Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker Bekijk bericht
    Zover ik nu op internet heb kunnen vinden zijn de 42PZ80 en de 42PF11 in hoofdllijnen gelijk met kanttekening...

    De PF serie zou nog beter bestand zijn tegen inbranden, mede van belang voor de eigenlijk doel groep door relatief vaker gebruik van still images (reclame borden).
    De PF serie zou nog preciezer zijn met 1:1 pixel mapping, nog betere kleuren, nog betere bouw kwaliteit en lagere fouten acceptatie ("betere garantie" om het maar zo te zeggen).

    Dus met een aanvulling van een dual HDMI bay (uiteindelijk zal 1 voldoende zijn omdat ik ze via de uiteindelijke receiver zal gaan aansluiten) zou de 42PF11 een zeer goede tv zijn?
    Als die in principe dezelfde techniek gebruikt als degene die ik heb zul je er geen slechte koop aan hebben.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #27

    Standaard

    Toch even een korte topickaping:

    Sinds enkele dagen heb ik een 42PZ85 staan. Hierin heb ik een Digitennekaartje gestoken en ik "geniet" nu van televisie.
    Voorheen had ik een LG plasma en bij het drukken op de knop "Guide" op de afstandsbediening verscheen daarbij een programmagids. Nu op tv, straks op tv, alles was mooi zichtbaar. Bij deze Panasonic verschijnt bij het drukken op de knop echter een simpele zenderlijst. Notebane dezelfde lijst als wanneer ik op "Ok" druk.

    Weet iemand waar de programmagids verstopt zit? Of zit deze functie er gewoon niet op?
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  3. #28

    Standaard

    geen idee. Ik gebruik een losse ontvangen van Ziggo. Biedt zowiezo veel beter beeld dan digitenne...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #29

    Standaard

    Ik heb een plaatje gevonden van de EPG van de 42PX80:


    Het lijkt mij dat ik dit dus ook op de PZ moet kunnen krijgen. Morgen maar eens met Panasonic bellen.
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  5. #30

    Standaard

    Gebeld met Panasonic: In Nederland wordt EPG niet ondersteund, al jaren niet en dat gaat ook niet gebeuren (dus geen softwareupdate). Via een extern kastje werken kan wel, maar daar zit ik natuurlijk niet op te wachten (digitennekastje betaal je meer voor, werkt slecht, extra afstandbediening, etc). Fijn zo'n Panasonic met DVB-T.

    @Michael H: Helaas ben ik Digitenne gebonden door gebrek aan CAI.
    Laatst aangepast door Rik P. : 26-02-2009 om 11:36
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  6. #31

    Standaard

    Hallo iedereen, ik zit ook een beetje met een dilemma.
    Ik zou ook graag een nieuwe tv aankopen, plasma of lcd...

    Nu hoor ik ontzettend veel goede dingen over Panasonic. Zowel de 42PZ800 of de 46pz80 /46pz85 spreken mij aan en liggen in het budget dat ik voor ogen heb...

    Ik ben in het bezit van een Pana BD-35 BR speler. En een volledige set Onkyo / Wharfedale Evo² / BK Monolith. De zitafstand is ongeveer 2 a 3 meter.

    Welke tv kunnen jullie mij aanraden? Mijn broer heeft een Sony 46W4500 staan, en dit beeld is ook niet slecht te noemen...

    groetjes
    Kurt
    Panasonic TX-P46G10E -- Panasonic DMP-35 BD speler -- Onkyo TX-SR706 receiver -- Wharfedale EVO²-30 front speakers -- Wharfedale EVO²-10 surround speakers -- Wharfedale EVO²-center -- BK Monolith Black Ash -- Popcorn Hour A-110 -- Belgacom Digital TV -- Sony HD-recorder - PS3 slim

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kurtjevv Bekijk bericht
    Hallo iedereen, ik zit ook een beetje met een dilemma.
    Ik zou ook graag een nieuwe tv aankopen, plasma of lcd...

    Nu hoor ik ontzettend veel goede dingen over Panasonic. Zowel de 42PZ800 of de 46pz80 /46pz85 spreken mij aan en liggen in het budget dat ik voor ogen heb...

    Ik ben in het bezit van een Pana BD-35 BR speler. En een volledige set Onkyo / Wharfedale Evo² / BK Monolith. De zitafstand is ongeveer 2 a 3 meter.

    Welke tv kunnen jullie mij aanraden? Mijn broer heeft een Sony 46W4500 staan, en dit beeld is ook niet slecht te noemen...

    groetjes
    Kurt
    Ga voor de Pana 46PZ80. Veel tv voor je geld...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Ga voor de Pana 46PZ80. Veel tv voor je geld...
    Terwijl ik dan iets meer na boven lees dat de 85 de meerprijs zeker en vast waard is

    damn moeilijke keuze...

    Heb overlaatst trouwens ook die Toshiba LCD's aan het werk gezien, spelen ook niet verkeerd naar mijn mening...
    Panasonic TX-P46G10E -- Panasonic DMP-35 BD speler -- Onkyo TX-SR706 receiver -- Wharfedale EVO²-30 front speakers -- Wharfedale EVO²-10 surround speakers -- Wharfedale EVO²-center -- BK Monolith Black Ash -- Popcorn Hour A-110 -- Belgacom Digital TV -- Sony HD-recorder - PS3 slim

  9. #34

    Standaard

    Van plan om de pana 46pz85 te nemen, vroeg mij af: hoe zit het met inbranding na de 200 uur inspeeltijd, ik las dat je de eerste 200 uur de tv niet constant op 1 net moet laten staan. Maar erna? zou ik dan gewoon bijv de tour de france in de zomer kunnen kijken 5-6 uur lang achter elkaar met het 1 logo (NED 1) constant in beeld, of een flinke tijd achter elkaar gamen, waarbij de hud dus gewoon ook die heletijd op dezelfde plek staat?
    Laatst aangepast door Symphony X : 16-03-2009 om 13:37

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Van plan om de pana 46pz85 te nemen, vroeg mij af: hoe zit het met inbranding na de 200 uur inspeeltijd, ik las dat je de eerste 200 uur de tv niet constant op 1 net moet laten staan. Maar erna? zou ik dan gewoon bijv de tour de france in de zomer kunnen kijken 5-6 uur lang achter elkaar met het 1 logo (NED 1) constant in beeld, of een flinke tijd achter elkaar gamen, waarbij de hud dus gewoon ook die heletijd op dezelfde plek staat?
    De mijne heeft de mijlpaal van 200 uur misschien nu wel gehaald, misschien net niet. Maar van inbranden heb ik tot nog toe geen last. Ik game ook op de tv en heb hele avonden 1 zender opstaan. Veronica = comedy
    Wel is bijvoorbeeld na het kijken van een BR en de ondertiteling heeft bijvoorbeeld in het zwarte gedeelte gestaand, dat ik dan nog even een vage waas zie, maar die is na een kwartiertje gewoon tv kijken verdwenen en valt ook alleen op bij een zwarte achtergrond.

    Plasma's branden niet zo makkelijk meer in...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #36

    Standaard ...

    Op bepaalde Engelstalige sites las ik dat er nauwelijks een prijsverschil zou zijn tussen de nieuwe panasonic 2009-lijn en die van 2008.

    Misschien toch beter nog even afwachten?

    Ik denk dat ik ga voor het 42" model uit de V10-serie. Heeft een adviesprijs gekregen van 1699€.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Op bepaalde Engelstalige sites las ik dat er nauwelijks een prijsverschil zou zijn tussen de nieuwe panasonic 2009-lijn en die van 2008.

    Misschien toch beter nog even afwachten?

    Ik denk dat ik ga voor het 42" model uit de V10-serie. Heeft een adviesprijs gekregen van 1699€.
    Ik ben lekker tevreden met mijn 42PZ80 voor €955 eurootjes...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #38

    Standaard

    Hebben jullie trouwens last van de ventilatoren? Ik hoor ze nu namelijk, het is dan wel nacht en weinig omgevingsgeluiden, maar toch, horen jullie de ventilatoren savonds met weinig geluid om je heen?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Hebben jullie trouwens last van de ventilatoren? Ik hoor ze nu namelijk, het is dan wel nacht en weinig omgevingsgeluiden, maar toch, horen jullie de ventilatoren savonds met weinig geluid om je heen?
    Je hoort ze idd wel een heel klein beetje. Maar dat stoort mij absoluut niet. Aangezien ik bijna altijd het volume van mijn HT hoger heb dan fluisterstand, want luidruchtige ventilatoren zijn het absoluut niet...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #40

    Standaard

    Maar hoor jij ze ook op bijv 2-3 meter van je tv af? Ik hoor ze bijv net niet boven het geluid van mijn tv, op normaal volume. Gaan de ventilatoren soms ook steeds harder in de inspeelperiode, want het valt pas op sinds gisteravond.

  16. #41

    Standaard

    Ik weet niet of in de consumenten modellen dezelfde ventilatoren, en hoeveelheid ventilatoren zitten als ik de pro serie maar als ik mijn scherm aanzet hoor ik kort de zes ventilatoren hard draaien. Daarna vallen deze naar een zeer laag toeren tal en hoor ik ze staand bij het scherm nog heel zachtjes. Ga ik op 2 tot 3 meter zitten hoor ik ze in een dood stille ruimte nog maar zet ik de receiver aan op een normaal volume hoor ik ze al niet meer.
    Als ik naar het scherm kijk heb ik deze overigens ook een stuk van de muur af, +/- 25 cm tussen muur en achterkant scherm. De warmte kan dan ook goed weg en de ventilatoren hoor ik dus normaal niet schakelen naar een hogere snelheid.

  17. #42

    Standaard

    Precies wat ik hoor, het begint vrij hard(gelijk bij het aanzetten van de plasma hoor je ze brommen) en vervolgens alleen nog in een doodstille ruimte. Wel vreemd dat ik dit de afgelopen week niet opgemerkt hebt, als het van het begin zou moeten zijn, Mijn plasma staat ongeveer tussen de 7-10 cm van de muur, dit door een vaste wandbeugel. Vraag mij alleen af of dit normaal is. zo niet zou ik er toch stiekem aan gaan irriteren. Mar om 'm nou gelijk terug te brengen of te gaan bellen gaat mij denk ik wat te ver, vooral vanwege het feit dat het zelden echt stil in mijn slaapkamer is.

    Hoop alleen niet op hitteproblemen.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Precies wat ik hoor, het begint vrij hard(gelijk bij het aanzetten van de plasma hoor je ze brommen) en vervolgens alleen nog in een doodstille ruimte. Wel vreemd dat ik dit de afgelopen week niet opgemerkt hebt, als het van het begin zou moeten zijn, Mijn plasma staat ongeveer tussen de 7-10 cm van de muur, dit door een vaste wandbeugel. Vraag mij alleen af of dit normaal is. zo niet zou ik er toch stiekem aan gaan irriteren. Mar om 'm nou gelijk terug te brengen of te gaan bellen gaat mij denk ik wat te ver, vooral vanwege het feit dat het zelden echt stil in mijn slaapkamer is.

    Hoop alleen niet op hitteproblemen.
    Als ik de tv net aan zet hoor je ze idd wel even flink. Maar je hoeft niet bang te zijn voor oververhitting, want dan draaien ze gewoon sneller als het erg warm is...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #44

    Standaard

    Maar het is dus iets normaals bij de plasma, als ik het zo begrijp?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Maar het is dus iets normaals bij de plasma, als ik het zo begrijp?
    bij mijn Panasonic is het iig normaal...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #46

    Standaard

    Ik ben zelf eigenaar van een 46PX80 en ook hier hoor je de ventilatoren bij het aanzetten van de TV.
    Maar zodra ik beeld en geluid heb valt er niets meer te horen van de vents.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •