Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 114 worden weergegeven.

Discussie: DeepDiscount

  1. #76
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja mij ook hoor, wie niet. Ben reeds 40€ kwijt geweest aan de douane met alle mijn buitenlandse bestellingen. 3x vanuit de US en eenmaal via yesasia.com

    Nu zorg 'k er wel voor dat de grens niet wordt overschreden, al doende leert men.

    Nu DD blijkt toch een vreemd bedrijf(je) te zijn, dat mag uit de antwoorden hier duidelijk zijn. Ze houden er rare communicatiemethodes op na bij de orderstatus/verzending. Wel positief is dat ze snel antwoorden op mails, en dat kan van andere US webshops niet altijd gezegd worden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #77

    Standaard

    Ik heb ze maar gemaild. Twee keer met klem aangegeven dat ik niet wil cancellen en alleen wil weten wat de status is!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zelf trouwens binnen 8 uur een antwoord gehad op het contact betreffende de beschadigde case en inlay. Als ik wil kan ik een re-shipment aanvragen, maar er staat niets bij over evt. retour zenden of dat er kosten aan verbonden zijn.
    Ik krijg een nieuw exemplaar toegestuurd, alleen een cover en case konden ze niet toesturen.

    Net ook een 2e disc mogen ontvangen, verstuurd op 18/06/11
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #79

    Standaard

    Kiss me deadly is binnen! Kreeg ook nog een mailtje met bevestiging dat zowel Naked als High and Low op de post zijn.

  5. #80

    Standaard

    @ Pep, welke heb je kapot binnengehad?

    Ik had trouwens mail: backorder voor alle titels. Geduld hebben dus!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #81

    Standaard

    Geen Criterion Coen, maar deze: The Adventures of Priscilla Queen of the Dessert(US)

    Ow, die mail heb ik nog niet gehad Coen, dus ik heb nog hoop...
    Ik zal wel pech hebben en 3 Criterion's tegelijk in 1 zending binnen krijgen met wat extra kosten, hoewel de Duitsland route wel in m'n voordeel kan werken. M.a.w. gewoon afwachten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #82

    Standaard

    Heb zelf contact opgenomen met customer service. Wel een snelle reactie. Dat doen ze wel goed en rap!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #83

    Standaard

    Gister weer 1 verzonden. Grappig is dat van mijn 3 orders nu elk 1 titel verzonden is. Als alles aankomt (hoop hoop) ben ik blij, want de douane is sowieso buitenspel gezet!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #84

    Standaard

    Gisteren bij mij 2 in 1 zending, dat kan een dure worden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #85

    Standaard

    Kreeg gisteren 2 van DD binnen in een prachtige witte verpakking. Het bedrag op de verpakking klopt alleene van totaal niet ($60,31 dollar ipv $38.45) maar gelukkig geen douane kosten gehad.

    Hopelijk staat het bij mijn nog lopende bestelling wel goed op de verpakking.

  11. #86
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedrag op de verpakking klopte bij mij ook niet.

    Heb er terug een bestelling geplaatst en er is er nog eentje welke nog altijd niet verzonden is. Ah ergens in juli geven we wel het B&N draadje een schopje.

    Jullie zullen het nooit leren ... en ik ook niet
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #87

    Standaard

    Naked is binnen! nu high and low nog

  13. #88

    Standaard

    Films druppelen binnen. Vrij rap nog. Waarde is steeds rond de 23 dollar aangegeven, dus dat is geen probleem!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #89

    Standaard

    Hulde, laatste 4 BD's allemaal met 8 dagen in huis
    Aangegeven waarde bij elke Criterion $23,97
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hulde, laatste 4 BD's allemaal met 8 dagen in huis
    Aangegeven waarde bij elke Criterion $23,97
    Zit High and Low daar toevallig ook tussen? Want die verwacht ik al 3 week in de post....

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zit High and Low daar toevallig ook tussen? Want die verwacht ik al 3 week in de post....
    Yep, vorige week maandag verzonden.
    Na 20 werkdagen kun je reclameren en normaal gesproken sturen ze een ander exemplaar toe.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #92

    Standaard

    Ik heb High and Low pas geleden verzonden gekregen. Tot nu toe alles op die na binnen, vrij rap ook. Mooi zo!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #93

    Standaard

    Zeuren help echt! de postbode kwam het pakketje net langs brengen.

  19. #94

    Standaard

    LET OP: tot morgen 12 uur 's middags plaatselijke tijd kun je bij Deep Discount muziek en films bestellen met $5 korting. Code is WERHERE5

  20. #95

    Standaard

    mhm...laatst alles snel binnen, en nu is het al ff wachten op The Killing
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    mhm...laatst alles snel binnen, en nu is het al ff wachten op The Killing
    Same here, elke dag kijk ik met spanning uit naar de postbode, zal If.... nog wel sneller binnen hebben, die is gisteren verstuurd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #97
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Same here, elke dag kijk ik met spanning uit naar de postbode
    Hummm wat moet hij/zij, de postbode dus, zich daar bij voorstellen

    on-topic momenteel zelfs niets meer in bestelling bij DD maar daar valt het me
    inderdaad op dat levertijden soms serieus kunnen schommelen. Amazon heeft
    dat minder, Planetaxel ook niet. Valt een beetje te vergelijken met B&N
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #98

    Standaard

    Vreemd, kreeg net een pakketje van Deepdiscount binnen met de blu-ray van The Killing, terwijl ik die helemaal niet bij hun besteld heb. Geen idee wat hier de bedoeling van is .

  24. #99

    Standaard

    Zal wel die van Coen of van mij zijn dan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #100

    Standaard

    haha, met mijn huidig geluk zou het zo maar kunnen ja. Staat er een andere naam op de verpakkingsbon?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •