Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.

Discussie: Mediamarkt Hd-dvd's

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door apojapo Bekijk bericht
    Thx, zou eens kijken. Hoewel eindhoven wel erg ver is voor mij. En vragen ze daar niet de hoofdprijs voor (vanaf 30 euro ipv. de 3.99 bij media markt :P )
    Nee, volgensmij waren ze daar 5 tot 10 euro (bourne), daarom is het gewoon even verstandig om te bellen, ze kunnen waarschijnlijk dan ook de disks verzenden naar jou, of naar een dichterbij gelegen filiaal.

  2. #27

    Standaard

    Mediamarkt Den Haag: niets
    Mediamarkt Rijswijk: SAW3, bourne Identity en supremacy voor 2,99 per stuk. Op Mplaats worden ze ook aangeboden voor 12,- p.st. :P

    Ik hoor het graag als er iemand nog wat DFW hd-dvd's vindt

  3. #28

    Standaard

    Ik zag 3 exemplaren van Saw 3 liggen bij MM Zwolle voor 2 euro per stuk.

    Ik heb niks met Saw (ik ken alleen de eerste film en vond die maar matig) en ik hou mezelf voor dat ik geen opslagplaats voor HD DVD's moet willen worden, maar het was wel heel verleidelijk.

  4. #29

    Standaard

    Saw 3 is dan ook zo ongeveer het enige wat je nog ziet.

    Media markt Alpehn: Niets

  5. #30

    Standaard

    Volgens mij waren de releases uit de eerste serie (Amazing Planet, Saw III, Flyboys, Lord of war, Running Scared, Reservoir Dogs, Underworld, 16 Blocks) veel beter verkrijgbaar als de releases uit de tweede serie (Hero, Home of the Brave, Resque Dawn, The Good Shepherd, The Messengers, Tristan & Isolde). Van die eerste serie heb ik titels nog heel lang in de schappen zien liggen, maar van de tweede heb ik er een aantal volgens mij zelfs nooit gezien. Op zich is dat natuurlijk niet zo vreemd natuurlijk: t.t. van die 2e serie was al duidelijk dat HD DVD het niet ging halen, dus ze zullen de oplagen wel teruggeschroefd hebben.

    Flyboys en Underworld waren kennelijk onpopulair want daarvan kwam ik op het eind vrij regelmatig exemplaren van tegen.

  6. #31

    Standaard

    De enige die ik nog af en toe zie zijn Jarhead en 16 Blocks, verder niks meer.

  7. #32

    Standaard

    zag toen straks nog de hd-dvd bournebox liggen bij van leest eindhoven(centrum) voor 15 euro (of was het 10?)..

  8. #33

    Standaard

    Zijn er nog MM's die HD DVD verkopen?
    In Hasselt (Belgie) en Maastricht zie ik ze niet meer
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #34

    Standaard

    zag voor zover ik me kan herinneren alleen nog saw3 liggen bij MM eindhoven..

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    zag voor zover ik me kan herinneren alleen nog saw3 liggen bij MM eindhoven..
    Dat waren begin februari ook de laatste HD DVD's die ik bij MM in Zwolle zag liggen. En dat waren ook meteen de laatste HD DVD's die ik ooit in een winkelschap heb zien liggen.

  11. #36

    Standaard

    Er moet nog ergens een winkel zijn waar ik een rek vol heb zien staan met die rode HD-DVD's

    Ik zei toen tegen me vriendin van kijk nou hoeveel ze er nog verkopen. Terwijl het "dood" is.
    Nu heb ik een HD-DVD addon voor de 360 en nu kan ik die winkel niet meer vinden.

    Of het was in Maastricht (maar daar ben ik verleden week geweest en helemaal afgezocht maar niets gevonden) of het moet Dordrecht geweest zijn. Daar was ik op bezoek bij me ouders. Maar we kunnen ellebei die winkel niet meer vinden.

    Ergens in mei ga ik weer naar Dordt en als ik het vind dan laat ik het hier weten.
    (als ik het zelf niet heb leeggekocht )
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Ja het is ook duur bij bol.com,die is soms gek bezig om hd-dvd´s voor zulke prijzen te gaan vragen.

    Ligt shooter nog in MM??
    sorry voor de late reactie, want ik heb niet gelezen...

    Ligt shooter nog in MM?? nee

    MM amsterdam arena: HD DVD muziek!

  13. #38

    Standaard

    Zag vandaag nog 2 mooie boxen van StarTrek TOS liggen voor 50 euro per stuk (das dus degene waarbij aan 1 kant HD-DVD zit en de andere kant DVD).. Ze lagen tussen de boxen bij de roltrap als je naar beneden gaat.

    Woops bijna vergeten: Mediamarkt eindhoven.. LOL..

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Zag vandaag nog 2 mooie boxen van StarTrek TOS liggen voor 50 euro per stuk (das dus degene waarbij aan 1 kant HD-DVD zit en de andere kant DVD).. Ze lagen tussen de boxen bij de roltrap als je naar beneden gaat.

    Woops bijna vergeten: Mediamarkt eindhoven.. LOL..
    Die heb ik volgens mij recent ook nog wel eens ergens zien liggen. Het feit dat je ze ook op een DVD-speler kunt afspelen houdt de prijs hoog, en da's best wel jammer.

  15. #40

    Standaard

    Zeg net Saw III liggen op HD-DVD voor maar 0,99 Euro bij de MM Rotterdam Centrum.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •