan eventueel aan de hand is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #59

    Standaard

    Is idd onduidelijk, kan namelijk alleen bij het bestelproces Stefaan, daar kun je aanvinken dat je een CC wilt verwijderen, maar het hangt er vanaf in welke stap v/h bestelproces je tercht komt of je dat ziet. Kom je nl. in stap 5 dan moet je eerst 'edit' aanklikken om bij stap 4 aan te komen waar dit kan.

    Zelf trouwens binnen 8 uur een antwoord gehad op het contact betreffende de beschadigde case en inlay. Als ik wil kan ik een re-shipment aanvragen, maar er staat niets bij over evt. retour zenden of dat er kosten aan verbonden zijn.
    Laatst aangepast door peptalk : 30-06-2011 om 01:47
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60

    Standaard

    @ Stefaan, dat van die kaart veranderen had ik ook opgemerkt. Daarom heb ik als 'guest' de orders besteld. Nadeel: je kan niet inloggen om de orders te bekijken
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #61
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Reeds antwoord teruggehad met verontschuldingen, je kent het wel de typische
    "We apologize for any inconvenience ..." en de oplossing is volgens DD opnieuw
    bestellen en zoals Pepijn aangeeft in de betalingsstap de kaart wijzigen.

    Natuurlijk ga 'k deze BD's nooit meer krijgen aan de kortingsprijs, toch nog maar
    even navragen ... maar vrees ervoor.


    Raar volkje die Amerikanen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #62

    Standaard

    op 21/6 order van 3 Criterions gemaakt, waaronder Chronos: dag later deze geprobeerd te cancellen omdat de zag dat de UK versie beter is maar kon niet meer, echter nog steeds niet ontvangen, ook geen bedrag van CC afgeschreven maar als ik cancel hokje aanklik staat Chronos er niet meer bij....

    heel vaag
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Reeds antwoord teruggehad met verontschuldingen, je kent het wel de typische
    "We apologize for any inconvenience ..." en de oplossing is volgens DD opnieuw
    bestellen en zoals Pepijn aangeeft in de betalingsstap de kaart wijzigen.

    Natuurlijk ga 'k deze BD's nooit meer krijgen aan de kortingsprijs, toch nog maar
    even navragen ... maar vrees ervoor.


    Raar volkje die Amerikanen
    Pas op met opnieuw bestellen. Zorg er eerst voor dat de geannuleerde bestellingen echt, echt, echt geannuleerd zijn.
    Ik had ook soortgelijke situatie. Probleem met CC, bestellingen geannuleerd door DD. Vervolgens na CC probleem opgelost te hebben heb ik nieuwe bestellingen geplaatst. Prompt werden de geannuleerde bestellingen weer "actief". Met veel moeite heb ik 2 van de 3 bestellingen kunnen annuleren. Althans dat lijkt zo, want van de week kreeg ik plotseling losse BRs binnen van deze 2 geannuleerde bestellingen.
    Om een lang verhaal kort te maken...het is een drama bij DD...er is geen touw aan vast te knopen wat de status zijn van bestellingen.

  14. #64

    Standaard

    Snap het niet. 1 van 9-6 verzonden is er nog niet en Solyaris van 20-6 is al wel gearriveerd! Ikke niet snappen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #65
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    @Alex, dat zo straf zijn moest DD erin slagen om me iets aan te rekenen op
    een kaart die vervallen is, en een compleet ander nummer heeft

    Klopt wel dat DD voor mij de meest ongebruiksvriendelijke webshop heeft van
    alle US webshops waar 'k al zaken mee heb gedaan.

    @Coen, de mails welke DD je stuurt ivm het item is verzonden kan je best
    verorberen met een zakje zout Er klopt namelijk niets van, kreeg op 18/06
    bericht dat Solaris was verzonden en lag op 21/06 reeds op de mat. Als het al
    zo snel verzonden werd is dat zeker niet vanuit de VS.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht

    @Coen, de mails welke DD je stuurt ivm het item is verzonden kan je best
    verorberen met een zakje zout Er klopt namelijk niets van, kreeg op 18/06
    bericht dat Solaris was verzonden en lag op 21/06 reeds op de mat. Als het al
    zo snel verzonden werd is dat zeker niet vanuit de VS.
    Kan best hoor met dat DHL Global Mail, al ze ergens nog plek in een vliegtuig hebben...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #67

    Standaard

    Wordt een beetje moe van deze winkel. Heb nu 4 bestellingen lopen. 8 titels. 4 verzonden. 1 binnen. 3 wie weet waar. 4 nog niet verzonden, waarvan er 2 'in stock' zouden zijn 10 dagen terug. Ach ja, alles om een handjevol dollars te besparen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #68

    Standaard

    Vreemd winkel dit, ik heb 2 bestellingen lopen van 5 titels, maar ze schijnen beide al op de post te zitten. Kan ik straks ook nog gaan lappen voor de douane omdat ze 2 titels nu al versturen die pas einde deze maand uitkomen . Geloof er niets van dat ze al op de post zitten..

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Vreemd winkel dit, ik heb 2 bestellingen lopen van 5 titels, maar ze schijnen beide al op de post te zitten. Kan ik straks ook nog gaan lappen voor de douane omdat ze 2 titels nu al versturen die pas einde deze maand uitkomen . Geloof er niets van dat ze al op de post zitten..
    Heb je contact opgenomen met hun klantenservice of het klopt?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb je contact opgenomen met hun klantenservice of het klopt?
    Goed idee, ze mailen altijd wel lekker snel terug.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    op 21/6 order van 3 Criterions gemaakt, waaronder Chronos: dag later deze geprobeerd te cancellen omdat de zag dat de UK versie beter is maar kon niet meer, echter nog steeds niet ontvangen, ook geen bedrag van CC afgeschreven maar als ik cancel hokje aanklik staat Chronos er niet meer bij....

    heel vaag
    heb ze een mail gestuurd om de hele order te cancellen, net bevestiging gekregen dat ze dit ook gedaan hebben... blijkbaar kan los cancellen niet maar in z'n geheel wel, vaag
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #72

    Standaard

    haha, klagen werkt weer. Hunger in de bus.

    Nu de andere 4 titels nog verzenden vrienden! (mopper mopper) :mgreen:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #73
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je hebt wel véél hartleed over voor die dollars Coen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #74

    Standaard

    Gister en vandaag niets van hen in de bus en er moet nog steeds 1 Criterion verzonden worden, maar de 5 a 10 werkdagen zijn nog niet om...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Je hebt wel véél hartleed over voor die dollars Coen
    haha, ik doe het eigenlijk alleen om de grijpgrage douane buitenspel te zetten. Dat is me meer waard!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •