De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: MM Zoetermeer

  1. #1

    Standaard MM Zoetermeer

    Volgens een medewerker nog heel deze maand (september 2008) bij aankoop van 3 blu-ray discs de goedkoopste gratis (geldt voor alle BD's).
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #2

    Standaard

    Da's een mooie aanbieding, maar hoe zijn de gemiddelde prijzen daar van een BR? En hoe groot is het aanbod?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Veel titels zijn 20 euro(vooral Fox en dat is wel gunstig aangezien die niet regiovrij zijn)

    En het arsortiment is redelijk groot.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  4. #4

    Standaard

    Is dit een lokale actie van MM Zoetermeer of zijn er meerderen die hieraan meedoen?
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 13-09-2008 om 11:10
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Volgens een medewerker nog heel deze maand (september 2008) bij aankoop van 3 blu-ray discs de goedkoopste gratis (geldt voor alle BD's).
    Zo net geweest. Ik weet niet of het aan de specifieke medewerker heeft gelegen, maar in mijn geval heeft hij gewoon het gemiddelde van de 3 berekend en daar 1/3 van afgetrokken. Kwam voor mij wel gunstiger uit.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Het gemiddelde?? Je bedoelt het totaal...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Het gemiddelde?? Je bedoelt het totaal...
    Nee, eerst echt het gemiddelde berekend (in mijn geval zelfs van de 12 titels). Ik stond er ook van te kijken. Ze zaten het te berekenen met de rekenmachine van Windows.
    Ik vroeg toen nog waarom ze niet de goedkoopste 4 titels op nul zetten, maar dat kon volgens hun niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Zo net geweest. Ik weet niet of het aan de specifieke medewerker heeft gelegen, maar in mijn geval heeft hij gewoon het gemiddelde van de 3 berekend en daar 1/3 van afgetrokken. Kwam voor mij wel gunstiger uit.
    zo hoort het ook, gewoon 33 % korting: als ze moeilijk gaan doen moet je gewoon gelijk geprijsde stuks bij elkaar doen en apart afrekenen

    zijn de prijzen daar een beetje normaal (DFW titels b.v. €15 ?)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #9

    Standaard

    DFW titels heb ik volgens mij niet gezien.

    De meeste titels waren €20, en verder over het algemeen een paar euro duurder. De nieuwste titels zoals There will be blood waren €30
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    de goedkoopste bluray is geloof ik 17 euro(usual suspects) de duurste zijn 30. (op de boxen na dan).
    bij mij gingen ze ook met de windows rekenmachine whahah
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  11. #11

    Standaard

    Bij Mediamarkt in Zoetermeer is het 3 blu-rays halen, 2 betalen. Geldt voor het hele assortiment! Je moet wel een bon laten maken door een verkoper en dan wordt er korting gegeven op het totaalbedrag!
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  12. #12

    Standaard

    Enig idee tot waneer, dan ga ik volgende week ff heen

  13. #13

    Standaard

    Alle Pixar BR's voor €14 p/s

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •