De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner: Training Day 17 juli op DVD

    Warner: Training Day 17 juli op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Is de release datum nu 17 JUNI of 17 JULI ? er staan namenlijk twee verschillende data. Boven in het artikel staat 17 juni, maar in het productinfromatie schematje staat 17 juli.

    Wel een goede film overigens. Washington als corrupte agent is super.

  3. #3

    Standaard

    de extra's vallen een beetje tegen
    de fillem is swaar superb

  4. #4

    Standaard

    17 juli komt hij volgens mij pas uit, allen DVD-sites die ik zo'n beetje bezocht heb hebben deze datum staan.
    Lijkt me sterk als hij vandaag zou uitkomen (17 juni) er nu nog een bericht over geplaatst wordt, en niet gelijk een recensie.
    Ben echt benieuwd, heb de film niet in bios gezien, wilde er wel heen maar is er niet van gekomen, wordt dus een blinde aankoop, nu ja blinde aankoop bijna iedereen vind het een topfilm en Denzel heeft er een Oscar voor gewonnen.

  5. #5
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lourens
    bijna iedereen vind het een topfilm en Denzel heeft er een Oscar voor gewonnen.
    Dat is ook mijn reden, maar dan om hem niet te zien/kopen.

  6. #6

    Standaard

    ik heb de film in de bioscoop gezien.
    ik vond het wel een leuke film, ik had alleen iets meer actie verwacht.
    En de rollen van Snoop Dog en Dr. Dre waar ze de film mee promoten zijn wel heel erg klein

  7. #7

    Standaard

    films was in de bios zeker leuk en ik ga m ook direct kopen als ie uit is. het is echt een hele leuke film die je ook vaker kan kijken. deze film heeft echt sfeer

  8. #8
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Dat is ook mijn reden, maar dan om hem niet te zien/kopen.
    Ben jij zo iemand van het kaliber; "iedereen vind de film mooi en ik wil apart zijn en de film dus niet leuk vinden daarbij heeft de acteur een oscar gewonnen en ik mag de acteur niet of vind dat iemand anders die oscar had moeten winnen ookal kan ik geen eerlijk oordeel over de acteerprestatie van denzel washington omdat ik de film niet heb gezien en daarom boycot ik gelijk de hele film"?

    Iedereen heeft zn rare dingen maar om een film niet te willen zien of kopen omdat iedereen het een goede film vind en omdat denzel washington een oscar heeft gewonnen vind ik wel een beetje zwak.

    Elwood.

  9. #9
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    Ben jij zo iemand van het kaliber; "iedereen vind de film mooi en ik wil apart zijn en de film dus niet leuk vinden daarbij heeft de acteur een oscar gewonnen en ik mag de acteur niet of vind dat iemand anders die oscar had moeten winnen ookal kan ik geen eerlijk oordeel over de acteerprestatie van denzel washington omdat ik de film niet heb gezien en daarom boycot ik gelijk de hele film"?
    Das wel een heel lange uitleg.
    Even op reageren:
    Ik wil niet apart zijn.
    Ik mag de acteur inderdaad niet, mijn volste recht.
    Oscars kunnen me gestolen worden, speelt dus niet mee.
    Ik heb de film inderdaad nog niet gezien.
    Ik boycot helemaal niets, ik kijk hem gewoon niet.

    Sinds wanneer is het verboden om op voorhand geen interesse te hebben in een film omdat het een bepaald soort film is of omdat er bepaalde acteurs/actrices in meespelen?

    Ik ga hier toch geen oordeel vellen dat het een slechte film is ofzo, of dat de acteerprestaties ondermaats zijn?! Daar heb ik met geen woorden over gerept, dus dat kan je me niet verwijten.

    Ik zeg gewoon dat ik niet van plan ben om de film te kopen of zelfs te gaan kijken omdat idd Denzel er in meedoet en/of omdat
    hij zo bekend is. Dat zijn in mijn ogen geen redenen genoeg om me er een anderhalf uur mee bezig te houden.

  10. #10

    Standaard

    Ik ga de film huren . Ik hoor er zo veel verschillende meningen over, dat ik behoorlijk nieuwsgierig ben geworden
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  11. #11

    Standaard

    Heb de regio 1 versie al een tijdje in mijn bezit en heb de film al zeker 3 keer bekeken. Is een kei van een film en een terechte oscar voor Denzel Washington die eens een keer te zie is in de rol van de bad guy.

  12. #12
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ik zeg gewoon dat ik niet van plan ben om de film te kopen of zelfs te gaan kijken omdat idd Denzel er in meedoet en/of omdat
    hij zo bekend is. Dat zijn in mijn ogen geen redenen genoeg om me er een anderhalf uur mee bezig te houden.
    Mijn post was wel een beetje van het kaliber sarcastisch, maar ik blijf het vaag vinden om een film niet te willen zien omdat hij zo bekend is

    Elwood.

  13. #13
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    maar ik blijf het vaag vinden om een film niet te willen zien omdat hij zo bekend is
    Nee nee dat bedoel ik niet.
    Ik zeg niet dat ik hem niet wil zien omdat hij zo bekend is ... ik zeg wel dat zijn bekendheid geen reden is om hem te zien, voor mij.

  14. #14
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Nee nee dat bedoel ik niet.
    Ik zeg niet dat ik hem niet wil zien omdat hij zo bekend is ... ik zeg wel dat zijn bekendheid geen reden is om hem te zien, voor mij.
    Ok ok, alles is me duidelijk nu, I'll get off your case

    Elwood.

  15. #15

    Standaard

    heb hem al op r1 gezien en ga hem zeker halen hij is van warner dus das weer een snapper ,maar dat maakt mij niet uit in tegen stelling tot sommige op het forum.

  16. #16
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    heb hem al op r1 gezien en ga hem zeker halen hij is van warner dus das weer een snapper ,maar dat maakt mij niet uit in tegen stelling tot sommige op het forum.
    Bedoelen we hier toevallig iemand mee??
    Ja, ik ben degene die nooit losse snappers koopt, zo zie je maar weer jaded, ik heb ook wel een (ik weet dat het raar is, maar ja) vage reden om onder andere training day niet te kopen, maar huren doe ik hem wel een keer denk ik.

    Elwood.

  17. #17

    Standaard

    zeker doen elwood

    het is echt een goede film hoor en wat die snappers betreft ik doelde niet op jouw

  18. #18

    Standaard

    T is inderdadd een goede films alleen jammer van de snapper verpakking maar ja daar kan ik wel mee leven.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bartjuh
    T is inderdadd een goede films alleen jammer van de snapper verpakking maar ja daar kan ik wel mee leven.
    het is inderdaad een klote verpakking...in een top film en waarschijnlijk zal hij eerder uitkomen dan de 17e....dus ik hoop dat iemand hierover op de hoogte zal houden.!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •