Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 114 van 114 worden weergegeven.

Discussie: DeepDiscount

  1. #101

    Standaard

    Nope mijn naam staat er gewoon op, kan ook niet zeggen dat ik er mee kan zitten. Hopelijk krijgen jullie je bestelling ook snel binnen, want dit is natuurlijk wel een vreemde zaak zo.

  2. #102

    Standaard

    Staat de bestelling ook niet in de order history? Houd iig je CC afschrift in de gaten zou ik zeggen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #103

    Standaard

    Al gedaan, order history is leeg en op de CC is niets afgeschreven. De CC in het systeem bij hun is trouwens ook al expired.

  4. #104

    Standaard

    Dan heb je een mazzeltje.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #105

    Standaard

    Mijn exemplaar is foetsie. Pep heeft hem binnen en Wieba ook. Misschien wel de mijne

    Krijg wel een vervangend exemplaar van ze.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #106

    Standaard

    Zat nog eens te kijken op deze site i.v.m. de laatste dag 10% korting en ik dacht laat ik eens de verzendkosten met die van deepdiscount.com vergelijken want daar hebben ze black friday deals zie ik dat ze bij beide sites omhoog zijn gegaan


    Nu $6,99 + $1,99 per artikel
    Was $5 + $1,99 bij importscd en $3,99 + $1,99 bij deepdiscount
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #107

    Standaard

    Mijn exemplaar is foetsie ..mijn exemplaar van brave ook al

  8. #108

    Standaard

    Brave heb ik afgelopen vrijdag ontvangen, die had ik in de pre-order staan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #109

    Standaard

    ik heb daar nu 2 maal besteld en 2 maal blu ray weg
    das is een score van 100%

  10. #110

    Standaard

    Dit is nogal een oud topic, maar besteld er iemand nog regelmatig bij DeepDiscount? ik kom ze ook veel tegen op Ebay tijdens het zoeken naar bepaalde titels.
    Hoe zit het met pakketjes met een hoge waarde? veel pakkans bij de douane?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  11. #111

    Standaard

    Ja, ik ben 100% de sjaak als ik daar bestel. Net als bij Amazon.com zetten ze de waarde op het pakje. Erg makkelijk voor de douane om dan wat extra kosten in rekening te brengen.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ja, ik ben 100% de sjaak als ik daar bestel. Net als bij Amazon.com zetten ze de waarde op het pakje. Erg makkelijk voor de douane om dan wat extra kosten in rekening te brengen.
    Bedankt voor de info, dus beter gewoon op safe spelen en items per stuk bestellen.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  13. #113

    Standaard

    Of bij amazon en dan inclusief NL BTW.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #114

    Standaard

    Order geplaatst op 14 September en kwam zaterdag binnen het was dus 3 weken onderweg .Waarde staat op de verpakking (waarde in dit geval onder de 22)
    De langste bezorgtijd tot nu toe voor mij zelfs wow hd is sneller al is het waarschijnlijk niet hun schuld.
    Maar je gaat dan toch weer een bericht naar ze sturen enz en dan krijg je het bericht terug dat als het de 30e Oktober niet is aangekomen is ze het opnieuw sturen of geld terug.Wel beetje een ruime tijd die ze daarvoor nemen 6 weken totaal.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •